Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

V Rusku je stejné bezpráví, jako bylo u nás za komunistické totality! Kdo fandí Rusku? Okamurovci a komunisti především! A samozřejmě proruští aktivisté, kterých je tu na můj vkus příliš mnoho!

:-)

12 1
možnosti

Nemám přístup na FB Refaeli, takže Tě poprosím o vložení. Děkuji.

1 0
možnosti

Na selektivním porovnávání totality a demokracie také stojí totalitní propaganda.

Jediné co je potřeba vědět je to, že porovnání není možné, jde o absolutně odlišné světy už od základů. Demokracie je prokazatelně úspěšnější systém, jen z podstaty nedokáže zabránit diktátorům sem tam se zmocnit moci. Demokrat nepochopí, proč někdo vede válku o nadvládu nad kusem území, když to přece není potřeba. ;-)

11 1
možnosti

M42a83r95t38i18n 76Š76u85l42c

15. 7. 2022 13:57

Díky, už jsem se obával, že jsem hloupý, když jsem nepochopil druhou válku v Iráku, okupaci Afghánistánu atd. Ale uklidnil jste mě ..jsem skutečný demokrat.:-)

1 8
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,55
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz