Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OB

Cizácký lichvář u nás kádruje, kdo může a nemůže učit na vysoké škole, a vy se ho ještě zastáváte. Živí mě německý kapitál, ale v životě by mne nenapadlo postavit se na stranu Němců ve sporu s ČR.

0 0
možnosti
PN

a prosím pěkně, týká se tvrzení v blogu i Agrofertu? Nebo spíš ne?

1 0
možnosti
JZ

Týká se obecně všech. I o svobodé sponzorský dar nepříjmout.

3 0
možnosti
JZ

Možná jsem byl na pana Petržalku přísný a omlouvám se za to. Ale rád bych byl, kdyby svá tvrzení dokázal. Takže někteří mohou odmítat sponzoring kvůli Ševčíkovi, když zůstane, jiní když bude vyhozen. Obojí je legitimní.

0 0
možnosti
LS

Myslím si, že to vaše přehnané mazání příspěvků vám dobré jméno na blogu nedělá.

Pozn. Naprosté většině vašich článků dávám vaší zaslouženou karmu.

2 0
možnosti
RJ

Opět smazán autorem blogu, nepřekvapivě , ale opět se ptám. Nikomu neni divný sponzoring státní organizace soukromou?

2 0
možnosti
JZ

Vás jsem pokud vím nesmazal.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

TB

zažil jsem to obráceně. odehrálo se to na místním klubu seniorů pod vedením Šafaříka. Na kobereček si pozvali ředitele komplexu UFFO, protože si dovolil odmítnout sponzorský dar místního mecenáše. Ti mu tam dali slov, to by jste viděli.

Zatímco mecenáš mohl mluvit jak dlouho chtěl, tak toho ředitele nechtěli pustit vůbec ke slovu, prý na to nemá nárok, aby se obhajoval, že ho nikdo nechce slyšet. Tož jsem se přihlásil, že ho slyšet chci, zfanatizovaný dav pod vedením Šafaříka na chvíli ztichl na mně koukali zle, ale ředitel mohl zdůvodnit, proč ten sponzorský dar odmítl. Prostě mně peněz dost a doporučil mecenášovi, ať to věnuje jinému. a ze vztyčenou hlavou odešel ze sálu

1 0
možnosti
JV

Mám dojem, že právě Ti, co si sami neumí vydělat peníze, by rádi rozhodovali o penězích druhých..

Zdroj: https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=801229

To tedy sedí na VŠECHNY politiky, ty současné zejména, jako zadek na hrnec.

4 1
možnosti
JZ

To samozřejmě dělají všichni politici, ale blog je o něčem jiném.

1 0
možnosti
Foto

No a sponzor také může být odmítnut s tím, že za jeho podmínek nelze dar přijmout. To jen pro úplnost, když už.

5 0
možnosti
PK

Tak to je snad samozřejmé, ne?

4 0
možnosti
Foto

J45a40n 20Š71i32k

2. 5. 2023 12:54

Do písmene jak píšete. Kdo chce mermomocí sponzorům kecat do toho komu mají nebo nemají dávat své peníze, by rád rozhodoval o penězích druhých, hlavně o těch, na které si sám nevydělá...Hezký den

7 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz