Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Tady přeci nejde tak dalece o to, že v Rusku existují lidé, kteří jsou schopni tyto hrůzy páchat.

Správně píšete, že v Rusku jsou i sllušní lidé. To je první jakás takás obhajoba Ruska. Tu píšete vy a máte pravdu.

Já zase napíši, že podobné lidské zrůdy, které spáchaly tyto zločiny, se najdou ve všech národech, nejen v národu ruském.

To je druhá jakás takás obhajoba Ruska, kterou zase přidávám já.

Pravý průšvih je v něčem jiném: V tom, že současné Rusko to povyšuje na normál, ba snad dokonce i na ctnost.

Že to nepovažuje za extrémní činy svých jedinců z okraje společnosti, nýbrž za prostředek vlastní státní politiky.

A zde už žádná třetí obhajoba Ruska nepřijde.

Tohle obhajitelné není.

4 0
možnosti
Foto

Mám za to, že už jim zvoní hrana. Na Ukrajině prohrají a doma se rozpadnou na mnoho částí a budou mezi sebou regulérně válčit, dokud jim nedojdou zbraně a munice.

0 0
možnosti
JV

J92i28r54i 12V38r32a62b73e35c

19. 4. 2023 13:17

Rozdíl je veliký ! Ti Němečtí zločinci už nežijí a nová generace je úplně jiná. Ti Ruští vrazi a zločinci zůstanou ještě desítky let na světě a mezi námi.

5 0
možnosti
MV

Po tom všem, co s russakama zažívají lidé není důvod podobným zprávám nevěřit - i když je opravdu hrůzné to jen číst. Tenhle národ si zaslouží jen jedno: naráz a konstatne izolovat a popřát Rusům možnost z týhle hrůzy zmizet do země, kde funguje demokracie. Za text karma.

7 0
možnosti
Foto

No, Marku, když izolovat tak izolovat a nepustit z toho teroristického státu ven nikoho. Stejně se ven dostanou jenom rusáci a ne Rusové, kterých tam asi moc není.

2 0
možnosti
MK

Jo, tohle je opravdu hnus. Také jsem to četl.

R^[UA]

3 0
možnosti
Foto

R^Donutilo mě to vyhrabat a zveřejnit jednu ze svých prvotin. Bohužel je zase aktuální.

Vašek

4 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,51
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz