Pastrňák není povinen se bavit s ruskými novináři

Zdá, se že ruský web Sport.express neunesl porážku Rusů s českými hokejisty a naříká nad údajným nesportovním chováním Čechů. K potyčkám prý došlo mezi fanoušky a Češi těm ruským nadávali.

Mluvčí českého hokejového mužstva na světovém šampionátu v Kodani vzkázal ruským médiím, že útočník David Pastrňák nebude s jejich novináři mluvit a někteří z nich chtějí kvůli tomu pokutu pro český tým. Mám za to, že hvězda našeho výběru není povinna se bavit s každým žurnalistou, a pokud některé odmítne, má na to právo, a jistě k tomu také důvod. Může to být předchozí špatná zkušenost s ruskými novináři, kteří zkreslili jeho výroky apod. Kdyby si pro změnu třeba Ovečkin nepřál hovořit s českými žurnalisty, tak to budu brát jako jeho právo. Žádný sportovec není povinen dávat interview každému redaktorovi. Což koneckonců i ruský autor článku uznal.

Stížnost byla také na české fanoušky, kteří měli údajně vulgárně nadávat těm ruským. Ovšem, jak sem správně porozuměl, stalo se to až poté, co ruský fanda dal ránu pěstí do obličeje českému příznivci, který pak musel k doktorovi. To jaksi není sportovní chování a reakci českého publika se v takovém případě nelze divit. Původce textu dokonce nechápe, že nezasáhla policie.  

Osobně se domnívám, že se jedná pouze o ruský vztek nad nečekanou porážkou. Přiznám se, i já byl zpočátku malověrný a naši výhru 4:3 v prodloužení jsem netipoval. Ovšem chtít pokutovat českým tým kvůli Pastrňákovi nebo na české diváky hnát policisty, je ubohé a směšné. Strážci zákona by měli spíše zakročovat proti násilníkům.

V každém případě mě naši hokejisté svým fantastickým výkonem proti Rusku překvapili, zvláště duo Krejčí – Pastrňák, a já optimisticky věřím, že letos by zase nějaká medaile z mistrovství světa být mohla.   

https://www.sport.cz/hokej/ms2018/clanek/988305-pastrnak-a-krejci-nas-prevalcovali-pisi-v-rusku-a-stezuji-si-na-chovani-cechu.html#hp-sez

Autor: Jan Ziegler | neděle 13.5.2018 12:23 | karma článku: 33,14 | přečteno: 1856x
  • Další články autora
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,54
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz