Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jen, aby si někteří naivové nemysleli, že by Andrej Babiš chtěl vystupovat z EU. :-)

3 0
možnosti
Foto

J55a93n 92K34o46z39á79k

23. 1. 2023 23:36

Můžete mi napsat, kde Babiš říká, že chce vystoupit z EU? Dotace jsou omyl EU úplně stejně jako emisní povolenky. Nejhorší je, že dva komunisti se rvou o funkci prezidenta. Pavel má výhodu, že žádné dotace nedostává, ale bere plat ode všech režimů, které se v jeho životě vyskytnou.

9 0
možnosti

P38e34t42r 28N51e69d79v73ě75d

23. 1. 2023 20:24

;-D ty dotace pro Agrofert, to je ale hnus. Když si člověk pomyslí, že je Agrofert jediný pobírač a nedostane se třeba na firmu paní Jurečkové....

Přitom by se ty dotace daly využít více smysluplněji. Třeba na podporu nezávislé novinařiny, jakou předvádí třeba Fórum24.

A nebo si někdo uvědomil, že existuje mlčící většina, která volí?

Možná je to strach, že to Pávek nemá jisté a proto ta snaha zhnusit Babiše espéďákům?

Hmm, nechci byť vlezlý, ale kolik z nich si tohle tady přečte?:-)

7 5
možnosti

Pane Zieglere, vy byste se měl léčit, tolik času věnovat Ing. Babišovi, aby jste přesvědčil čtenáře? Jsem vzděláním ekonom s více než 40letou praxí. Dotace, které dostává Agrofert musí splňovat směrnice EU. Dostávají je u nás všechny firmy, které na ně prokáží nárok. Agrofert je velká firma objem dotací které dostává je tedy velký. Ohánět se navíc ve vašem pochybném článku veršem z Písma, to je hodně silný tabák.

9 5
možnosti

opravdu? A co se stane když směrnice nesplňuje a dostane ji? Nic, viz Čapák.

2 1
možnosti

Pokud jde o morální hodnoty či vyšší mravní cíle, to se netýká ani Pavla. Pro kariéru jsou tihle bývalí komunisti ochotní sloužit komukoli

4 2
možnosti

Včera Pavel řekl ale zajímavou větu: Mám nárok na určitou míru odpuštění.

1 1
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,69
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz