Čtvrtek 20. února 2020, svátek má Oldřich
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Čtvrtek 20. února 2020 Oldřich

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal_Frejdlin

Souhlas

100% souhlas a karma.

0/0
23.1.2009 0:26

Dov

.

http://danicek.blog.idnes.cz/c/66641/A-pak-prisli-zidea-zeme-se-zacala-trast.html

0/0
22.1.2009 19:19

brutusacek

nesmysl

máme tv a noviny plné toho jak hamás vystřelí jednu raketu někam...ale proč nemáme tv plné toho že izreael brání červenému kříží, humanitární pomoci a osn v práci v gaze a že po nich střílí i v době příměří...?

0/0
17.1.2009 23:05

Martin V

Re: nesmysl

Asi nic takového nelze nafilmovat, protože se to neděje?

0/0
22.1.2009 19:21

Jiří Míka

Co to znamená skoncovat?

Navrhujete genocidu?

Pouze ta v takovém případě konflikt ukončí , jinak se bude konflikt pouze zhoršovat.

Nikoho nepřesvědčíte bombami o dobrých záměrech. Extrémismus se pouze rozroste jako houby po dešti a bude srovnatelný s terorismem George Washingtona.

Historii píší vítězové.

0/0
17.1.2009 19:02

Aaron71

Re: Co to znamená skoncovat?

Genocida a poprava pár desítek teroristů není totéž. Jsem pro exekuci na vrazích.

0/0
17.1.2009 20:11

Jiří Míka

Re: Co to znamená skoncovat?

Nechápete problém. Ani vás podle mě nezajímá, kde se tito extrémisté Hamasu vzali.

Popravíte desítky vrahů spolu se stovky civilistů, poníčíte infrastrukturu, prohloubíte humanitární krizi a tím spíše se někteří v zoufalosti nechají zlákat k extrémismu. Musíte tedy vyhladit úplně všechny.

0/0
17.1.2009 21:29

Aaron71

Re: Co to znamená skoncovat?

Nechápete problém.

Civilisté nejsou cílem. Infrastruktura není cílem. Humanitární krize je důsledkem neschopnosti šíítských vůdců hamasu dohodnout se se sunnity.

Jedinou obranou před "humanitární krizí" je naprostá kontrola managementu Gazy Izraelem.

0/0
17.1.2009 21:32

Leto_Atreides

Fandím Židům, ale tak úplně pravdu nemáte, pane autore

Židé opravdu do Palestiny ponikali legálně, ale primárně zaměstnávali své souvěrce a původní obyvatelstvo postupně vytlačovali. Jistě, nejde jim to mít primárně za zlé, ale je jasné, že na arabské straně tím zaseli plno nevole. Později dokonce odmítali uznat nárok na půdu všem lidem, kteří se nemohli prokázat vlastnickými dokumenty - Arabové na nějaké papíry kašlali, na půdě hospodařili už celé generace a vnímali ji jako svoji. Samozřejmě, že historická křivda, od 19. století dejme tomu Židé na palestinských Arabech "páchali" není dostatečnou omluvou ani pro desetinu živočišné nenávisti, kterou nyní Arabové vůči Židům pociťují. Na vině jsou zejména fanatičtí imámové a neschopné, zkorumpované vlády po celém Blízkém a Středním Východě. Je ale chyba neříkat celou pravdu... A propos: s bombardováním měst začal Stalin za sovětsko-finské války. Hitler zahájil masivní útoky na západní města vlastně omylem, když pár jeho bombardérů ztratilo orientaci a místo na letiště shodilo bomby na Londýn.

0/0
17.1.2009 12:07

osa

Re: Fandím Židům, ale tak úplně pravdu nemáte, pane autore

konečně světlo objektivy vnesené do Jihočeské publicistiky :-). Nenávist se nedá obhajovat, můžeme se snad snažit o její pochopení...

0/0
17.1.2009 20:34

pius99

takže autore

asi bys měl rychle zmizet . Mám tuchu, že z ostudy máš kabát a až se nějaký náboženský blbec na-edre tak ti vhodí do betle pořádnó bóchačku. :-)))))  Nemáš to v kedlubně v richtigu. To teda néééé.

0/0
17.1.2009 9:54

merhaut

Re: takže autore

ty máš tuchu jak ten volek, co tu vylepuje "moudra" z palestinecz ...

0/0
17.1.2009 13:01

porubak

a ceska

vlada  bojuje proti teroristum tim ze stahli asi45 zoldaku z afganistanu;-D;-D;-D

0/0
17.1.2009 9:37

Spring-peace

Re: a ceska

Zkus se někdy podívat dál než na okraj Tvého půllitru.

0/0
17.1.2009 9:46

Martin Kostera

Re: a ceska

Zkusil jste si položit otázku proč? Nebo je to pro Vás příliš vysoká mozková činnost?

0/0
17.1.2009 11:19

kadaffi

pokrytectvi?

Neni tak trochu pokrytectvim vas vyklad dejin?

0/0
17.1.2009 8:26

Martin Jirousek

Hm

Tak nějak mám pocit, že neblahý vliv Temelína je v případě autora plně potvrzen. ;-D

0/0
17.1.2009 3:40

kulus

tenhle clanek

je produkt vymydlenyho mozku. Jak definujes 'terorismus' a kdo je 'terorista'?

0/0
17.1.2009 3:08

merhaut

Re: tenhle clanek

další produkt palestina.cz

0/0
17.1.2009 3:09

www.evlada.cz

Ale kazdej opovrhoval Hitlerem

kdyz kuli propojeni partyzanu s jednotlivci, vyvrazdoval cele manzelske pary,rodiny, vesnice....Palestinci chapou Izrael jako okupanta.., kterej kdyz zrovna primo neokupuje tak alespon blokuje hranice, a tim normalni fungovani ...

0/0
17.1.2009 2:13

merhaut

Re: Ale kazdej opovrhoval Hitlerem

kdybys tak aspoň náznakem tušil, co a jak takovej Palestinec chápe...

0/0
17.1.2009 3:11

ippokorny

Re: Ale kazdej opovrhoval Hitlerem

Pokud vím, tak my jsme do roku 1989 blokovali hranice s Rakouskem, Německem, dávali jsme tam dráty pod napětím, prý snad i miny, stříleli jsme i na cizím území jejich i naše občany a přesto o nás nikdo neříkal, že jsme okupanti. Izrael pouze postavil  malou zeď, slabý odvar komunistické zdi kolem západního Berlína. Zajděte se podívat na symbolický hřbitov zavražděných u bývalé hranice. P.P.

0/0
21.1.2009 23:30

ippokorny

Re: Ale kazdej opovrhoval Hitlerem

A co Izrael blokuje? Gaza má přístup k moři, má hranice s Egyptem, může mít letiště, jako ho měli západní Němci ve městě, když je Rusové zablokovali zdí kolem dokola, a tam neměli to žádné moře ani hranice s někým, prostě zeď úplně kolem. Proč musí z Gazy jezdit zrovna přes Izrael? Proč neletí letadlem, nejedou lodí. P.P.

0/0
21.1.2009 23:35

kaktusak

Vedle mě bydlí nějaký Žid...

...znamená to, že jeho pozemek už není ČR, ale Izrael?

Palestinci mají právo na vytvoření vlastního státu. To Izrael odmítá. Tak Palestinci bojují. Bojují třeba jako když za Hitlera československé posádky britských bombardérů svrhávaly bomby na německá města. To taky nacistická propaganda odsuzovala jako terorismus, jako vraždění nevinných žen a dětí. Izraelci převzali od svých katů metody.

0/0
17.1.2009 0:31

Štěpán Binko

Re: Vedle mě bydlí nějaký Žid...

Áááá, pán je vzdělanec. Já už fakt dneska nemůžu....Mohu se zeptat, proč si podle Vás palestinci svůj stát nezaložili v letech 47-48? Proč raději druhý  den po vyhlášení Izraele na něj s ostatníma arabama vlítli a chtěli Židy zahnat do moře a vyhladit, místo toho aby pracovali na svém státě? Cože?! Víte kdo obsadil a spravoval tato území po WWII? Tušíte to? Víte, že kdo chtěl, ten stát založil a že tam také nějaký další stát kromě Izraele vznikl? Víte kdy a proč Izrael sporná území obsadil a že některé z nich dávno vrátil nebo vrátit chtěl, ale zpátky už je nikdo nechtěl? Víte proč? A koneckonců - neopustil náhodou i tu Gazu, ze které na jeho území dopadlo od konce prosince do začátku konfliktu cca. 500 raket?

Být Vámi, tak bych si tu historii trochu srovnal v hlavě.

0/0
17.1.2009 1:20

Spring-peace

Re: Vedle mě bydlí nějaký Žid...

Nech ho být...jemu stále zná v uších projevy Gustáva Husáka o hrázi dělníků a rolníků proti imperialismu a sionismu. Takové nepředěláš, musí to vymřít...

0/0
17.1.2009 9:51

rezjir

Re: Vedle mě bydlí nějaký Žid...

jak mohli tehdy založit palestinský stát, když to patřilo včetně území toho dnešního Izraele asi třem arabským státům?

A vzhledem k tomu,že Izrael dodnes nesplnil požadavky Rezoluce č.242/967, celá jeho existence plave na vodě. Kde se vlastně ten Izrael nalézá?  Proč by si Hamas nemohl zastřílet na vlastní obyvatelstvo?

0/0
17.1.2009 10:03

Štěpán Binko

Re: Vedle mě bydlí nějaký Žid...

Já už jsem Vám jednou napsal, že máte pravdu, že na Vás nemám a že při překrucování historie a záměrným fabulacím nehodlám Vašemu rudému mozku asistovat. Ale teď udělám výjimku. Stát si mohli založit na 11tkm2 území, které jim podle OSN měly připadnout (zatímco Židům 15tkm2, z toho 70% poušť). Nezaložili ho primárně proto, že nebyli a dodnes nejsou schopni dát dohromady rozumnou samosprávu a nějaký stát vůbec vytvořit. Navíc absolutně nečekali, že se jim nepodaří Židy vyhladit a zahnat do moře, což byl cíl hned první války, kterou si krvelační arabáši usmysleli zrealizovat hned druhý den po založení Izraele, který posléze napadli. Nechápu jak, ale Izrael to nejenže ustál, ale arabům dal ještě slušně na zadek a kromě všeho získal ve válce území agresorů.

A ano, máte pravdu, že velký důvodem bylo i to, že sami arabové to se státem Palestina nijak neprožívali. Území si rozdělili pod správu sami, takže plkat o tom, jak se tam Palestincům nasáčkoval Žid a že kvůli tomu nemají stát je lež.

0/0
17.1.2009 19:15

Martin V

Re: Vedle mě bydlí nějaký Žid...

Obdivuji Vás, mlít dokola pořád to samé a nevšimnout di že kecáte blbosti, to chce být opravdu charakterR^

0/0
22.1.2009 19:23

rezjir

kdyby Němci právě dnes vykoupili všechny pozemky

v Sudetech, tak by podle vašeho názoru mohli vyhlásit připojení k Německu a Česká republika by jim v tom neměla právo bránit silou?

0/0
17.1.2009 19:38

Jirka1938

Soucasna situace v Gaze

a okolnosti by se daly hloubeji rozebrat, ale v podstate souhlasim.

0/0
17.1.2009 0:24

africkysbor

JEŠTĚ: NA WEBU JE ZAJÍMAVÝ SERVER WWW.JEWWATCH.COM

proklikat a přečíst,hodně zajímavých údajů,které se nerado publikuje;-D;-D;-D

0/0
17.1.2009 0:16

africkysbor

JÓ PANE JEŠTĚ CHYBÍ TO HUMANITÁNÍ BOBMARDOVÁNÍ ALE IZRAELE !

a pak už to bude zase dobré. Nemusíte si tady hřát Vaší polívčičku.Pokud se Vám ten izrael tak líbí, přestěhujte se tam a získejte tam občanství...Nevím pokud budete jako jiní,nikdy ho nedostanete,pokud jete jejich , máte ho.Izrael je totiž jediným státem založeným na rasovém principu.Nežid tam půdu nekoupí,nežid si nemůže vzít za partnera nežida,Holt tam platí Norimberské zákony Globkeho ale naruby.Takže jedině humanitární bombardování izraele,že ano:-©

0/0
17.1.2009 0:11

Jirka1938

Re: JÓ PANE JEŠTĚ CHYBÍ TO HUMANITÁNÍ BOBMARDOVÁNÍ ALE IZRAELE !

Kdykoli nekdo vyslovi odlisny nazor, protivnik ho chce vystehovat. Co se tyce narodnich spolecenstvi urcenych k zachovani naroda, podivejte se na priklad na zakony v Qebecu, podle vas by to byly rasisticke zakony - v Kanade! Pokud si v mori nepratel neuchovate svoji totoznost, zahynete!

0/0
17.1.2009 0:28

starej rakusak

rika starej drsnak ziegler

;-D;-D;-D

0/0
16.1.2009 23:33

klauzkomik

jo jo

stejně jak s hňupem ZiegleremRv

0/0
16.1.2009 23:14

jirka-k

fake

Tenhle autor je jasnej fake. Pac to jinak neni ani mozny;-D;-D;-D

0/0
16.1.2009 23:12

Dr No

Třeba taková věc-

ze zpráv se dovídáme, že jen v Gaze žije cca 1,5 milionu Palestinců. Myslíte že by se bez vzniku židovského státu uživilo tolik "domorodců" na celém území Palestiny? Předtím tam byla většinou neůrodná pustina, kde živořilo pár set tisíc chudých zemědělců.

0/0
16.1.2009 22:32

pius99

a drobnost 69 rezolucí OSN ?

Pokud je OSN nanic, pročpak se OSN některé státy zaštitují, když v jiných věcech OSN ignorují? Buď a nebo. Jsem Petr a nebo Pavel. Ale co byznys je byznys. Beru to co se hodí do krámu. :-))))))

0/0
16.1.2009 21:32

merhaut

Re: a drobnost 69 rezolucí OSN ?

Už stačí, diagnósa potvrzena.

0/0
16.1.2009 21:40

SPERO

Re: a drobnost 69 rezolucí OSN ?

máš pravdu Tvá diagnoza je stanovena.....

0/0
17.1.2009 10:56

merhaut

Re: a drobnost 69 rezolucí OSN ?

á další..

0/0
17.1.2009 12:56

pius99

skutečností je fakt,že

v roce 1948 OSN ustanovilo hranice státu Izrael . Jak šťastně nebo nešťastně je dnes irelevantní. Izrael v roce 1967 tyto hranice překročil a dodnes vojensky okupuje cizí území. Argumentace , že v roce raz dva tam žili židé je prima, ale v sudetech také žili němci. Takže Hitler jen chránil své soukmenovce. A nebo měříme každému jiným metrem? Asi jak kdo. Já mám jeden metr a tak jsou židé = fašounům.

0/0
16.1.2009 21:30

merhaut

Re: skutečností je fakt,že

Jsi fakt trdlo, něco si o situaci v roce 1967 přečti, a zjisti si například, kdo koho kdy začal ostřelovat...

0/0
16.1.2009 21:39

Štěpán Binko

Re: skutečností je fakt,že

Sorry za duplicitu. Než jsem to dopsal, tak jste napsal to samé. Díky za to, že alespoň někdo tady ví, jak to bylo. R^;-)

0/0
16.1.2009 21:43

rezjir

Re: skutečností je fakt,že

Ale to je jedno.

0/0
17.1.2009 10:05

merhaut

Re: skutečností je fakt,že

jedině tobě a tvým soudruhům z www.palestine.cz

0/0
17.1.2009 12:57

rezjir

Re: skutečností je fakt,že

Z hlediska plnění požadavků Rezoluce 242/67 je to skutečně jedno.

0/0
17.1.2009 19:01

Štěpán Binko

Re: skutečností je fakt,že

Vždyť to kolega říká - tobě a tvým soudruhům opravdu ano. Ale každému, kdo chce podstatu sporu pochopit to jedno není, takže kupředu levá a za co nemůže kapitalista, za to může Žid, že jo? ;-D

0/0
17.1.2009 19:18

Štěpán Binko

Re: skutečností je fakt,že

Jo jo, také z Vás mluví hluboké znalosti historie. Co si takhle zjistit, proč Židé ty hranice překročili, co? 8-o Kdo začal v dubnu 67 ostřelovat území státu Izrael? Komu pak dokonce Egypt odmítl poskytnout vojenskou pomoc právě s odůvodněním, že jde o agresora a ne napadeného? Co? ;-D8-o;-D.

0/0
16.1.2009 21:42

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

První slečna Kateřina Zemanová přiznala po letech účast na pornovečírku

Kateřina Zemanová (26) přiznala v rozhovoru pro časopis Téma svou účast na pornovečírku. Ten se konal před sedmi lety,...

Rád Lucince barvím vlásky a starám se o ni jako o své miminko, říká Matuš

Vztah Bohuše Matuše (46) a jeho partnerky, o třicet let mladší studentky Lucie (16) vzbuzuje v posledních dvou letech...

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Sex máme se ženou několikrát denně, mobil do ložnice nesmí, říká Bieber

Justin Bieber (25) prozradil svůj recept na úspěšné manželství. Důležité prý je, najít k sobě toho pravého člověka....

Výrobce největšího mobilního propadáku definitivně zavírá krám

Po třech letech od uvedení prvního neúspěšného pokusu prorazit na smartphonový trh značka Essential od spoluzakladatele...