Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Nejde jen o Budějce! ANO se stále více skrze svoje nehorázné lži a Putinův petrohradský trolling posouvá ze strany populistické ke straně anarchistické! Proto mne nepřekvapuje, že čestní politici od nich utíkají!

Nejen v Budějcích bylo hůř. Hůř bylo i v celém Česku! Lež je špatná cesta!

Pravda a láska musí zvítězit nad lží a nenávistí!

Jinak nás proruské anarchistické strany zavedou do totality přes autoritativní demokracii!

:-)

2 0
možnosti

"Petr Vokřál v barvách babišovců si coby brněnský primátor vedl výtečně."

A proto ho jako vítěze voleb před 5 lety koncipientka Vaňková s kadetem Hladíkem posadili do hyperlopu směrem na Prahu kam ovšem ještě nedorazil. A i kdyby ano, Senát už měl plno a bylo již zavřeno.

0 0
možnosti

Jedna moje brněnská kamarádka to okomentovala. 'ANO nemusím, ale Vokřála je mi líto.'

0 0
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,78
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz