Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Dík za moudrá slova! :-)

0 0
možnosti
DR

A to jsou která?

0 1
možnosti
ZH

Zklamal jste mne. Jako kafemlýnek pořád melete to samé, “EET položila”, co takhle napsat, jak? To by mne fakt zajímalo. Bratr měl 5 let hospodu v Pardubicích a když jsem se ho ptal, jestli má s EET problém, tak mi řekl, že nemá, ale že ho měli zavést o 20 let dřív.

5 1
možnosti
SL

HW, SW, školení, datové připojení stojí nějaký peníz, který asi neměla nebo se jí do toho nechtělo investovat ? :-P (bylo to zdarma ?)

Nevím - byl jsem OSVČ s paušálem a platby od zákazníků jsem měl výhradně bankovním převodem a účetnictví bylo maximálně jednoduché - stačil výpis z firemního účtu (jen příjem). Měl jsem štěstí, že se na mou činnost EET nevztahovalo :-) (ještě nebylo).

Jsem už víc než 10let zaměstnancem a daně vyřizuje zaměstnavatel :-);-D

0 0
možnosti
Foto

Asi bych poprosil o nějaký smysluplný důvod, jak EET někoho mohla položit? Daň z příjmu to paní zvýšit nemohlo, v roztomilém malém obchůdku nemohla platit nic předtím ani potom. Babiše bych poslal zpátky na východ, ale EET všem nabídla pokladnu, software i platební terminál za zlomek ceny, než by platili předtím.

A hezkým případem byla mladá dvojice, která si s příchodem EET otevřela restauraci, protože přestala mít nekalou konkurenci v podnicích, které braly 9 sudů piva “bez papíru” a jeden na fakturu.

Sečteno a podtrženo - ten kdo přiznává tržby, nemůže mít s EET jakýkoliv problém.

8 0
možnosti
Foto

Větší hrozba by bylo zvýšit daně OSVČ na úroveň zaměstnanců, jak to chtěl M. Kalousek, ale neprošlo a spousta lidí o tom ani neví.

3 0
možnosti
JZ

V každém případě je zrušení EET krok správným směrem.

4 5
možnosti
JD

Naše malé, roztomilé pekařství nepřežilo. Pan majitel pekař to po dvaceti letech zabalil.

EET ho nezabilo.

Hádejte, proč minulý měsíc zavřel definitivně krám?

9 0
možnosti
ZZ

Že by jim naše skvělá vláda nijak nepomohla ?

;-D

2 3
možnosti
MP

Ne, malé obchůdky nezabilo EET, Zabila je arogance státu a zhovadilost úředníků, kteří se chovají hůře, než mafie vybírající výpalné. DPH a zvláště fiannční skok mezi PLÁTCEM A NEPLÁTCEM zabilo už více malých firme, než Putin, Fiala a všechny krize dohromady. A ted to bude ještě horší.

1 0
možnosti
ZZ

Musím vám dát za pravdu, že někteří úředníci jsou opravdu divní.

Kontroly z Hygieny , ČOI, Cizinecké policie, ÚP a ŽP - byly skutečně lahůdkové !!!

Běžný smrtelník by to po každé takové kontrole nejraději zabalil.

;-(

0 0
možnosti
PK

Malé obchůdky zanikají i na námi obdivovaném Západě. Je to vývoj. Na EET bych to nesváděl. Babišovo pojetí, které okoukal v Chorvatsku, nebylo ale dobré. Lepší je západní systém off line.

2 1
možnosti
ZZ

Způsob evidence tržeb existuje v celé EU.

Když jsem viděl v Německu, jak tam finančák kontroloval jednu firmičku se servisem a instalací topení - tak to bylo podobné, jako když vtrhne u nás Hygiena s Cizineckou policií dohromady.

Nicméně připouštím, že byli předem ohlášeni a vyžádali si předem soupis dokladů, které budou kontrolovat. Tak podrobnou kontrolu u nás žádný FU, či F ředitelství u nikoho nerealizovalo.

:-/

0 0
možnosti
Foto

J40a97n 16K61o36z96á21k

8. 11. 2022 15:51

No nevím, ale ty obchůdky kra chovaly dávno před EET. Moje sestra bydlela(již zemřela) pět kilometrů od ČB. Tak jak vyrůstaly v Budějcích hypermarkety, tak ubývalo malých obchodů na vesnicích. A víte proč? Protože tyto malé obchody nemohly cenově konkurovat. Jednou za týden vzala seznamy od babiček a jela do ČB. Oni totiž jsou na vesnici lidi šetřiví. Majitelka obchůdku byla její kamarádka.

4 0
možnosti
JZ

Jistě, to nikdo rozumný nepopírá, ovšem EET byla často posledním hřebíčkem do rakve.

1 7
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz