Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ředitel zahraničního odboru Kanceláře prezidenta republiky Rudolf Jindrák kritizoval zásah ruské policie proti demonstrantům. "Dobře, že si v Moskvě připomněli protest před 50 lety. Špatně, že tři účastníci byli zadrženi." Ředitel Jindrák jistě nemluví jenom sám za sebe, ale tlumočí i stanovisko prezidenta Miloše Zemana.:-)

2 0
možnosti

"smutnou událost." tak nazýváte okupaci a vraždění Čechů? A co třeba okupace ruským nacismem?

0 0
možnosti

P86e95t84r 61T31o72m27e76k

27. 8. 2018 17:53

Víte někdo kdo je ten kacíř?

1 0
možnosti

Nevim.

Ale jako kacir byl udajne upalen Mistr Jan Hus.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem dal také karmu už jen za to, jakou práci si s textem pan Ziegler dal. Jeho myšlenkový rozsah a originalita překračuje hranice blogu, navíc jsem se dozvěděl spoustu novinek a naprosto neznámých faktů. Pan Ziegler má slušně našlápnuto stát se nejlepším když ne tuzemským, tak českobudějovickým historikem.

3 0
možnosti
Foto

Kdo dříve přispíval do Rudého práva samozřejmě nemohl o tématu blogu nic vědět. Tak aspoň pro Vás něco nového.

9 2
možnosti
Foto

Karma. Už jsem o tom taky psal. Ale soudě podle diskuse zde i pod mým blogem je potřeba to té ruské páté koloně u nás otloukat o hlavu dnes a denně. Nikdy toho nebude dost.

8 2
možnosti
Foto

A s minusem od Radima počítám. Dopředu zdravím ;-D.

3 1
možnosti
Foto

Moc to prožíváte. Ve skutečnosti je spíše Kremlu neexistující okupace neexistujícícho státu provedená neexistujícím státem nejspíš naprosto ukradená.

6 8
možnosti
Foto

Také si myslím, že jim to je naprosto šumák.

7 2
možnosti

Máte asi pravdu. U nás je zakázáno demonstrovat před sněmovnou. Ovšem když tam někdo řve a hází láhve na premiéra, je OK. V Rusku je zakázáno demonstrovat na Rudém náměstí. Když to někdo poruší, má problém. Zkrátka u nás je demokracie, v Rusku vládne Putinův teror.

8 1
možnosti
Foto

A to vážně nebo z legrace?

1 2
možnosti

P12e11t33r 83T61o44m49e43k

27. 8. 2018 12:16

R^R^R^To jste tedy pana Hermánka nepotěšil.

9 2
možnosti

To já schválně.:-)

4 1
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 27,04
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz