Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D15a45v14i10d 33V94l24k 6776685398747

No jo Rusáci furt stejný.

+2/0
12.4.2018 18:52
Foto

M74i66c49h38a24l 81W10e22r26d98a88n 1767444688949

Okamžitým odmítnutím ruského návrhu na ustanovení nového vyšetřovacího mechanismu pro vyšetření chemických útoků v Sýrii se USA ukázaly v tom pravém světle, uvedl v neděli ruský velvyslanec při OSN Vasilij Nebenzja.

„Skutečnost, že náš návrh byl okamžitě odmítnut, mluví sama za sebe, a odhaluje pravdu, kterou už všichni víme, že Spojené státy nepotřebují žádný nezávislý profesionální mechanismus,“ uvedl Nebenzja.

Ruský vyslanec při OSN Vasilij Nebenzja již dříve uvedl předsednictvu Rady bezpečnosti OSN, že Rusko navrhlo zřízení „nového mezinárodního vyšetřovacího orgánu, který by předložil fakta na základě nesporných důkazů, získaných pomocí spolehlivých metod, aby mohla Rada bezpečnosti identifikovat, kdo je zodpovědný za použití otravných látek jako zbraní.“ Podle jeho slov by to měl být „profesionální a nepolitický“ mechanismus.

Během mimořádné schůzky Rady bezpečnosti OSN, která projednávala situaci v Sýrii, velvyslankyně USA při OSN Nikki Haleyová uvedla, že její země odmítá iniciativu Ruska.

Francouzský velvyslanec Francois Delattre naopak řekl, že jeho země „posuzuje návrh“ ve snaze překonat patovou situaci v diskusích o vytvoření vyšetřovacího mechanismu, který by nahradil Společný vyšetřovací mechanismus OSN (OPCW) v Sýrii. Mandát této mise vypršel koncem roku 2017 a nebyl prodloužen.

+5/−1
12.4.2018 15:42

V18o72k90o74u10n 43V30l67a71d47i49m66i10r 8132728609568

O cem to prosim pisete? To se vam zdalo, nebo mate nejake zdroje jine, nez z RB OSN

0/−1
12.4.2018 19:37

J93i29ř89í 69Š52i43b76r94a62v65a 5758798254683

Jedna zajímavost,den po údajném chemickém útoku jednotky islámského státu místo opouštějí.A co takhle nám říct kdy byla dohoda a datum podepsány!Není docela dost možné že islámské jednotky za sebou bouchly dveřmi a ještě se zbavily předmětů doličných.Na youtube je spousta záběru kdy jednotky islámského státu odpaluji jak rakety tak minometné náboje které nevybuchují ale jenom kouří a to dělá jen chemická munice.A nikde neslyším jména vůdců islámského státu a na koho z nich byl vydán zatykač za činy proti lidskosti a válečné zločiny.

+2/0
12.4.2018 15:35

J68i40ř37í 86Š51i86b92r38a41v53a 5978768904733

USA chtěli aby komisaři mohli kamkoli si řeknou tak jako to bylo v IRÁKU kde komisaři nikde nic nenašli.Ale prošmejdily Irák a info,dostaly USA kde co Irák má a válka proti nim byla o to snadnější.V SÝRII to nepůjde podle not NATO.Rusko prozatím zastavilo další demokratizační proces podle receptu ,Angola,Kosovo,Afganistan,Irák,Jemen,atd.Kolik mrtvol civilistu demokratizace to stálo a denně stojí a bude stát.

+2/−1
12.4.2018 15:21

P25e10t18r 53B47ü42r81g25e78r 4357656397230

Já tomu ne a nerozumím! Máme téměř on-line přenosy z téměř jakéhokoli místa na zeměkouli. Satelity nad našimi hlavami jsou schopny detekovat předmět velikosti tenisového míčku - a také to nepřetržitě dělají. Rezidua po chemickém útoku přece musí být nalezitelná, zemřelí a zranění ve větším počtu mají patrně společnou a jednoznačnou diagnózu. Chápu, že jde o ohnisko válečného konfliktu - a sbírat vzorky osobně bych tam asi nechtěl. Ale mám silný pocit, že argumentační podpora toho chemického útoku je nezvykle a velmi chabá.

+5/0
12.4.2018 12:54

J79a46n 77H54y87n55e77k 5794367710269

Kdo je ta nezávislá osoba nebo komise? Pokud se má něco vyšetřit objektivně, pak v komisi měly být všechny strany konfliktu.

+4/0
12.4.2018 12:45

N31o73v63o65s86a46d 70M74i51r12o79s62l56a32v 9418829868539

..;-D..tak nevím? za 500.- nebo za 1000.-?;-D;-D

+1/0
12.4.2018 11:52

M60i11c30h21a72l 22F90r62a98n20z 7313233931872

"nezávislí" vyšetřovatelé by určitě objevily ty chemické zbraně, které byly důvodem invaze na Saddáma, které ale nějak záhadně zmizely. Tak to bych se ani nedivili, kdy s tím někdo nesouhlasil :-D

+9/−2
12.4.2018 11:37

V32í73t78ě25z37s42l64a90v 86K21o10š83ť30á31l 9558714898

Našlo se 2400 raket a 5000 dělostřeleckých granátů, byť staršího data výroby, ale nezlikvidované, takže objevené už byly.

+3/−1
12.4.2018 14:15

J36i74ř70í 94Š19i10b50r73a34v46a 5608538384183

to ano ale prázdné.

+1/0
12.4.2018 15:07

V90í34t63ě98z66s14l70a26v 28K46o39š34ť61á22l 9178414768

Nevěřím, nic takového jsem nikde nedohledal, uveďte prosím zdroj (mimo Aeronet, Sputnik a spol.)

0/0
12.4.2018 16:33

B63o58h32u66m22i66r 96M23a73l37ý 6512136947142

Mohl to ovlivnit i Trump svým prohlášením že se Američané budou ze Sýrie stahovat. A někomu se to nehodí, komu asi?

+1/0
12.4.2018 10:53

P47e58t12r 18K59r66á32l87í67č28e19k 9567347643849

Anglosaský svět si v posledních dnech, týdnech, sahá na samé morální dno. Habaďůra v Dúmě, šaškárna se Skripalem. Většina lidí, co sledují válku v Sýrii, verzi Bílých přileb (White Helmets) nevěří, ale USA a spol. je to úplně jedno. Mají záminku k akci a to je hlavní. Já začínám být přesvědčen, že ta lež o chemickém útoku není nápad islamistů v Dúmě, ale že režiséři sedí ve Washingtonu. Proč by jinak odmítali obvinění řádně vyšetřit, když Rusové už jsou v Dúmě a zvou tam zahraniční specialisty? Dívám se na syrské a ruské zpravodajství - syrští vojáci a ruští specialisté jsou v Dúmě, nikoho postiženého chemickým útokem tam nenašli a místní lidé ani o ničem neví. Kde jsou mrtvá těla z videa? Z jaké lokality Dúmy pochází záběry s ošetřováním raněných? To je takový problém zjistit pravdu?

Hlavní zprávou pro danou oblast v syrském zpravodajství je navrácení zajatců a rukojmích z Dúmy, setkání rodin po 5 letech. Ta islamistická teroristická skupina (Džaíš al-Islám, česky Armáda islámu) totiž v Dúmě věznila od roku 2013 místní obyvatelstvo a přibližně 4000 lidí, kteří nepochází z Dúmy.

+10/−4
12.4.2018 10:52

I47v37o 66N91a69v95r93á15t50i77l 5674658854

Nezávislý orgán navržený Američany, tak to fakt pobavilo ;-D. Jediné, co je na Američanech nezávislé, je jejich chování. Ti se pozvou kamkoli úplně sami, nikoho, ani OSN, k tomu nepotřebují.

+13/−6
12.4.2018 10:47

V92á75c29l23a32v 42R91o74u58d14e56n74s54k74ý 9902130571655

Zato nezávislý orgán navržený Rusy, ve kterém by Rusové měli právo veta na vydané zpráva, je dle vás OK, že?

+1/0
12.4.2018 14:48

M41a41r38t35i10n 84B21u35s17i52d52e61a 4393910

Ehm, ehm.. já v tom vámi citovaném článku čtu:

"Washington žádal o prošetření stavu chemických zbraní v zemi po sobotním útoku na město Dúmá"

a pak:

"rezoluce předložená Ruskem, která požadovala vytvoření expertního výboru pro vyšetření útoku."

To jsou dva poněkud odlišné návrhy .. ale "k věci" jde ten druhý..

Prostě ten váš titulek mohl stejně tak dobře (a spíše lépe) znít:

USA odmítly nezávislé vyšetřování chemického útoku v Sýrii

+20/−1
12.4.2018 10:36

V10í45t94ě90z98s95l33a90v 72K19o88š33ť19á26l 9258304138

Zřejmě jste nečetl pozorně.

"Ale když Američané navrhli vytvoření nezávislého mezinárodního orgánu, který by chemický útok vyšetřil, tak byli (Rusové) proti."

Což jasně dává větší smysl, než expertní výbor, jehož výsledky si Rusové vyhrazovali vetovat.

Takže Vámi navrhovaný titulek by byl lživý.

0/0
12.4.2018 19:07

M11a92r22t35i34n 57B67u75s43i12d96e34a 4483310

ALE konstatování :"Ale když Američané navrhli vytvoření nezávislého mezinárodního orgánu, který by chemický útok vyšetřil, tak byli (Rusové) proti." ...to jsou slova autora ...nikoli skutečnost vyplývající z článku na který se odvolává.

Američané požadovali:

"vytvoření mezinárodního orgánu pro vyšetření odpovědnosti za chemické útoky v Sýrii. Washington žádal o prošetření stavu chemických zbraní v zemi po sobotním útoku na město Dúmá". To není návrh na vyšetřování tohoto konkrétního útoku ...ale pokus o stanovení jakési "zodpovědnosti" prošetřením stavu chemických zbraní v zemi.. (Chápete ten rozdíl?)

Tady by úplně stačilo, aby inspektoři zase někde ve skladu nebo na skládce našli zapomenutý kontejner dosud kontaminovaný zlikvidovanými chemickými látkami (jako třeba v Iráku)... a byl by určen viník.

Rusové navrhovali vyšetřování přímo namístě ..tj. začít tím, zda vůbec a případně tedy jaká látka byla použita.. a od toho odvíjet další. To je přece ten správný postup .. Začít od začátku, a ne od konce.

+1/0
12.4.2018 20:28

V96í73t64ě74z18s79l98a14v 60K41o49š68ť28á46l 9768754938

"vytvoření mezinárodního orgánu pro vyšetření odpovědnosti za chemické útoky v Sýrii."

Jistě Vám neuniklo, že těch útoků již bylo mnoho, proč máte problém s tím, že by se vyšetřily i ty ostatní? Mě to připadá naprosto v pořádku.

Jak můžete dopředu prohlásit, že by nebyl odhalen skutečný viník? Ruské veto k jeho odhalení jistě nepovede.

Myslíte si, že po "likvidaci" chemických zbraní se barely pohazují na skládku? Pokud se tak stalo, proč to nezveřejnit?

Já si naopak nedělám iluze, že pokud v tom mají prsty Asad nebo Rusko, už tam proběhla "maskiróvka".

0/0
12.4.2018 20:55

J19a86n 48U51l68r27i65c75h 8878373256651

Podle me Rusko nepodpořila rezoluci USA z obavy ze bude vyšetřování sloužit jako klacek a vyšetřovatele budou chtít přístup do všech vojenských zařízení v zemi. Což je u země ve válce trochu problém. Proč nezacit tím jestli byly vůbec chemické zbrane použity. A pokud se nepletu tak samotná dohoda o kontrole a omezeni chemických zbrani uvádí RB OSN jako orgán ktery rozhoduje.

+5/0
12.4.2018 10:34

M93a35r66t33i86n 90B58u53s50i16d49e14a 4963410

jj.. já si myslím, že Američanům šlo čistě o svalení "odpovědnosti" na Asada.

K tomu by jim stačilo najít zase jen nějaký pouhý kontaminovaný barel po zničených chemických látkách ..a viník by byl jasný.

Ale jestli byl takový materiál vůbec použit ..a kdo ho použil ..to nějak opomíjejí.

+3/0
12.4.2018 10:54

J79o84s64e38f 30M98e66r17u86n46k10a 6792380563987

Pane Zieglere, Vaše nenávist vůči všemu ruskému je fanatická. Já jsem Vás v afektu i několikrát urazil, asi to smazali, ale stejně se omlouvám.

Ale zeptám se Vás - co byste viděl jako alternativu pro Rusko. To, že je to zlý národ, s tím nesouhlasím, lidé jsou všude téměř stejní. V roce 1917 a pak Gorby se pokusili o demokratizaci, ale dopadlo to hodně špatně. A dnes - uznejte, že opozice proti Putinovi je buď bezzubá, nebo jde o potenciálně ještě horší variantu, jako třeba Žirinovskij. Vidíte někde možnost, že se z trvalého srabu Rusko někdy dostane, alespoň v horizontu 30 let ?

A ještě jedna věc - nepomohlo by Rusku spíše uvolnění současného napětí ? V řadě případů to pomohlo - Čína, Vietnam, Kuba - do demokracie mají hodně daleko, ale přece se tam vše - ekonomika i lidská práva, postupně sice pomalu, ale lepší. Když bude Rusko zatlačeno do kouta, tak se obávám, že to bude spíše cesta k další várce stalinismu, že ke zlepšení.

+16/−1
12.4.2018 10:24

D98u30š52a83n 47N66i16k82o44d41e54m 9275319524133

100% R^

+3/−1
12.4.2018 10:42

V47í44t53ě36z47s80l20a58v 16K25o97š85ť47á29l 9338174628

Uvolnění současného napětí?

Naiva Obama s Rukem "restartoval" vztahy a jen tím ztratil jejich respekt, následoval Litviněnko, Ukrajina, Skripal... Tudy cesta nevede.

Alternativa pro Rusko? Jiný prezident, takže přinejmenším do příštích voleb se Rusko ze svrabu nedostane.

Říká se, že jediný problém Ruska je, že přesně neví, kde má hranice. Ale ať jsou rusové jacíkoliv, tyhle agrese jsou vědcí jejich vůdce. Vy si asi myslíte, že voby byly demokratické. Že nemá reálného protikandidáta? Kde by ho vzal, opozice pozavíraná, zavražděná nebo účelově odsouzená, aby nemohla kandidovat, holčina kandidovala až "po konzultaci s Kremlem". Bývalému předsedovi vlády, nyní v opozici, jehož uskupení preferovalo dle volebních průzkumů 8% voličů, zveřejnili v RT preference jen 0,8%, přitom převzaté z téže agentury. A to jsou jen prkotiny z jejich masivní manipulace. Přesto se volební výsledky falšují, vím o čem mluvím, sám jsem členem volební komise, a to co je možné tam je u nás nepředstavitelné.

0/−1
12.4.2018 14:44

J12a54n 51R84á95ž 1299583744730

Konstatuji, že komentáře vedené ideologickou zaujatostí jsou k ničemu.

Fakta: Nikdo zatím nepodal důkaz ani k tomu, že nějaký útok byl spáchán, ani k tomu, o jaký plyn mělo jít, ani důkaz, že zodpovědnost za takový útok, pokud k němu opravdu došlo, nese Syrská vláda. To, že se k němu připojila WHO, není důkaz, WHO se stejně jako USA opírá o zprávu OPCW. Navíc OPCW označuje viníka, což není její úlohou.

Americký návrh rezoluce tedy předjímá výsledek vyšetřování OPCW , která není orgánem OSN, ale privátní organizací a bez důkazu odsuzuje viníka - Syrii.

Ruský návrh žádá, aby incident byl vyšetřen nezávislou mezinárodní expertní komisí v souladu s pro tento účel schválenou procedurou podle Smlouvy o zákazu chemických zbraní, což zástupce USA v RB vetovala.

+17/−1
12.4.2018 10:09

J12a29n 96U75l80r45i63c83h 8988643356111

Pokud se nepletu tak ruska rezoluce nebyla zastavena vetem, ale prostym hlasovanim.

+3/0
12.4.2018 11:56

V18o28k87o71u46n 67V49l79a67d62i21m34i90r 8252768109278

Nepletete se, bylo tomu tak.

0/0
12.4.2018 13:20

J50i24ř93í 61Ř72e77z90n61í39k 4432622313635

Teď na ČT24 argumentoval Bříza, že nikdo jiný nemohl mít v oblasti chemické zbraně. Stačí si ale dát do Googlu islámský stát chemické zbraně. A objeví se hned tato stať http://zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/179953-nebezpeci-na-obzoru-islamsky-stat-muze-zasahnout-evropu-chemickymi-zbranemi/

+7/0
12.4.2018 10:05
Foto

J29i67ř80í 61H92e36r63m23á59n60e19k 4936162482170

Naše třída průmyslovky z Ječné ulice byla na chmelu celkem 4x. Asi proto, že jsme byli jen kluci, žádná děvčata. A na jednom z těch "chmelů" v Kněževsi měl kamarád kameru osmičku a my jsme inscenovali krátká videa, i když se jim tak neříkalo.

Kamarád nechal film skutečně vyvolat a jednou nebo dvakrát nám ho doma promítl. A od té doby vím, že uzavřená skupinka si natočí jakýkoli nesmysl, který je napadne.

A to jsme prosím točili jen pro zábavu, žádný politický nebo dokonce vojenský záměr jsme neměli. Přesně ten charakter inscenování ale mají i ta videa ze syrského města Dúmá.

Vrtulník, shazující barely s otravnou látkou letí minimální rychlostí, popřípadě i chvíli stojí na místě. Proč tedy, když jsou hromadně rozšířené prostředky k natáčení videí, (mobilní telefony) nikdo nenatočil ty vrtulníky?

+24/−3
12.4.2018 6:43

D72u83š65a67n 62N65i58k49o40d49e44m 9495969204173

A bude to komise založená na podobném principu jako dokazování chemických zbraní Husajnovi? Pokud ano vůbec bych se nedivil, že se jim taková komise nelíbí.

+21/−1
12.4.2018 6:30

Z34d85e57n13e43k 52J52i39n31d49r46a 5146898630

Vážení Rusko má zrovna stejné právo na chránění svých zájmů jako USA!

Pozor! Rusko je na území Sýrie na pozvání oficiální vlády Sýrie!!

Ostatní tam nemají co dělat.

Jinak doufám, že panu autorovi předepíše lékař nějaké silnější prášky??

+25/−1
12.4.2018 5:31

J83i67ř66í 39M82í87k54a 7778932687960

Vysetril se uz ten lonsky chemicky utok v Syrii ?

+17/0
12.4.2018 2:59

R70o28s49t22i57s86l66a12v 51B36l33a45ž12e15k 5638292541443

Zieglwr zase mele srajdy . Ostatne jako vždycky :-P

+22/−2
11.4.2018 23:21
Foto

L27i26b61u67s85e 56P80a77l19k23o31v61a 6550904888167

že stejnou logiku neuplatníte v případě vyšetřování masakru v Gaze-kdyby Izrael zabil skutečně jen teroristy, proč by nezávislé vyšetřování OSN odmítl?8-o

konec konců komu se mohlo hodit aby rozeštval Rusko s USA odpoutal pozornost od minulých událostí a zabil pár nenáviděných Arabů?

+7/−5
11.4.2018 23:13
Foto

M71a34r13t27i72n 62B79r11a48u36n 2604327641349

Odpověděl vám pan Řezník níže. Protože každá vláda má právo chránit své obyvatele. Nikoliv je vraždit, tak jako to dělá Asad. Izraelská vláda chrání své obyvatelstvo proti teroristům a proto není nejmenší důvod aby OSN srkalo do jejích záležitosti své rypáky.

+5/−6
11.4.2018 23:18
Foto

M28a68r98t42i75n 51B44r12a41u92n 2404797761529

Druhým důvodem pak je, že OSN podobně jako EU aktivně teroristy podporuje tím, že jím posílá nemalé finanční částky. A proto není zaručena nezávislost jakéhokoliv vyšetřování

+4/0
11.4.2018 23:23
Foto

M80a89r79t41i55n 94B42r39a26u37n 2704647451599

Ale hlavně, k masakru došlo v Syrii, nikoliv v Gaze, Máte popletené světové strany, V Gaze IDF nakopala bandu teroristů. V Syrii zahynuly nevinné děti, které nenapadaly cizí území a vojáky

+3/−5
11.4.2018 23:28
Foto

L29i58b94u58s22e 84P94a62l61k23o24v47a 6700694928207

nejsou zatím důkazy že to Asad skutečně udělal-třeba někdo zvenčí, komu by se to hodilo?8-o

+6/−2
12.4.2018 1:28
Foto

M85a92r84t37i30n 58B55r28a75u69n 2904887511719

Nejsou vůbec žádné důkazy ničeho. O to je zajímavější, že Rusko hledání těchto důkazů odmítá. Použiju vaší pohádku o "masakru" v Gaze. Při těch střetech byly snad všechny zpravodajské stanice světa. Existují videa, existují fotografie a existují také důkazy, kdo oni "demonstranti" vlastně byli. Že onen zastřelený novinář nebyl žádným novinářem ale byl to voják Hamasu.

Na druhou stranu Syrie, to je jiné kafe. Pokud jste sledovala zpravodajství, rozhovor jakéhosi ruského potentáta, ten hovoří o tom, že žádný chemický útok nebyl. Že ta videa, která pořídily bílé přilby, že se jedná o podvrh a odmítl vyšetřování s tím, že tedy není co vyšetřovat. Jenže to je jen slovo. Navíc slovo ruského politika, kterému neradno věřit. Takže se dostáváme k podstatě věci. Proč Asad a jeho milenec Putin odmítají vyšetřování, které může jasně vyvrátit jeho roli?

A opět srovnám s Izraelem. Tam ty výsledky jsou známé i bez zásahu OSN a jakýchsi komisí, které jsou ještě před vznikem proti izraelské. V Syrii je to naopak.

+6/0
12.4.2018 2:43

J71i21ř16í 83Ř81e82z96n80í67k 4912562283375

V TV ukazovali nějakou ruskou protichemickou jednotku, která nenašla žádné stopy po sarinu na místě. To je prozatím jediný důkaz, který je k mání.

+1/−2
12.4.2018 5:53

V66í27t18ě33z71s45l16a50v 77K78o18š39ť70á12l 9758814528

To mě nepřekvapuje, když hledali sarin a oznámen byl útok chlorem.

0/0
12.4.2018 18:30

J92a16n 20U89l50r13i40c85h 8868203226141

Rusko neodmita hledani dukazu, odmita to aby vysetrovatele rozhodovali o vine, podle nich to nalezi RB OSN. Pokud existuji dukazy ze se Izrael niceho spatneho nedopustil, tak proc blokovat nezavisle vysetrovani ktere prokaze jejich nevinu. Je videt ze vsechny velmoci si delaji to co chteji a ve vysledku plati pravo silnejsiho.

+1/0
12.4.2018 11:54

J35i92ř79í 12Ř30e88z11n67í45k 4282522453315

Je-li řeč o vládě, pak je řeč o jurisdikci, tedy o území, která vláda kontroluje. Nikoliv mimo toto území.

0/0
12.4.2018 5:50
Foto

M93a41r96t54i21n 79B31r98a24u97n 2504177461259

Jo taaak, takže města hraničící s Gazou podobně jako například Tel Aviv z vašeho pohledu nejsou izraelským územím... pěkně se do těch svých lží zamotáváte

0/−1
12.4.2018 21:51
Foto

J23i76ř47í 84H35e93r45m51á85n38e37k 4496232742240

A vraždí Asad skutečně mírumilovné obyvatele Sýrie nebo jen bojuje s teroristy?

+4/−3
12.4.2018 6:44

A17n73t62o73n67í56n 70R43e41č75e39k 9905152206930

R^Je to tak.

+3/0
11.4.2018 22:52

I38v93a83n 72Š86t90í96p43e26k 3512848510559

Křeč, pane autore, křeč a nenávist. Máte na to právo, stejně jako já můžu v diskusi napsat, že se tak dostáváte do slepé uličky. Potkáte se v ní s Doníkem.

+12/−4
11.4.2018 21:19
Foto

M67i26r70o65s55l84a17v 34M86a42c77e68k 5521425150192

Ruská Federace podala návrh na vyšotřování incidentu expertní komisí, to ale bylo Spojenými státy vetováno. Oni chtějí politickou komisi, aby se případu mohl věnovat Boris Johnson, který se tak proslavil při vyšetřování novičoků.

+29/−7
11.4.2018 20:22

J94i13r40k41a 90K98o43r65n 7504869320197

Ruská horda podala návrh na vyšetřování komisí, jejichž výsledky by mohla vetovat....USA na mezinárodní komisi, která by ukázala na viníka....

+10/−8
11.4.2018 20:38



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz