Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AG

A52l87e56x 39G13r44e40g24o62r

24. 4. 2023 10:55

V dnešním ,přeregulovaném prostředí , neni dost dobře možné začít podnikat způsobem, jakým začínal Baťa, Křižík, Škoda a podobně. Prostě nemůžete vyrábět doma na koleně třeba sýry z vlastního mléka, protože musíte splnit stejne podmínky jako velkovyroby. EU svými nařízeními fakticky omezila rozvoj podnikání.

1 1
možnosti
VF

Je rozdíl čecháček, nebo Čech, nechápete ten rozdíl? Naštěstí jsem Moravanka;-D

0 0
možnosti
JZ

Napsat o Prodané nevěstě, že je odrhovačka, je chucpe. Stejně tak házet do jednoho pytle všechny farmářské prodejce. Znám spoustu slušných, kteří prodávají opravdu kvalitní zboží a já je u nich kupuji. Potraviny v těchto obchodech nemohou být levné, protože pak nejsou kvalitní. Asi před 12 lety jsem se bavil s několika řezníky, kteří odmítali dodávat své výrobky do supermarketů, s tím že vyrobit kvalitní špekáčky pod sto korun za kilo zkrátka není možné.

1 0
možnosti
AG

A36l86e93x 97G36r77e69g41o14r

24. 4. 2023 11:09

Chcete tvrdit, že při vykupnich cenách vepřového cca 30,Kč/kg živé váhy, nelze vyrobit kvalitní špekačky pod 100 Kč/ kg? O tom dost pohybuji.

0 0
možnosti
Foto

Máte evidentní problém s kritikou a odlišnými názory. Také s mazáním byste měl šetřit jak se šafránem. Ale je to vaše věc, jak zde vystupujete. Tohle dávám velmi zřídka: Rv

2 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Někdy je třeba makat i nadávat. Před oslovením čárka, pane Z.

2 0
možnosti
Foto

Taky mi ta hrubá chyba v nadpisu vadí. Může se to stát každému, ale vzhledem k tomu, že tu článek visí již od včerejška a nadpis není opravený... Ach jo.;-(

0 0
možnosti
JZ

Uliční výbor v plné síle. Inu dobrá prace. :-) Výkřiky zoufalců jsou k nezaplacení a na všechno ostatní je tu MasterCard. :-)

1 8
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MK

Mimochodem, slovo čecháček jsem slyšel před 25 lety v Kanadě ve Winnipegu, kde jsemi žil a používali to Češi, kteří tam moc neuspěli. Lidé co tam uspěli, tohle slovo nikdy nepoužívali. Někteří, jako sochař Josef Randa, s kterým jsem ve Winnipegu ( a to bylo první a poslední období, kdy jsem se podílel na umění) spolupracoval na soše pro Pan American Games, kterou odhalovala princezna Margaret, to slovo přímo nenáviděl, protože to byla argumentace neúspěšných Čechů vzhledem k jejich vlasti.

9 2
možnosti
MK
SB

Pane autore, máte pravdu jenom napůl.

Ano, lze s vámi souhlasit, že Češi nadávají více, než by měli, a nereagují tak, že by třeba zvýšili obrátky.

V tom pravdu máte.

Avšak vy to interpretujete jako českou specialitu. A v tom pravdu nemáte.l

Podívejte se například na současnou Francii.

Státní dluh jako Brno, ale věčně jsou s něčím nespokojeni a věčně za něco demonstrují.,

3 1
možnosti
JR

J87a21n 16R46á45ž

21. 4. 2023 19:41

RvMyslel jsem že na podobné texty reagovat nebudu, ale "čecháčci"v nadpisu mne vyprovokovali. Takhke veřejně prezentované opovrhování vlastním národem už je totiž notně přes čáru.

HOWGH!

18 1
možnosti
JZ

Tebe jsem usvědčil ze lži, když jsi lhal, že Putin nikdy neřekl, že Pobaltí se připojilo k SSSR dobrovolně. Omluva žádná, sebereflexe nula. Tečka..

1 6
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz