Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

BlackShit

23. 1. 2009 19:37
výborně Jeňýku,

zato když byli u US Šulínek se skřetem, tak se tam předvedli, že?

0 0
možnosti

honzarov

23. 1. 2009 13:36
Asi tak

Kdyby to zloději z ODS nerozprodali svým kamarádíčkům (a že to měli skvěle předem podchycené), tak by to Rath pracně nemusel získávat zpět.

.

A nejlepší jsou ty blbé kecy pravičáckých magorů o prázdných čekárnách.;-D

0 0
možnosti

pesm

23. 1. 2009 14:05
Re: Asi tak

ne, ze by jsem s tim clankem uplnesouhlasil, ale v je rozdil mezi politiky ODS a CSSD............podle me kradou vsichni stejne.........akorat ODS se to nesnazi prezentovat jako pomoc pro lidi......:-)

0 0
možnosti

vodní želva

23. 1. 2009 13:18
několik postřehů z kutnohorské nemocnice II

První den v čase oběda mi byla přinesena polévka, v té polévce byla ponořena hliníková lžíce, která byla neustálým vyvařováním úplně bílá. Dojedl jsem polévku a přišla nějaká starší paní, která mi přinesla druhé jídlo. Lžíci vyndala z misky, oklepala jí a zabořila mi jí do rýže. Večer mi řekli, že další den nesmím snídani, protože půjdu na vyšetření. Tak jsem nesnídal, jenže vyšetření žádné, při obědě mi řekli, že nesmím jíst, protože jdu ny vyšetření. Ve tři odpoledne mi řekli, že dneska na vyšetření nepůjdu, protože sestry dělají práci za sanitáře a jaksi nestíhají, takže se můžu najíst, a  tak jsem dostal večeři - koláč, který se prodává za 10,- Kč (marmeláda, tvaroh, mák). Snědl jsem to a řekli mi, že ráno nesmím snídani, protože zítra na to vyšetření už opravdu půjdu (musím uznat, že další den jsem již byl na řadě). Teď jsem se dozvěděl, že zástupkyně primáře interny již odešla do soukroma a primář o tom uvažuje taky. Pane Zieglere, ta nemocnice opravdu není zdravá.   

0 0
možnosti

Stará kára

23. 1. 2009 13:20
Re: několik postřehů z kutnohorské nemocnice II

A kdyby byla "nezisková", bylo by to jinak?

0 0
možnosti

Aaron71

23. 1. 2009 13:14
Souhlas

S kroky Ratha v tomto případěR^

0 0
možnosti

Martin Jirousek

23. 1. 2009 17:28
Re: Souhlas

Přesně tak. R^

0 0
možnosti

vodní želva

23. 1. 2009 13:10
několik postřehů z kutnohorské nemocnice

V této nemocnici se ta investice týkala nového oddělení gynekologie, které je údajně na opravdu špičkové úrovni. Zároveň ale byla zrušema porodnice, takže ten krok opravdu nechápu. S touto nemocnicí mám osobní zkušenost. V říjnu jsem zde byl hospitalizován na interním oddělení a byl to jeden z mých nejhoších zážitků v životě. Bylo to v době, kdy v této nemocnici probíhala neoficiální stávka sanitářů. Neoficiální byla v tom smyslu, že sanitářům byla přidána práce a snížen plat. Reakce byla taková, že všichni sanitáři během jediného dne onemocněli. Jinak na interním oddělení na vás dýchne duch doby Františka Josefa II. Např. toalety bych přál vidět každému. Vejdete na toaletu, vlevo je jakýsi dřez, ve kterém je smradlavá voda a uvnitř jsou vloženy nádoby od moči pacientů. Vpravo jsou otevřené dveře, ze kterých padají na chodbu použité lůžkoviny. Pak přeskáčete smetáky, kýble s vodou a hadry na podlahu a dostanete se ke třem dveřím, na dvou je nápis páni a na jednom dámy.     

0 0
možnosti

Stará kára

23. 1. 2009 13:22
Re: několik postřehů z kutnohorské nemocnice

No jo- a vadilo vám to předchozí půlstoletí? Není to relikt dob minulých (těch státních, dnes nazývaných neziskové)?

0 0
možnosti

BoboHml

23. 1. 2009 13:05
Nevím

nemám přístup ke smlouvám.nesouhlasím s politikou ČSSD(nebo spíš stím jak ji někteří zneužívají),ale fascinuje mě jak Vy máte jasno.A to ihned.Nyní to čistě demagogicky otočím,pokud mi někdo dá,prodá nemocnici....cokoliv za netržní,absurdní cenu - mám právo se vymlouvat na to,že jsem tam investoval?Vždyt šlo by snížit dluh,ztrátu investicemi a pak jít do zisku,proč prodávat či dávat?

Uznávám nerozumím tomu,ale Vy ano?

0 0
možnosti

Stará kára

23. 1. 2009 13:24
Re: Nevím

Říkáte, že tomu nerozumíte. Jak tedy víte, že nemocnice byla prodána za "netržní cenu"?  Jakou cenu byste si představoval a proč?  Proč byly nemocnice zadlužené před prodejem a dnes mohou nakupovat?

Ani tomu nerozumíte?

0 0
možnosti

kilgore

23. 1. 2009 13:05
souhlas

R^

0 0
možnosti

Fonon

23. 1. 2009 12:50
starého mafuka Jeňýka Cíglera novým kouskům nenaučíš

pro nezasvěcené: mafuko=malý fúsatý ko*ot. mafuko Cíglere, starej se o nemocnici v Dačicích.

0 0
možnosti

spalovac

23. 1. 2009 12:54
Re: starého mafuka Jeňýka Cíglera novým kouskům nenaučíš

A nerostou a nerostou... Ještě vydrž, až ti bude cca 14 let, začnou.

0 0
možnosti

jiki007

23. 1. 2009 12:50
Nekompetentní nýmand

sepsal tento paskvil. Kolik ti za tudle špínu modráci platěj??Rv

0 0
možnosti

BingoXX

23. 1. 2009 12:46
vrácení ukradeného majetku zpět

není znárodňování a kdo by měl jít sedět je Bendl a spol za rozkradení majetku kraje, tedy nemocnic

0 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz