Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Když Tomio Okamura chtěl být senátorem, tak jsem mu fandil. Když chtěl být prezidentem, tak jsem ho za to nechválil. Když se stal předsedou partaje, signalizovalo to podivný politický byznys. Když začal dávat dohromady svoje politické teze, stal se pro mne absolutně nepoužitelný. Sbírá revoltující hlasy, část sebral komunistům, ale zdá se, že voliči ho začínají opouštět, protože poznávají, že není zlato vše, co se třpytí.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlasy pro Okamuru jsou hlavně varovné hlasy dalším politickým stranám, aby si uvědomily, že voliči berou otázku migrace vážně. Žádné zlehčování, že u nás nikdy nikdo opravdového migranta neviděl. Většinou to nejsou fanoušci, kteří by chodili s Okamurovou plackou na klopě nebo podobiznou na tričku, ale toužebně vyhlížejí serióznější politický subjekt, který by měl nějaké nadějné preference. Hodně se doufá, že se Václav Klaus mladší rozhodne opustit ODS a přidá se třeba k Realistům nebo Alternativě.

1 0
možnosti

Souhlasím s vámi. O tom, kdo bude v klubu vystupovat rozhoduje majitel klubu.

Jen pro upřesnění prosím o informaci. Jednalo se o odmítnutí nově plánované akce nebo o zrušení akce již zařazené do programu na kterou už byly vylepeny plakáty a v prodeji vstupenky?

3 0
možnosti
Foto

Píšu o tom dva příspěvky pod Vámi. Jednalo se o akci na samém začátku zatím nezávazného domlouvání.

0 0
možnosti

Souhlas. Řekl bych, že je docela signifikantní, že Pepa Nos se může se svým "uměním" uplatnit tak akorát u SPD.:-)

3 1
možnosti
Foto

Mimořádně s Vámi souhlasím. Kdybych provozoval klub, taky bych si tam nepozval Hutku nebo Kluse, aby mi tam prováděli nějakou agitku. I když od toho budějovického provozovatele je velice neprofesionální a hloupé, že si tam Pepu nejdřív sám pozval.

Pro ty, kteří tady v diskuzi spekulovali o porušení smlouvy - celou situaci dnes popisuje Petr Žantovský v Parlamentních listech. Probíhalo zatím jen předběžné domlouvání na dálku. Když to provozovatel ukončil, smlouva ještě zdaleka podepsaná nebyla.

Mimochodem - ten provozovatel je také komunální politik za Piráty. Kdyby ten koncert nezarazil, asi by od svejch soudruhů dostal pěknej kartáč.

2 1
možnosti
Foto

Jak proste. Srozumitelné a strucne R^.

3 0
možnosti

Nám to naopak než vy. Pepa Nos je snad jediný folkař, jehož písničky a zpěv, dá-li se to tak nazvat, nemám rád.

Myslím si ale, že bránit vystoupení kvůli členství v politické straně není úplně v pořádku. Je to ale plně právo majitele klubu.

Ovšem vyjádření Okamury o totalitě je hrubě mimo mísu. Jednotlivý pripap, navíc, kdy jde o soukromého majitele klubu opravdu o totalitě nesvědčí.

V tom máte pane Zieglere pravdu.

2 0
možnosti

Pokud připustíme, že majitel klubu nemusí vůbec zdůvodňovat, proč někomu neposkytl prostor k umělecké produkci, je v podstatě úplně jedno, co k tomu odmítnutí řekl.

3 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma. O tom Pepovi N jsem to nevěděl a docela mne zklamal.:-(. To snad mohu říci nebo napsat.

Totéž , snad ještě ve větří míře , platí o J. Nohavicovi.

6 0
možnosti

Písničky Pepy Nose se mi nikdy nelíbily. Ale ocenil jsem, že v době nedávné mediální štvanice na Jarka Nohavicu se postavil na jeho stranu.

Takže vás vlastně zklamal už podruhé.

1 0
možnosti
Foto

To je úplně stejný, jako když se zde smaže dehonestujici nebo lživý příspěvek, tak místní ruďoši hned řvou o cenzuře. Ostatně jeden se už ozval.

8 0
možnosti

On vám někdo maže příspěvky? Ale je to od vašich přátel hezké, že se vás zastanou.

0 0
možnosti

Je srandovní, jak Standa Novák lajkuje protichůdné příspěvky, jen když to má být proti mě.;-D

7 1
možnosti

:-)......Já považuji za srandovní, když mě mažete, v případě, že s Vámi nesouhlasím ! V

0 3
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 27,01
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz