Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak prý jsem vrah

Je to samozřejmě složitější. Poradil jsem skvělé kamarádce, a za to, že její bývalý byl slaboch, vážně nemůžu. Chlap, který není schopen zabezpečit rodinu, je u mě nula.

Lenka je výborná holka tady od nás z Budějicka a také jedna z mých nejlepších kamarádek. Jenomže na manžela měla smůlu. Prý podnikal, ve skutečnosti však nasekal dluhy, a manželku s dvěma dětmi přivedl do existenčních potíží.

Jednou mi takhle Lenka zavolala, že bychom si mohli někde v Budějcích dát vínko, tak jsme si sedli popíjeli a vyprávěli. A ona na mne, že má doma problémy, ten její dluží, kam se podívá a ona už s ním nechce být. A našla si prý nového přítele, který je úžasný a je schopen zajistit jí i jejím dětem pohodový život. A co prý já na to. „Leni, jestli Ti tedy mohu radit, běž od něj, a to co nejdřív. S ním budeš mít akorát peklo. Já zastávám zásadu, že chlap je povinen zajistit své rodině bezproblémovou existenci. Pokud to nedokáže, tak pryč od něj. Já jsem to vždycky dokázal. Moje partnerky i jejich děti, na tom byly dobře, protože já se o ně uměl postarat.“

Od některých jsem to pak schytal, že Lenka s mužem měli katolickou svatbu v kostele a já se prý také okázale hlásím ke katolictví. A pro taková manželství platí: „Co Bůh spojil, člověk nerozlučuj.“ a ve slibu si muž a žena slibují, že spolu vydrží v dobrém i ve zlém. To je sice pravda, ale já jsem cítil, že ne vinou Lenky, ale druhé strany jsou problémy, které podle mě i nedostatečně řeší, tak se Lenka nemusí ke svému manželovi vázat. On neměl vůli něco ze sebou něco dělat.

Jenomže manželíček začal vyhrožovat, že když jej opustí, že si něco udělá. To je samozřejmě prachobyčejné sprosté vydírání. No nakonec skočil pod rychlík ČB – Praha. Bohužel, kvůli němu měly problémy i stovky cestujících. On totiž v takových případech vlak stojí na místě minimálně hodinu a půl, než se celá záležitost vyšetří. Jiná moje kamarádka dokonce napsala otevřený vzkaz sebevrahům, že když už to chtějí skončit, aby si vybírali způsoby, u kterých jim nemusí asistovat celé okresy lidí.

A podle některých existencí jsem prý vrahem, protože můžu za to, že dotyčný se zabil. Tak moment já Lence pouze poradil, co má dělat, ale ona je jaksi plnoletá a rozhoduje se sama na sebe. Za další, takové vyděračské způsoby jsou nepřípustné, já se necítím ničím vinen a nepřipouštím si žádné výčitky.

Ten Lenčin původní chlap za nic nestál. Takový ten týpek, který v hospodě řeší problémy zeměkoule, ale není schopen se postarat o vlastní rodinu. Já si takových nevážím. A ani mě nepřekvapilo, že Lenčin ex volil Zemana a Tomia Okamuru.

Konec dobrý, všechno dobré, Lenka má nyní nového skvělého manžela, který se perfektně stará o ni i o děti. Já ho také znám, patří k mým dobrým kamarádům, a občas spolu zajdeme na pivo.

Autor: Jan Ziegler | středa 24.11.2021 12:38 | karma článku: 28,00 | přečteno: 1783x
  • Další články autora

Jan Ziegler

Československo se mělo v roce 1938 bránit německé agresi

Měli jsme tenkrát válčit či bylo správné ustoupit? Zastánci odporu argumentují zachováním si páteře, odpůrci nemožnosti účinné obrany. Je ovšem možné, že naše kapitulace zabránila ve svržení Hitlera.

23.4.2024 v 12:42 | Karma: 17,94 | Přečteno: 520x | Diskuse| Společnost

Jan Ziegler

Je povinností Čechů přijít v případě ruské agrese Pobaltí na pomoc

Už jen z toho důvodu, že nás k tomu zavazují spojenecké smlouvy v rámci NATO. Putin si počíná v Pobaltí stejně jako kdysi Hitler v Československu. Rovnítkem je zneužívání národnostních menšin.

22.4.2024 v 12:20 | Karma: 24,21 | Přečteno: 891x | Diskuse| Společnost

Jan Ziegler

Beneš zradil a podpořil „chcimíry“, když navrhl odstoupení čs. území Německu

Technicky vzato, velezrada jako vyšitá. Prezident republiky vyslal už v polovině září 1938 svého emisara do Paříže s nabídkou předání asi 6000 km2 čs. pohraničí. Stalo se tak bez souhlasu vlády a parlamentu.

19.4.2024 v 12:30 | Karma: 16,80 | Přečteno: 745x | Diskuse| Společnost

Jan Ziegler

Ruský sport je jedna velká špína, kriminálníci, doping a podvody

V ruských sportovních soutěžích nyní startují delikventi, kteří utekli ze svých zemí před zákonem a vězením. A ani nepřekvapuje, že Rusové měli uplácet bývalého šéfa biatlonu, který jim za to kryl doping.

18.4.2024 v 11:14 | Karma: 21,38 | Přečteno: 646x | Diskuse| Sport

Jan Ziegler

Soudružko Konečná, za komunistů bylo cestování šíleně drahé a obtížné

Šéfka KSČM v zoufalství hází opravdové „perly“, které jsou k smíchu a pláči zároveň. Tak nedávno politovala na sociální síti X mladé, že sice mohou cestovat, ale jen když na to mají.

17.4.2024 v 12:15 | Karma: 30,46 | Přečteno: 1188x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,53
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz