Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Mohl bych vědět, odkud je ta fotografie?

0 0
možnosti

R^

Doufám, že seniorům zachováme cestování zdarma. Pěšky chodit nemohu, a tak doufám, že mi neznemožní jezdit městskou dopravou!

:-)

0 0
možnosti
DH

D67a41v79i62d 42H31o70r97á61k

1. 12. 2021 23:45

Ještě, že jezdím zásadně jak se říká "načerno" takže tyhle problémy co zde všichni popisujete mne netrápí.

V nejhorším zaplatím pokutu na místě, a rozhodně se to zatím vyplatilo, protože poslední ve výši 800,-Kč jsem platil někdy ke konci roku 2018.

0 2
možnosti
JM

J74a73n 41M36a76r12e35k

2. 12. 2021 6:02

To se máte čím chlubit. Typický Čecháček. Nedivím se, že to tam u vás jde od deseti k pěti.

5 0
možnosti
MB

Říjen 1979

První měsíční jízdenka DPO. Napochodoval jsem do prodejny s fotografií v ruce. Fotka byla přikoňovaná k lepenkové kartičce, buch razítko, na druhé straně přilepena do příslušného chlívku měsíční známka, buch razítko, naval prachy, tu máš měsíčník, vyplňte si jméno, na shledanou, další prosím.

Celkem cca 3 minuty.

---------------------------------------

Listopad 2021

Končí mi ODISka. Pátrám na webu EshopDPO jak objednat novou ODISku. Nalezeno. Přihlašuju se k účtu. Vyplňuji údaje, vkládám fotku .jpg, volím způsob platby. Kliknu Odeslat. Vyskočí varovné okno - Vaše fotografie nebyla dosud schválena, tento proces může trvat max. 3 dny. Pokrčím rameny, odhlašuji se z účtu. Zkouším druhý den večer. Nic. Fotografie neschválena. Zkouším třetí den dopoledne. Hurá, foto schváleno. Znovu vyplňuji údaje, protože z prvního dne se nic neuložilo. Odesílám žádost. Vaši objednávku jsme přijali, není dosud zaplacena. To vím taky. Banky si posílají peníze i 3 dny. Převádím peníze za novou kartu (130.-Kč). Za dva dny oznámení v mailu. Přijali jsme vaši platbu, kartu zhotovíme do 3 týdnů, budeme vás informovat. Za 14 dní oznámení v mailu že si mohu kartu vyzvednou na zvolené prodejně DPO. Jdu tam, vracím starou kartu. Paní najde novou. Žádá si můj OP, zdůvodňuje to tím, že jsem si novou objednal v Eshopu, porovnává údaje. Vrací mi OP, pokládá starou i novou kartu v různém pořadí na různé čtečky, nahrává údaje na novou kartu. Vydává mi kartu. Informuji se, z jakým předstihem musím převést peníze, abych měl např. měsíční jízdenku od určitého termínu. Doporučuje 5 dní předem. Děkuji, na shledanou, další prosím.

V prodejně cca 10 minut, od prvého kliknutí v Eshopu 3 týdny.

---------------------------------------

Je to marné, pokrok nezastavíš.

6 0
možnosti
ML

M91i45l31a74n 24L78i98b16a98l

1. 12. 2021 21:08

Souhlasím. Z mých zkušeností se mobil vybije, když ho nejvíc potřebuju, karta čas od času bojkotuje bezkontaktní placení.

3 0
možnosti
DR

Naprosto souhlasím a tudíž jasná karma. R^

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
VV

Nejen hackersky utok. Jsou lidi, kteri si s pocitacem a technikou vubec nevi rady.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz