Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Langře, příště sem prosím nedávejte Vaše příspěvky s osobními invektivy. Já je nesmazal, ale nelíbí se adminům.

1 0
možnosti

P24e50t87r 14L46a15n55g94e54r

16. 4. 2018 15:09

Ano, beru to, Zieglere. To ovšem stejně nic nemění na faktu, že zneužíváte jakékoliv události, jen abyste politikařil.

Tímto se vám omlouvám za slova "blábolit" a "nerozumy" použita v souvislosti s vaším blogerským výkonem.

PS: Těším se na další vaše blogy a diskuze s vámi.

0 0
možnosti

Jsou jen 3 obcanky a obcane byvaleho Ceskoslovenska ktere znaji temer vsichni obyvatele teto planety. vezmu to abecedne, aby mi to nekdo nevycital.

Milos Forman, Vaclav Havel a Martina Navratilova.

1 0
možnosti
Foto

Jste přece čtenářem Deníků Jana Zábrany? Tak si nalistujte, jak kriticky hodnotil jeho přijetí Puršem v 70. letech. Náhodou jsem dnes na to narazil.

0 0
možnosti

vzory v tyhle dobe potrebujeme cim dal tim vic

ti, kteri by jimi meli byt, maji k vzoru daleko, jako Cesko k mori

2 0
možnosti

Významná osoba českého národa, je mi smutno.

2 0
možnosti

Nějak Vám uniklo, že mistr Forman neemigroval, ale legálně vycestoval. Jinak pochopitelně souhlas, byl jeden z našich největších umělců.

3 1
možnosti

No ovšem, když požádal o prodloužení pobytu v USA, byl vyzván aby se vrátil zpět do ČSSR, jde bude jeho žádost projednána. Bylo mu jasné, že návrat do USA už nebude možný, tak odmítl a stal se tak vlastně emigrantem

4 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz