Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já s vámi souhlasím ale kladu si otázku proč ho pak důchodci toho Putina volí? Propaganda nebo nemožnost jiné volby?

0 0
možnosti

Ja si kladu otazku, kdo ho vubec voli.

1 2
možnosti

Ač je to pro nás nepochopitelné, známý se vrátil po těch týdnech z Ruska, navštívil tři větší města a překvapivě pro nás... Putina mají chválí všude a stojí za ním.

3 0
možnosti

P38e74t78r 71T14o89m87e13k

2. 6. 2017 19:10

Protože jim nic jiného nezbývá tak chlastají a chlastají a ten mozek pak není moc bystrý.

4 5
možnosti

No to s Vámi souhlasím, vodka jim chutná víc než nám, před lety jsem tam byla tak si to pamatuju....ale s Putinem to nemá opravdu co dělat:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,79
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz