Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BH

Pan Ziegler s jednoduchostí jemu vlastní rozděluje svět na špatný na dobrý. Dovolím si mu sdělit, že není guma jako guma.

Na snímku v blogu ruští amatérští policisté symbolizující špatné zastaralé carské Rusko používají gumové obušky.

Na té druhé dobré straně španělští profesionálové střílející gumovými projektily představují moderní prounijní level.

10 0
možnosti
VV

Tak to ti plzensti serifove v inkognitu maji jeste co dohanet.

0 0
možnosti
Foto

Tajní jsou tajní, protože jsou tajní. Tedy v civilu bez uniformy.

0 0
možnosti
LH

Na ty hasiče bych prosil zdroj a ne JPP agenturu.

0 0
možnosti
Foto

Výstižné a zasloužená karma R^.

7 2
možnosti
PL

P37e18t55r 55L51a49n98g60e40r

10. 10. 2017 17:39

Nevšiml jsem si, že by někdo schvaloval nebo zlehčoval násilí pácháná v Rusku. Ale je fakt, že jsem nezaregistroval ani tu zprávu, až ted váš blog. Když, tak hoďte odkaz(bez ironie).

1 0
možnosti
VV

V ceskych mediich jsem si toho take nevsiml. Ale nemecka to prinesla snad vsechna.

2 0
možnosti
Foto

Karma a tuplovaná....R^

8 1
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,69
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz