Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

L49u13k81a33s 28F54i22k10r

28. 4. 2022 6:53

Diky sve firme mam dve sezonni permanentky (+ dve na play off) do Saddledome. Go Flames Go!

Pivo tu stoji jen CA$10.

1 0
možnosti
GC

Pripomnel jste mi mou navstevu MSG pred dvaceti lety a, jak vidno, krome cen vstupenek a obcerstveni se nic nezmenilo. NYR s Nedvedem v sestave tehdy porazili Carolinu s mladsim Petrovickym, vstupenka 70 dolaru, pivo 5 a to mi jeste na kelimek s Budem narazili vicko :-)

1 0
možnosti
PK

Nikdy nezapomenu na hodnocení Jardy Holíka ze 70. let. Hodně humbuku a málo hokeje. Měl určitě na mysli kombinačního. Určitě se hodně změnilo příchodem Evropanů. Švédů, Rusů, Čechů, Slováků i Finů, kteří do r.1967 (památná prohra s nimi 1:3) neměli na evropskou špičku nárok.

0 0
možnosti
PK

NHL v ČR, to je dobrá zpráva, jen v blbý době...

Preferuji již skoro 50 let NFL a zítra je jeden z jeho velkých svátků ...Draft.

Ale v současné vnější situaci si to již nevychutnám jako v letech minulých a uvidíme, zda se my fandové amerického fotbalu dožijeme začátku sezony.:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,51
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz