Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Taky jsem pejskař a taky tohle na rodinných cestách často řeším. Uvítal bych například pravidla, že psi, které je možné po celou dobu prohlídky nést na ruce ( nebo ještě lépe v "psí" tašce), by měli mít možnost prohlídku absolvovat se svými páníčky. Problém ale vidím u větších plemen, vlčáci atd. u kterých je opravdu riziko, že na zemi něco shodí, něco pomočí atd.

1 0
možnosti

Blog je hlavně věnován památce mé ženy Evy. V Letos uplynulo deset let od jejího odchodu.

4 0
možnosti

Aby mohla žena nakoupit, v obchoďácích bývají dětské koutky. Někde bary pro muže. Takže něco ještě pro psy?

Jak se píše v diskuzi, tahat s sebou všude psa, je spíše úchylka majitele a přidávám, že trápení psa.

0 2
možnosti
Foto

Vy rozumíte psům, jako koza petrželi. Pes je hlavně nešťastný, když ho necháte někde na hotelu, v prostředí jemu neznámém. Nikdy jsem nezaznamenal, že by byl některý z našich psů trápený když byl s námi, ať to bylo kdekoliv...

1 0
možnosti

mám trpasličího pudla a kromě zámku v Mnichově Hradišti byl s námi na každé prohlídce. Výhoda je, že je malý a poměrně lehký. Koupila jsem si na něj takovou psí krosnu se síťovanými průduchy. Pes tam už vleze sám, stočí se tam, já si ho hodím na záda a jdeme na prohlídku. Pokud jsem se dala do hovoru s ostatními návštěvníky, tak ani nezjistili, že mám s sebou psa. Nicméně vždy tuto skutečnost na pokladně nahlásím a pokud mají vstupné i pro psa, tak ho bez řečí zaplatím. Jen v tom Mnichově Hradišti měli problém. Poctivě jsem psa nahlásila, ale paní mne zaskočila otázkou: no to nemyslíte vážně, pes přece na zámek nepatří. Takže jsem na prohlídku nešla a dcera s kamarádkou šly samy. A víte co? Na tento zámek se již nikdy nevrátím a nemám o něj zájem. Stačilo přece říct, že u nich to nejde a ať se nezlobím. Ale po tomto arogantním jednání mne zámek nezajímá.

1 0
možnosti

Ten kdo má rád zvířátka je dobrý člověk. Vaše manželka taková jistě byla, jako psí dědek to musím vědět přece;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Nezlobte se, ale ten pes to určitě přežije i bez návštěvy toho zámku. Ten pes z toho nic nemá a ostatní jak sám píšete když jich je víc taky ne. Já sám mám psy více než 30 let, ale toto opravdu nejsou místa kam bych je tahal s sebou. Pes opravdu nemusí být všude kde jsem já. A to mám malého, skladného a hodně dobře vychovaného psa, který je odmalinka zvyklý na restaurace, ruch velkoměsta a podobně.

0 0
možnosti

Pes to jistě přežije, ale nejde o psa, ale o jeho páníčky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz