Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37i52l33o92s51l35a46v 95J30o77s46í62f50k74o 6542496513322

Zbytečně to hrotíte. Ať si rusáci říkají co chcou - konec konců mají ma to právo. A naše právo je je buď vyslechnout, nebo ignorovat.

+2/0
11.1.2018 7:06

T75o70m12á70š 62D55u31c71h24á78č25e63k 1838466642944

Nebo by se mohlo vytvořit sousoší Vděční Pražané slibují věrnost Říši..http://3.bp.blogspot.com/-Vwn8j0ki_9A/T_3W3CNe4PI/AAAAAAAAFrs/vXvn2zyRj18/s1600/V%C3%A1clav%C3%A1k+3+7+1942+8.JPG

+1/0
10.1.2018 16:50

T76o69m36á45š 26D46u48c31h67á30č91e72k 1128986182864

http://www.rozhlas.cz/plus/svet/_zprava/1739030 Mají to vyhodit,stejně jako to dělají Afroameričané se sochama jižanských generálů R^

+1/0
10.1.2018 16:46

T82o60m33á59š 70H66o88l76e70k 5785210671797

Karma a naprostý souhlas. Socha bolševického generála nemá v Praze co dělat. A Rusáci do toho nemají co mluvit.

+2/−2
10.1.2018 16:25
Foto

P66e93t98r97a 55H96a84v23e15l16k39o32v79á 8123423622

Hlavně, že tam uvedli všechny pravdivé údaje, ale nezbořili to. Navrhovala bych rovněž u soch Leopolda II. Belgického doplnit, že nechal vyvraždit 10 milionů obyvatel Konga, což na jeho soše v Bruselu není uvedeno. Měl byste to zaurgovat, aby to bylo historicky přesné :-/

+8/0
9.1.2018 15:37
Foto

J57a68r25o69m38í79r 32P23e15t33ř20í79k 6584741469358

R^R^R^

+1/0
9.1.2018 16:21

J79a51n 11Z36i92e74g56l11e33r 1731776541938

Děkuji všem za diskusní příspěvky. Ovšem to, že Jaromír Petřík opět nepochopil o čem je blog, už ani nepřekvapuje. Opravdu není o Banderovi a jeho sochu v Praze nikdo nechce. ;-D Těší mně vysoká karma a slušná čtenost. Tento blog byl důležitý už z toho důvodu, že Rusko, a další čtyři postsovětské státy se snaží druhým vnucovat svůj pohled na historii, a nerespektuji fakt, že ti druzí mohou mít jiné názory. Dál se jedná o útok na vlastnická práva. Oni velvyslanci chtěli diktovat vlastníkovi, v tomto případě Praze 6, jak má nakládat se svým majetkem. A v neposlední řadě je to hrubé vměšování do našich vnitřních záležitostí.

Na toto téma napíši ještě dnes volně navazující blog. A mnozí z vás budou jistě překvapeni.

+2/0
8.1.2018 10:11

J36i90ř64í 56H24u23m20l 5942979502851

koho to překvapuje že se rusáci hrabou do věcí do kterých jim nic není !!

+2/0
8.1.2018 8:46

J70i85ř91í 31Ř86e14z63n40í69k 4132512373115

Nevím, pokud pan Koněv dával souhlas k provedení a umístění sochy včetně nápisu na podstavci, tak přesto, že je socha majetkem městské části, tak minimálně jeho dcera dle autorského práva má do toho, co mluvit.

0/−1
8.1.2018 10:05
Foto

M15i69l81a22n 24S45t64e12h77l28i77k 4423553329445

Dodatek v roce 1962 odesel Konev do duchodu a 73 zemrel takze asi tezko mohl opsazovat ceskoclovensko v roce 1968 . Staci si precist wikipedii. Omlouvam se vsem za moji nedobrou cestinu diky za pochopeni Milan

+2/0
8.1.2018 6:22

J61a35n 39B81u10r24i64a16n 2823349234280

Já rusky neumím - tak snad to pochopíte z češtiny.

Koněv se narodil v r. 1897 - za té vaší bolševické revoluce mu tedy bylo 20 a víc let.

Maďarské povstání bylo v r. 1956 - to mu bylo 59 let.

A v 68. mu bylo 71.

Další otázky, tavaryšc?

+2/0
8.1.2018 6:29
Foto

M19i46l83a90n 84S62t62e50h54l40i96k 4803613859825

ty bambulo ja sem cech narozeny na smichove v praze 5 ale od roku 1971 kdy sem emigroval tak v cesku neziju nazdar. Jo ja sem napsal ze sel do duchodu v roce 1962 tak by hledal v praze ty radiovko

0/0
8.1.2018 6:49

J92a67n 24B88u41r81i29a78n 2433729694360

No, vzhledem k tomu, že píšete jako ruský troll, tak jsem svoji reakci adresoval ruskému trolovi.

A jak už vám tu někdo citoval - ono si stačí přečíst wiki - prosím podrobně.

+1/0
8.1.2018 7:53
Foto

P85e50t62r98a 87H10a27v54e64l92k36o92v78á 8913803882

Jen zaštítil svou osobou zpravodajský průzkum vpádu do Československa.

0/0
9.1.2018 15:42
Foto

M31i38l58a30n 24S40t71e48h67l44i80k 4463883679505

Divne pocty kdyz byl ve 20tych letech politruk jak vy rikate, tak to nemohl delat nejakej zajic takze mu bylo kdyz napisu hodne malo 30 let takze v 68 by musel prijec skoro 80 letity kmet ale mozna ze mate pravdu ze prijel na el.voziku za asistence 2 ruskych zdravotnich sester co?

0/−1
8.1.2018 6:01

D27a25v35i76d 10B90ö40h19m 2797439403278

Stačí toto?

V létě 1968 svojí osobou zaštítil zpravodajský průzkum Československa před vpádem vojsk Varšavské smlouvy.

+1/0
8.1.2018 7:27

D98a40v31i19d 49B10ö40h57m 2157249483228

A ještě toto?

V létě 1919 působil jako komisař obrněného vlaku na sibiřské magistrále, v březnu 1920 se stal komisařem brigády a později divize ozbrojených sil Dálnovýchodní republiky, po jejím začlenění do Svazu sovětských socialistických republik pak byl jmenován komisařem 17. střeleckého sboru Rudé armády.

+1/0
8.1.2018 7:28

M54a77r23t40i52n 29Ž79e65l96i52n19s76k52ý 9258809969892

Starosta Prahy 6 Ondřej Kolář je hulvat, ze ani Zeman na nej nema viz jeho facebook a posty... Prazaci musi byt teda "bedny", ze si neco takoveho voli...

+2/−4
7.1.2018 19:49

P28e77t85r 82T22o71m18e46k 1346402460581

Člověk, který chce aby se psala pravda je hulvát? Co vy jste zač?

+1/0
7.1.2018 19:55

J20i45ř13í 75Ř23e31z31n77í98k 4652602623745

Ale je to vůči hostovi taktní? Navíc jsme si toho hosta sami vypiplali.

0/−1
7.1.2018 20:04
Foto

M30a56r31i53e 66J34a28n42d66o85v45á 8611383415166

A od kdy je okupant hostem?V tom případě byl hostem i Heydrich:-/

+10/−2
7.1.2018 20:32

J15i92ř28í 87Ř43e16z85n17í15k 4112392923585

Ani sochu Heydricha není z povahy věci považovat za okupanta? A navíc tu sochu Koněva zhotovil český sochař.

Mně fakt zajímá, co pan starosta bude dělat s autorským právem? Jedna firma porušila právo podle soudu, když upravila logo, které si objednala a zaplatila.

0/−3
7.1.2018 23:39

M29a90r62t27i32n 18Ž91e25l85i92n67s16k27ý 9268539589672

Pokud chce, aby se psala pravda, tak at to vyjadruje slusnou formou a ne trapnym urazenim oponentu. Co ja jsem zac? Jsem slusny clovek, ktery chce zit ve slusne spolecnosti, kde se lide vzajemne respektuji a jednaji spolu s uctou.

+1/−1
7.1.2018 20:05

P23e83t88r 25T71o15m46e71k 1296672440481

Vám okupanti zjevně nevadí, mně vadí. Takže spolu nemůžeme mít nic společného. A protože podporovatel okupantů je u mě vlastizrádce, tak nějaké slabomyslné výtky typu co předvedl Želinský nemůžou u lidí najít podporu. Naopak.Pro mě tedy není hulvát starosta Prahy 6 ale ten který ho hulvátem nazval. Tedy Želinský. A slovo hulvát je pro něj ještě hodně shovívavé.

+2/0
7.1.2018 22:04

M26a51r36t41i68n 22Ž74e32l27i39n30s49k89ý 9288109599812

Okupanti mi samozrejme vadi, proto take podporuji prezidentskeho kandidata, ktery byl schopen kvuli kritice okupace prijit o praci. Pan Drahos take kritizoval okupaci a mel kvuli tomu problem s praci?

0/−1
7.1.2018 22:46

M26i89r42o57s46l86a55v 13K43u57l85h25a55v13ý 5499562761

Povrchní "přestřelka" v diskusi mně vyprovokovala k tomuto lehce cynickému příspěvku. Socha maršála Koněva určitě není vyjádřením vděku za jeho osobní přínos; on neběhal od domu k domu se samopalem v ruce při vyhánění okupantů. Socha, dle mého, symbolizuje vděk za osvobození jako takové. Koněv byl voják; neznám žádnou informaci, že by se podílel na politických rozhodnutích; a to jak v 45., tak i v 68. Zcela jasný a oprávněný nesouhlas s podlou okupací v 68. lze vyjádřit transparentněji, tedy jinak, než směšovat 45. a 68.

Od způsobu osvobození nelze oddělovat, co tomu předcházelo, tedy dohoda velmocí o demarkační čáře. Zde jde zobecnit - kdokoli chtěl porazit Hitlera, musel projít přes Československo. Tím vůbec nechci vyjádřit nevděk a porušit pietu vůči padlým ruským vojákům. Rovněž způsob osvobozování a nepoužití t.z. spálené země lze hodnotit velmi kladně.

Závěr? S Koněvem bych nic nedělal a případně postavil jakýkoli jiný památník, odsuzující zločinnou okupaci v r. 1968.

+7/−5
7.1.2018 13:47

R69u51d41a 74S57l13a77v35í50k 5833638496351

Jenže tento pomník je věnován přímo Koněvovi, a ne osvobození jako takovému.

+9/0
7.1.2018 14:24

M52i15r85o88s13l77a12v 89K78u64l80h37a35v64ý 5889172701

Nelze než opakovat: Koněv byl voják a ne ten, co rozhodoval. Směšovat 45. a 68. je zhovadilost.

0/0
8.1.2018 0:29

Z35d79e92n22e58k 57H28l17a67d85i63k 5315956120

Cely ten dlouhy text asi mluvi o jinem pomniku, protoze Konevuv pomnik je pomnik jeho osobe a ne pomnik osvobozeni. Tedy hodnota pomniku se ma odvozovat od toho kdo Konev byl a Konev se podilel na sovetsky spine merou vrchovatou a to i vuci nasemu statu.

+8/0
7.1.2018 16:22

P90e63t18r 14T79o38m65e10k 1716542850901

A proč by na tom pomníku nemohla být cedule, která ho popíše s jeho klady i zápory? Co tomu brání? Já vám to řeknu. Brání tomu Ruská nadřazenost nad malým národem. Co si to vlastně dovolujeme? Je to odporné a je dobře, že to vlastně v přímém přenosu vidíme. Díky za to.

+7/0
7.1.2018 18:32

J85a59n 46H32o48r87n28í78k 6583827565227

S tou spalenou zemi to uplne tak pravda neni:

https://zpravy.idnes.cz/rusove-pred-63-lety-vybombardovali-zdirec-f1d-/domaci.aspx?c=A080509_125157_domaci_itu

0/0
8.1.2018 0:09

V93i56l67é81m 45B91a48r68á82k 4616887729276

Odstranit a je dost diskuse o jeho okupantských počinech.

Pro obhajovače, srovnávače a zpochybňovače. Stačí napsat, chci žít v ruském zřízení. Nic dalšího není třeba říkat, obhajovat a srovnávat..

+7/−10
7.1.2018 12:02

K59a19r77e15l 35N18o47v36o66t71n68ý 6695447460740

To je demagogickým hnus, co tu píšete.

+9/−1
7.1.2018 12:48
Foto

M13a26r53i18e 17J94a20n33d70o82v64á 8781163275186

Typická ruská drzost, vám karma:-)

+25/−7
7.1.2018 11:08

V34l70a72d15i88m78í50r 73K32o73m18á84r36e84k 5985220104548

Odstranit, má-li uměleckou hodnotu tak do lapidária, jinak semlet na štěrk.

+12/−3
7.1.2018 11:01

M72i64c65h17a80l 65Š31t48a84j16n31r70t 4384411192587

Odpouštějí snad Rusové svoje křivdy jen tak někomu snadno?

+6/0
6.1.2018 23:55

Z46d96e95n39e57k 94J61i52n31d43r98a 5206838470

Starosta Prahy i pan autor by tady možná bez pana Koněva nemohl psát ty bláboly!

+8/−31
6.1.2018 21:33

P71e70t63r 33T42o61m52e27k 1886172830491

To je tedy blábol. Že se nestydíte vlastizrádče.

+9/−10
6.1.2018 22:29

P92e44t51r 60T44o75m75e77k 1476112250691

A Řezník s Novosadem jsou taky vlastizrádci schvalující naši 40tiletou okupaci Rusáky.

+6/−5
6.1.2018 23:18

J96i77ř13í 22Ř85e47z66n20í64k 4472432603165

Jenom by to chtělo umět počítat. Pak se totiž mezi ty vlastizrádce musíte počítat i Vy sám. Od r. 1945 do r. 1951 tu okupaci zřejmě schvalujete?

Poslední sovětský voják opustil Československo v r. 1991.

+2/−1
7.1.2018 0:14

P14e98t57r 16T29o18m88e55k 1176112270111

Když dojdou argumenty.......A takovým jako jste vy, došly už dávno.

+4/−1
7.1.2018 9:49

J69i97ř32í 44Ř15e98z70n55í92k 4362642583395

To je možné, ale nevím zda není ještě horší, ztráta schopnosti počítat. To se pak stáváte mým oblíbeným dvořanem.

+1/−1
7.1.2018 11:53

P41e51t50r 72T84o55m10e90k 1546392760271

89 - 48 = 41

0/0
7.1.2018 12:32

J71i28ř92í 36Ř24e89z75n84í20k 4252482443755

Pokud něco definujete jako sovětskou okupaci, pak je nutné začít od počátku, tedy od momentu jejího násilného vtrhnuti do Československa, skončit jejím koncem, tedy nedobrovolným odchodem posledního sovětského vojáka.

Z mého pohledu samozřejmě tento problém, tedy podílu na vlastizradě vůbec nevzniká. O okupaci s určitou rezervou jsem se ochoten bavit pouze v časovém období od 21. srpna 1968 do ratifikace Smlouvy o dočasném pobytu sovětské armády, kdy lidový odpor okupanta převálcoval. A vláda věcí našich se vrátila do našich rukou. Už proto ne, že nebyl splněn hlavní cíl, tj. ustavení dělnickorolnické vlády.

Vy byste měl tedy obhájit tézi, proč se od 17. listopadu 1989 do 23. srpna 1991 nejednalo ani z vašeho pohledu o okupaci.

Léta 1945-1948 vám prozatím odpustím.

0/0
7.1.2018 14:15

P58e47t72r 15T22o77m43e98k 1756872650481

Mně je jedno, jestli období 48 - 68 říkáte okupace nebo jinak. Já to cítím jako okupaci, protože bez povolení ruských soudruhů jsme se tady ani neuprdli. Koncentrák z naší země ve spolupráci s československými zločinnými soudruhy vytvořili. Takže pro mě to byla okupace a vy si tomu říkejte jak chcete. A jestli chcete slovíčkařit, je to vaše věc. A to, že ani období po roce 1968 pro vás nebyla plnohodnotná okupace o vás dost vypovídá. Takoví lidé jsou mými nepřáteli.

+3/0
7.1.2018 18:39

J81i31ř54í 27Ř20e25z67n54í26k 4432802763285

Stačí k porozumění nějakého historického děje toliko emoce?

Termín okupace je pojem užívaný a definovaný v mezinárodním právu jako stav, kdy o všem rozhoduje přímo a bezprostředně vojenský velitel cizího státu.

0/0
7.1.2018 20:11

P78e45t87r 72T29o25m12e15k 1956352180361

Fakt je to použité slovo tak důležité? Fakt vás to označení okupant tak znepokojuje, uráží? Měním ho tedy. Rusáci se v letech 1948 - 1989 vzhledem k Československu a nejen k Československu projevili jako odporní, zákeřní teroristé, kteří z naší země na tu dobu vytvořili koncentrák. Stačí?

+3/0
7.1.2018 22:09

J85i41ř61í 42Ř28e94z40n36í87k 4412672303675

Nebyli úspěšnými teroristy, protože museli do čtrnácti dnů s tou okupaci skoncovat, uklidit se do kasáren a nám nechali židličku v OSN. Mimochodem, proč takto nenazýváte dederony, Ukrajince, Armény, Polky a Maďary atd.. V podstatě zase lze říci, že žádný Rus se toho neúčastnil jako Rus, ale jako sovětský státní příslušník, tedy se jednalo o sovětský terorismus. A protože SSSR už dávno neexistuje, tak se zde nikdo nemůže dopouštět vlastizrady.

Na rozdíl třeba od Protektorátu, kdy naše zastupitelské úřady převzali Němci.

A připomínám jednu ne právě nepodstatnou věc, pouliční demonstrace nerozháněli Rusové, ale naše VB a LM:

A nikdo nenutil a nemohl ani donutit všechny občany jít k volbám v r. 1971.

Co slovo ve Vašem textu, to nepřesnost, takže nakonec bojujete s nějakým strašidlem. A odpoutáte tím zbytečně pozornost od vývoje reálné skutečnosti.

Jde mi o pouhou zdrženlivost ve výrazech. Uznávám, že i v r. 1968 to tak vnímali, alespoň autor následujícího nápisu, který - aby prošel dnešní cenzurou (!) - musím trochu pozměnit:

Na obranu naší banky nejsou třeba žádné tanky. Vždyť to nic, co tam máme, sami dobře uhlídáme. Je tam něčeho nevábného velký kus, ostatní nám vzal bratr RUS.

0/0
8.1.2018 10:28

J10a10n 80H88o59r24n66í94k 6853437415557

Ted jste mu teda nalozil :-).

0/0
8.1.2018 0:10

M35i56c71h62a42l 85Š94t46a89j34n82r16t 4214961472507

Soudruha Koněva, když už;-)

+2/0
6.1.2018 23:31



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz