Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma samozrejme! V Rusku je pod hranici prijmove bidy (3000kc za mesic) uz kazdy paty Rus. Kazdy treti Rus probendil za poslednich 5 krizovych ruskych let sve nasporene uspory.

1 1
možnosti

J98o45s32e20f 26N33i49k43l

2. 6. 2017 23:03

https://cs.wikipedia.org/wiki/Chudoba

V Rusku a v USA žije 2% obyvatel pod hranicí bídy (t.j. na den 1,25 dolaru) , srovnání provedla světová banka

0 0
možnosti

Hranice bidy je v Rusku 3000kc/mesic v USA 30 000 za mesic.

0 0
možnosti

J45o32s68e56f 70N68i33k14l

2. 6. 2017 22:16

...vaše žena Eva má pravdu...

2 0
možnosti
Foto

I22v50a98n 50M70a77r28e85k

2. 6. 2017 21:00

Nepotěšil jste mě p.Jene. V jednom ze svých loňských blogů jste tvrdil , že nejvyšší důchody v Rusku jsou v prepočtu na naši měnu max.4700k. nyní po roce činí 5800k.tedy navýšení o 1100k. ? Mně za tu dobu s velkým humbukem "zdvihli penzi o usmolených 320 k. ;-( Rv

5 0
možnosti

Já s vámi souhlasím ale kladu si otázku proč ho pak důchodci toho Putina volí? Propaganda nebo nemožnost jiné volby?

0 0
možnosti

Ja si kladu otazku, kdo ho vubec voli.

1 2
možnosti

Bez ohledu na názory zde diskutujících si budu vždycky psát co chci. :-)

5 0
možnosti
Foto

I77v95a35n 62M24a66r69e89k

2. 6. 2017 21:01

Chybí mi na konci slovo "heč" p.Jene .Opakujete se .

5 0
možnosti

Zieglere. Nesdělujete žádnou novou informaci. Nepřinášíte žádné řešení. Jen prázdně tlacháte, hloupě žvaníte. Váše články nemají žádný pozitivní dopad.

.

Pokud vás ruský stav věcí tak trápí, zřiďte nadaci na podporu ruských důchodců. Nebo zorganizujte demonstraci proti Putinovi. Nebo cokoliv jiného.

9 4
možnosti

V jednom se pana Zieglera zastanu:

Když píše o cizí zemi, tak přeci může věci jenom konstatovat.

Jak chcete, aby někdo přinášel řešení?

V každé zemi, i v té nejlepší, jsou problémy, které by se měly řešit, ale to mohou udělat pouze tamější lidé.

Krokoli může psát o problémech kterékoli země, ale řešit je mohou pouze její občané.

4 1
možnosti

Pane Zieglere,Vaše žena měla naprostou pravdu!!

7 0
možnosti

Z hlediska toho, co pan Ziegler udělal těm stařenkám, měla pravdu určitě.

K páně Zieglerově polehčující okolnosti budiž řečeno, že on to už nyní uznává.

2 0
možnosti
Foto

Vaše starosti, pane Zieglere, bych chtěl mít. A čemu se prosím, kromě studia protiruských materiálů, jinak věnujete?

7 3
možnosti

90 až 99% Vašich výhrad směrem k Rusku sdílím.

Opakuji, co jsem již napsal v diskusi k jinému blogu, že se domnívám, že před Evropou je mnohem větší nebezpečí než to ruské, nicméně když nebezpečí X je desetkrát menší než nebezpečí Y, neznamená to, že by samo o sobě nebezpečím nebylo.

Takže Vám děkuji i za tento blog, který jsem si přečetl se zájmem, avšak zároveň Vám oznamuji, že stejně jako 90 až 99% vašich názorů na Rusko sdílím, tak 90 až 99% vašich názorů na cokoli ostatního považuji za hlouposti.

Avšak vzhledem k tomu, že se snažím neposuzovat názory podle jejich autora, nýbrž podle toho, jak mě osloví, tak za tento blog vám děkuji. Opakuji, že jsem si ho přečetl se zájmem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,49
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz