Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je dobře, že jste připomněl náš přístup ve 30. letech, byli jsme jedni z mála, kteří přijímali bez váhání i židy. KarmaR^

3 0
možnosti

J37a48n 16M12a23r75e65k

22. 7. 2022 2:04

S těmi židy: Za druhé republiky se Češi chovali k židům jako náckové, pokud jde věřit knize 'Zamlčené dějiny' od Tomáše Krystlíka.

0 0
možnosti

Zdá se, že princip nevměšování do věcí suverénního státu, zakotveny v chartě OSN platí jen pro někoho. Poučovat někoho co má dodržovat a sám to nedodržuji, to je to pojetí demokratických principů soužití států.

0 6
možnosti
Foto

Myslíte, že Rusy charta zajímá?

4 0
možnosti

Souhlasím, ale mám trochu obavu, že to ještě nebude stačit.

2 1
možnosti

Navíc mám obavu že tam není politická síla která by výrazněji změnila stávající systém. Vyměnit Putina za Medveděva moc nepomůže. Bohužel nějaký náznak demokratického systému a la Jelcin vedl v devadesátkách Rusko do zmatku. Německo kdysi tam exportovalo změnu - Vladimíra Iljiče. To také není cesta.

1 0
možnosti

Dneska na Rozhlase plus mluvili o průzkumu veřejného mínění v Rusku a Bělorusku. V Rusku je podpora války na Ukrajině 82%.

V Bělorusku, kde se dá na velké části chytit Polské TV je podpora války jen 23% Fórum v Praze má určitě význam!

Svrhnutí Putina je nutné.

5 1
možnosti

Děkuji pane Doležele, jsem rád, že s Vámi mohu souhlasit. :-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,62
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz