Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

Jo to víte, svět se nebude točit kolem Vás. Já jsem zase rád, že tato spravedlivá rezoluce prošla. :-)

0 1
možnosti
JZ

Inu antisemita zůstane antisemitou, i kdyby trakaře na z nebe na zem padaly.

0 0
možnosti
PV

https://www.databazeknih.cz/knihy/o-palestine-274072

Doporucuju přečíst tuhle knihu nejveci současné osobnosti filosofa židovské národnosti velmi prinosna kniha zlocinech co páchá Izrael na palestine

1 2
možnosti
PV

https://www.databazeknih.cz/knihy/o-palestine-274072

Doporucuju přečíst tuhle knihu nejveci současné osobnosti filosofa židovské národnosti velmi rinosna kniha zlocinech co páchá Izrael na palestine

0 1
možnosti
LC

Správně, tentokrát se Ukrajina alespoň zdržela. Nebude to tím, že po Izraeli něco chce, protože dříve naši ukrajinští bratři hlasovali jak?

1 0
možnosti
JZ

Ukrajina již dříve v několika případech nehlasovala proti Izraeli. Například víc než před rokem ještě přede ruskou agresí.

Viz https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-blizky-a-stredni-vychod-osn-schvalila-rezoluci-popirajici-zidovskou-historii-chramove-hory-cesko-bylo-proti-40380084

3 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz