Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Tak proč k tomu krmelci lezete, pí Moudrá?

1 1
možnosti
Foto

To je výrazivo hodné gentlemana, pane Valíčku.

Nebo ve Vašem okolí lidé nemají funkční nohy, že "lezou"?

4 0
možnosti
Foto

Normální lidé nohy mají, paní Moudrá. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak drtivá většina určitě nohy má, ovšem bližní pana Valíčka zřejmě nemá plně funkční, neboť zřejmě nechodí, nýbrž "lezou". Doufám, že tento stav je reverzibilní, že tedy časem dojde ke zlepšení.

1 0
možnosti
Foto

Ano, také doufáme, že se vám schopnost normální chůze vrátí. ;-D

0 2
možnosti
Foto

To je od Vás moc hezké. Jen by mě zajímalo, co ve svém věku považujete za normu.

1 0
možnosti
MV

Bližní pana Valicka si, prosím, konkrétně Vy, neberte do úst. Strefujte se do mě, to mi nevadí, ale nechte na pokoji ty, kteří v diskuzi nemohou reagovat. Takovému chování se říká "slušné" (když už jste mě shora označila gentlemanem...)

0 0
možnosti
Foto

Pak si Vy neberte do úst moji osobu.

Naučte se konečně diskutovat věcně. Není to tak těžké....

0 0
možnosti
Foto

Takže články pana Zieglera jsou krmelec?

To myslíte vážně? 8-o

Co na to pan Ziegler? Tohle pejorativní označení jeho díla kvituje s povděkem? Dost bych o tom pochybovala...

0 0
možnosti
MV

Vy jste fakt marná. Hlavně, že se mele pantem, viďte?

0 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz