Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Kdyby pes útočil jen tehdy, když cítí, že se jeho pán bojí, tak by to bylo celkem jednoduché a čitelné. Ani já nejsem expert na psy, ale jsou s mým životem hodně spojeni. Sama jsem žádné vážné útoky na psa, zaplaťpánbu, nezažila, ale co jsem viděla a vím, tak svoji roli hraje moment překvapení, nesympatie, strach, nevychovanost atd. Retrívra mé kamarádky napadl yorshire, doga po něm vystartovala, protože se vynořil najednou z křoví, prostě možností je hodně. Jako všechny vztahy - je to složité, ale zase ne tak složité jako mezi lidmi...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3315
  • Celková karma 26,59
  • Průměrná čtenost 1811x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz