Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ohledně toho pana Petříka ...

Poslední jeho články, které jsem četl byly tyto:

https://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=678787

https://jaromirpetrik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=679710

U těch diskuse otevřená nebyla. Žádné další jsem proto ani neotvíral a dosud žil v přesvědčení, že je to tak i nadále. Pokud pan Petřík svůj postoj znovu změnil, měl by to nějak srozumitelně hlásit. Třeba v nadpisu dalšího článku.

2 0
možnosti
Foto

Takže pan Ziegler vám dal, pane Kando, plus, já vám dám radu. Jestli je u blogu diskuze, nemusíte článek otevírat, hned na titulce je totiž kolonka odkazující na ni. Pokud tam není, pak není i diskuze a tak to funguje již několik let. Já vím, pane Kando, že to víte a záměrně jste vybral dva články, kde diskuze nebyla. Když klepnete na ikonku blogeři a zadáte jméno Petřík, objeví se vám na první stránce 20 článků, z nichž chybí diskuze jen u dvou vámi zmíněných.

A mohu vás uklidnit, že v onom termínu jsem publikoval i já, a rovněž bez diskuze, byť jsem ji povolil. Technické problémy.

Ale vraťme se na začátek: Jestli nedokážete poznat, zda je u článku otevřena diskuze či ne a autor by to měl hlásat v titulku článku, pak je chyba na vaší straně.

4 0
možnosti
Foto

Trvalo to, ale snad už konečně jo. Karma :-)

2 3
možnosti
Foto

I53v73a90n 30M13a10r23e76k

15. 10. 2018 16:52

"Rudoch od válu" ? Asi jste trochu optimista p. Jene. Ti co měli alespoň trochu fištróna, jsou už dávno nasáčkovaní v jiných stranách či hnutích, a stejně tak dopadne i zbytek "skalních" , kteří to do poslední chvíle nevzdali. 8-o

4 0
možnosti

J51a32n 90Z44i27e34g20l20e56r

15. 10. 2018 16:53

Důležité je, že značka KSČM zmizí ze Senátu.

4 0
možnosti

J60a81n 63Z27i28e31g64l54e50r

15. 10. 2018 15:43

Petřík, který zavírá diskuse u svých článků, se nebude ke mně cpát do diskusí. Rv

4 4
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

No paráda. Namísto plných dvou nebo třech křesel která tam měla KSČM /nikdy tam nesložila ani senátní klub/ tam nyní nebude mít žádné, takže ctěný Senát bude nyní díky tomu zcela jistě přímo úžasně pracovat. Tak to se máme. R^

4 1
možnosti

V11á83c45l73a39v 52M86a33c51h

15. 10. 2018 15:23

"což na jméně záleží?...."

od válu jde bolševik v rudém a už se tam chystají další, v zelené a pirátské černé

6 0
možnosti
Foto

Zajímavý názor, že Babiš chce zrušit po prohraných volbách Senát. Jenže on to navrhoval již před dvěma lety, takže tenhle argument je lichý. Tak třeba navrhoval zrušit Senát Stanislav Gross (ČSSD) v roce 2004, ve stejném roce Jaroslav Doubrava (KSČM), europoslankyně Jana Bobošíková v roce 2006, Petr Gazdík (STAN) v roce 2012 a Václav Klaus ml. (ODS) loni. Podle průzkumů prestižních agentur by téměř 70% voličů v ČR hlasovalo pro zrušení senátu, čemuž dokazuje i volební účast v nynějších senátních volbách.

Rudoši ze Senátu rovněž nezmizeli, jen jsou ukryti v jiných stranách (Štěch, Doubrava a spol). Ale blahopřeji panu Zieglerovi k "objektivnímu" a "vyváženému" textu, stejně jako jeho příznivcům, kteří si nejsou schopni ověřit jednoduchá fakta, hlavně že teda Babiš...

5 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

I35v74a62n 29M28a89r36e65k

15. 10. 2018 13:07

Též mám radost z výsledků p.Jene. Na Moravě to povětšinou "válcovali" Lidovci. 8-oR^

2 1
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,62
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz