Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ten zákon nové stavby ve skutečnosti zdržuje. Dnes v podstatě žádný ze stavebních úřadů nevydá např. uzemní rozhodnutí včas, v zákonem stanovené lhůtě. A to dokonce i tehdy, když řízení nikdo z dotčených stran nenapadá. Ten zákon a současná reálná situace na úřadech tedy z podstaty věci musí vadit každému běžnému stavebníkovi.

1 0
možnosti

jak s Vámi mnohdy nesouhlasím,tentokrát Vám dávám za pravdu.

0 0
možnosti

P68e17t74r 50L17a64n46g86e89r

13. 10. 2018 20:10

Nemáte pravdu, už vám to vysvětlili diskutéři Polický, Šťastný.

A navíc to píšete tak provokativně demagogicky. A klasicky motáte všecko dohromady.

1 0
možnosti

Ekologičtí aktivisté vydírali například taky při stavbě areálu automobilky Hyundai v Nošovicích. Byli uplaceni částkou, už nevím jestli 20 nebo 40 milióny, potom stáhli námitky a mohlo se ve stavbě pokračovat.

0 0
možnosti
Foto

Víte kdo to ve skutečnosti byl? Ekologický právní servis, to nebyl spolek žádných ekologických dobrodruhů, ale právnická vyděračská firma, která se v říjnu roku 2013 přejmenovala na Frank Bold advokáty a od té doby údajně opravuje náš stát. Pěkně děkuji. A máte pravdu, za příslib, že do Hundaie tzv. "nepůjdou", zkasírovali 20 mio kč, alespoň podle tvrzení ekologického novináře Ivana Breziny.

1 1
možnosti
Foto

Pane Zieglere, obvykle s Vámi nesouhlasím. Někdy dost razantně. Nicméně nyní jste mně příjemně překvapil. Souhlas a karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Od Vás ubohá demagogie.

1/ Pokud mají senátoři pocit, že novela porušuje ústavu tak prostě je v pořádku, že stížnost podali a ÚS posoudí zda je novela v rozporu s Ústavou či nikoliv. Je to lépe když ji dali teď,pokud mají pravdu, než aby se čekalo až někdo zažaluje ČR za porušování ústavy a bude to pro nás znamenat sankce či nějaké prohrané arbitráže a pokud pravdu nemají tak se nic nestane a Ústavní soud jejich návrh odmítne.

2/Panu Šestákovi nepochybně taky vadí délka stavebního řízení jen si prostě myslí (a není sám) že ta novela nejen nic neurychlí, ale jen omezí práva občanů vyjádřit se k věcem veřejného zájmu.

3/K těm různým aktivistům "co blokují" to jsou občané jako kdokoliv jiný a mají právo se vyjádřit. někdo prostě raději ty brouky než novou dálnici. Pokud stát řádně připraví stavební řízení a řádně postupuje ve správních řízeních tak moc možností jak neúměrně zdržovat nemají.U nás je ale běžné, že stavebníci a to včetně státu nerespektují zákony, nesplní všechny požadavky, které jsou na stavební řízení (například studie o dopadu na životní prostředí) a pak vlastní neschopnost svalují na "aktivisty"

4 0
možnosti
Foto

Asi pláčete na špatném hrobě. Změna zákona nic podstatného nemůže přinést - důvod dlouhých lhůt je zejména v tom, že pozemky nejsou státní, ale soukromé.

Příčina tedy tkví v syxstému - zejména v chaotické privatizaci provedené za V.Havla a darebácké círekvní restituci z dílny Miroslava Kalouska Rv

1 3
možnosti
Foto

No, já si myslím, že většina toho všeho, co v blogu kritizujete, spočívá v nepochopení toho, co ve skutečnosti brzdí stavební řízení. a takových lidí je, bohužel, naprostá většina, protože se stavebními řízeními nemají osobní zkušenost.

Stavební řízení nezdržují spolky ani ostatní účastníci řízení, ale naprosto přebujelá, navzájem se negující legislativa. Stavební řízení nezdržuje protestující spolek argumentem "že oni to tady nechtějí" byť jejich základní pohnutkou skutečně může být to, že to nechtějí, ale svůj protest musí vždy doložit nějakou nesrovnalostí v zákoně nebo nařízení, podle kterých se stavební řízení provádějí. Argument, že to někdo nechce, skutečně není to, na čem by se stavební řízení zastavilo.

Takže náprava ve svobodné, demokratické zemi, která garantuje svým občanům svobodu projevu, není v totalitním zákazu účasti, ale v důsledném odplevelení naší legislativy, jenže to je práce zdlouhavá, nevděčná, svým rozsahem nejspíš přesahující možnosti jednoho volebního období. Takže to radši rozsekneme pěkně po bolševicku, že?

Divím se že vy, takový protitotalitní bijec, takto lacině naskakujete a schvalujete opatření, které i vás ve skutečnosti zbavuje svobody, zatím jen v možnosti účastnit se stavebního řízení. Zatím.

3 0
možnosti

V tomto Vám dám za pravdu. Bez argumentů žádné řízení zastavit nejde. Ovšem předkladatelé podkladů do různých řízení se často dopouštějí flagrantních chyb. Takové řízení je pak snadno terčem účinných námitek nebo připomínek.

0 0
možnosti

Dálnice se prakticky přestaly stavět roku 2014 s nastoupením Babiše na ministerstvo financí a jeho sluhy Ťoka na ministerstvo dopravy. Babiš místo investic radši všechno hned prožere a Ťok na co sáhne, to stejně tak akorát tak doprasí.

2 2
možnosti
Foto

Tedy, pane Zieglere, Vy překvapujete. Jakmile nejde o "prokleté Rusko" musím s Vámi souhlasit a karmovat Váš článek.

6 2
možnosti

Dnes už podruhé máte ode mne plus pod článkem pana Zieglera. Važte si toho, druhý takový den už nejspíše nenastane.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS