Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

To máte pravdu. Tihleti panáčci pronášejí daleko větší perly.

1 0
možnosti
AT

Správně, proto je vhodné jako typický příklad uvést výrok, který by nikdy nemohli pronést ;-D

Pane Rozsívale, já jsem rád, že existujete

0 0
možnosti
PN

Já jsem se na to podíval ohledně přesných formulací a statistik Poučen diskusí o tom, co je většina. Vyšlo tak tak trochu jinak, než tvrdí autor a nadšení přitakávači

2 1
možnosti
JZ

Děkujeme za Váš názor a dostáváte od nás klíčenku.

3 1
možnosti
PN

Vážně kde mi ji předáte? ;-DDíky

3 0
možnosti
JG

Vážně ji dostane, nebo je to lež?:-)

1 0
možnosti
PN

P54e45t56r 58N83e46d66v58ě63d

13. 8. 2019 16:10

Zatím nic, asi opravdu bude pravičák. Naslibovat a skutek utekl. ;-D;-D

1 0
možnosti

To vepřové je pro tebe zvláště bolestivé, nemám pravdu, tláčo?:-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz