Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Karma samozrejme. Rozpocet na infrastrukturu je v Rusku kazdym rokem seskrtavan, jedine na co penize jsou je armada.

0 0
možnosti
JZ

Takže ještě jednou a naposledy, není normální, aby velká města neměla vodovod, a není normální aby zavedení pumpy oslavoval primátor.

0 0
možnosti
JB

Hezky jste mne totálně vymazal, napíší to tedy jinými slovy. Existují lidé chorobně nenávidějící Ameriku i lidé chorobně nenávidějící Rusko. Oba druhy to podle mého názoru nemají v hlavě úplně v pořádku.

1 0
možnosti
Foto

Asi tak ..... bohuzel v totalnim srovnani by Rusko tu Ameriku dokonce strcilo do kapsy .. ale je to jejich vec, jejich svet, jejich kanalizace, atd

0 0
možnosti
JN

tych tritisic skol je na pocet skol v rusku kolko percent 1-2%. . . . no nic moc a v niektorych oblastiach ruska prakticky zbytocne a naklady by boli astronomicke , autor o rusku nevie zhola nic

1 2
možnosti
JZ

Ano další specialita ruských měst je, že dešťová voda z okapů není vedena do kanalizace, ale přímo na chodníky. Jít v ruském městě v pořádném slejváku, je fakt zážitek. ;-D

1 2
možnosti
AR

Chtělo by to ještě nějaké návštěvy v tamních nemocnicích mimo Moskvu a Petrohrad. To by zdejší prokremelští papoušci nevydrželi. :-/:-/ a jinak R^R^

5 3
možnosti
Foto

I32v41a19n 60M76a21r62e53k

31. 8. 2017 21:41

"Polní kuchyň" a nedostatek pitné vody p.Jene ? Stačilo zajet k Bajkalu, který je největším jezerem s pitnou vodou na světě, a Váš problém by byl vyřešen . . . . . . . . i když, jak Vás už znám, pochybuji, že to , co vás trápilo byl zrovna "nedostatek vody";-(

3 7
možnosti
JF

J69a36r71d14a 48F28i97š52e46r

31. 8. 2017 22:04

No, tu vodu z Bajkalu bych ti docela přál Marek-uo, žádná s přilehlých vesnic ani turistických objektů na březích, nemá čističky a všechen odpad z nich taky končí v Bajkalu...vot Russija...

6 0
možnosti
Foto

Na rozdíl od některých diskutujících, jejichž názoru si jinak cením, nedělám rozdíl mezi Ruskem a ruským člověkem. I Putin i Brežněv i Berija i Dzeržinskij i Stalin byli jednou obyčejným ruským /sovětským/ člověkem. Až přišla jejich chvíle a chopili se příležitosti.....Moje skepse vůči Rusku je bezmezná a varovná zkušenost mi říká, že Rusko je zemí 140mil. Putinů, Brežněvů, Stalinů a dalších kreatur .Jistě, že to říkám s jistou nadsázkou, ale Rusku podle mě není pomoci.

11 6
možnosti
TG

Pozor!

Hanobení národa, etnické skupiny, rasy a přesvědčení, § 198

3 8
možnosti
MB

Není to poviné, ale ... Vlak Družby ... Opravdu - nelituji dodnes ! Při stání u okna , směr Moskva, jsem skutečně pochopil omyl Napoleona a Hitlera. Neuvěřitelné dálavy! Nákup vodky, co s večerem na hotelu ... Obchod jakýsi jiný, samé palety v nich sáčky, asi 12 sortimentů jáhly, kroupy ap. Objev mega fronty vedle obchodu ! Čeho želajetě ? 10 ks Vodky, odin . četýry - uže nět ! Fronta temně zahučela ... Vlak, Volgograd a cíl Dubovka. Tušil jsem, že se tam pije ... Direktor traktorovo zavoda - první deci ... Tempo šílené - musím se zachránit ! Vysoukal jsem - Kudá na WC - Vam nádo idti na úlicu ... Přece ještě nejsem omámen, na jakou ulici ? Mazaně se ptám jiného - Vam nádo idti na úlicu. Tak jsem šel, restaurace opravdu neměla vyřešené odpady. Na zpáteční cestě, jakési harašení mezi popelnicemi - hle - Vynořil se rozjařený direktor traktorovo zavoda - On si mazaně zkrátil trasu. Tak jsme se podepřeli a vkráčeli do sálu - Pochopitelně jsem směnil své hodinky z NDR za Pabědy ! Zvolal jsem přípitek - Za mir, vo vsjem mire ! Dovětek - Bylo vysvětlováno, že po válce nebyl čas, podobně v Moskvě vyústění dešťových svodů přímo na chodník ... Dnes, nevím. Za sebe říkám - S Ruským člověkem nemám problém, opravdu otevřená duše - problém mám s těmi, kteří je vedou ... Jsem rád, že jsem tu cestu absolvoval, to popsané je 100% autentické ... :-)

13 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,77
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz