Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vzhledem k tomu, že je to můj sen navštivit někdy Izrael, tak si rád přečtu vaše zážitky, dojmy i pocity. Apropó ten sen se mi splní v březnu příštího roku a už teď se moc těším...

0 0
možnosti
PL

P47e50t38r 73L49a49n71g18e66r

27. 10. 2018 10:34

Fajn úvod. Doufám, že přibydou reportaze a fotky.

0 0
možnosti
Foto

R^ Karma. Taky mám tu zemi moc rád. Často vzpomínám na cestování po ní. Díky taky za fotky, připomněly mi její atmosféru.

2 0
možnosti
Foto

Těším se na fotky a reportáže. I když jsem tam byl vícekrát, vždycky je možné najít cosi nového. R^

4 0
možnosti
JF

J51i91ř53í 68F26o17g51e18l

26. 10. 2018 16:48

Je to tak, kdo nenavštívil nikdy neuvěří.

Já jen dodám, aby to neodradilo, že když víte kam máte jít, nejsou ty ceny až tak vysoké. Ale je fakt, že je rozdíl když tam jdu s někým z rodiny nebo když se vydám třeba po Tel Avivu jen tak nazdařbůh a stavím se v restauraci na blind.

Jinak Haifa je opravdu krásná, byť trochu návštěvníky opomíjená .

6 0
možnosti
Foto

R^!. Těším se na další ...

3 0
možnosti
SB

Ano, pan prezident Zeman se také staví na stranu Izraele.

1 0
možnosti
MS

To je ovšem jen jeden mála jeho plusů.

1 0
možnosti
MV

Izrael je na řadě. Hlavně tel aviv. Diky za repo

3 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,36
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz