Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byla jsem na dovolené, tak jsem se lekla, že zase povokoval. Za blog karma

1 1
možnosti
Foto

Souhlas s panem Dubovským a samozřejmě karma. Seriál je opravdu moc dobrý.

5 1
možnosti

Dobře napsáno. Toto je nutné stále opakovat, protože po Hilsnerovi tu byl Čapek a spol za druhé republiky, pak jsme tu měli podobnou štvanici na Horákovou, dnes máme Vítkov a žháře, bijce cikánů a útočníky na ukrajinské uprchlíky.

Zlo nemizí, jen mění tváře a převléká kabáty. Stačí si přečíst "tvorbu" naší alternativy, tam je na násilí opět zaděláno.

10 7
možnosti

Krásně jste vyjmenoval své z většiny vymyšlené třídní nepřátele a vyzval ke štvanici vůči nim

1 5
možnosti

Mohl by udělat kariéru v europarlamentu, tam se některým antisenitům tleská vestoje.

5 4
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,54
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz