Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Žel, je to tak. A je to další z dokladů o poměrech v té totalitní říši.

1 0
možnosti
Foto

Sdílel jsem to na stránkách FB "Historie, ale také současnost Židů u nás i ve světě" Doufám, že nevadí.

3 0
možnosti

Tak tohle je fakt je dobrý. ;-D;-D;-D

Ruská TV zpovídá na Rudém náměstí respondenty:

Co si myslíte o politice našeho prezidenta?

No já myslím, že to u nás povede k velkému navýšení počtu lékařů, počítačových odborníků, vědců a vůbec schopných lidí všeho druhu.

Výborně. A vy jste z Moskvy?

Ne, já jsem z Tel Avivu

8 0
možnosti

Jistému zděšení židovské obce v rusku se nelze divit. Válečný zločinec putin totiž sice na přeskáčku, ale zcela jistě, kopíruje kroky Adolfa Hitlera. A to tak věrně, že to občas vypadá, jako by ho sám Hitler učil.

13 0
možnosti

Přesně tak. Líp bych to nenapsal. :-)

5 0
možnosti

Prosím svého milého židovského přítele Refaela Chvátala o vložení na proizraelské weby na FB.

5 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz