Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

No dobrá. Já mám zkušenosti s tím, jací čuňata jsou Poláci. Suverénní Němci taky nejsou zrovna příjemní spolubydlící a balíčkování snídaní a odlévání i blbého čaje do lahví jsem x-krát viděl i u Čechů. Takže....

0 0
možnosti
JL

Nechuť až odpor k Rusům jsem cítila dlouho, ale v posledních deseti letech přece jen emoce otupěly, už (bohužel?) nevnímám svět tak černobíle, jednoduše jako v mládí. Pracovala jsem několik let v hotelovém domě a získala zkušenosti s různými národy a etniky. Chování sociálně slabých raději vynechám, zbytečně bych se rozčílila. Dlouhodoběji ubytovaní zaměstnanci firem obvykle nevěděli co s volným časem, většina to řešila alkoholem: Češi, Slováci a Poláci měli sklon bavit se hlučně dlouho do noci. Ukrajinci přišli z hospody, zalehli a byl klid. Když jsme měli ubytované sportovce, Rusové patřili k těm nejdisciplinovanějším, čím mladší skupina, tím přísnější a zodpovědnější trenéři. Největší brajgl dělala tradičně švédská omladina, těsně následovaná Maďary.

0 0
možnosti
JR

J89a27n 13R81i44c21h54t98e91r

1. 11. 2018 12:11

Ono je to různé. Pár let jsem se pohyboval řekněme v turistickém průmyslu v Praze, často jsem mluvil s různými průvodci a všichni se shodli na jednom - nejhorší jsou Izraelci. Se všemi se dá jakžtakž vyjít, ale jim se zkrátka nezavděčíte.

A moje osobní zkušenost? Byli jediní, kdo se byl schopen schovávat na záchodě, aby si užil ještě jedno představení, tentokrát zdarma, nebo dokonce předstírat modlení u zdi, které trvalo přesně celou přestávku a pak se snažit zmizet v davu nově přišedších turistů (což v jarmulkách bylo dost marné... a trapné).

Každý máme něco...

0 0
možnosti
DH

D53a28v27i85d 69H10o20r74á89k

31. 10. 2018 12:33

Ale jestli v tom není vrozená spořivost jisté entity, která sice má nyní ruské cestovní pasy, ale původ oněch které vyvedl Mojžíš z Egypta.

0 0
možnosti
VH

To po létech věčného nedostatku je u nich žel normální. Možná si myslí, že všude už je komunismus a tam přece každému podle zásluh...:-)

1 0
možnosti
Foto

Nejzajímavější informací je skutečnost, že autor na to má ;-D Na dovolenou v Izraeli . Jinak věřím, že ty zkušenosti s ruskými turisty měl, ale rozhodně bych to nezevšeobecňoval. Já mám například z tureckých hotelů i jiné zkušenosti. Většina z nich byla naprosto v pohodě. Mám už leccos odžito a negativní zkušenosti mám spíš s německými turisty, ale rozhodně bych se neodvážil všechny házet do jednoho pytle. Oni ti Češi to jsou taky pěkná sebranka ...

3 0
možnosti
PB

P62e71t92r 77B43ü46r52g32e30r

30. 10. 2018 17:59

Ano, podobné zkušenosti mám, zejména z Turecka. Poslední neuvěřitelný zážitek z letošního léta na pláži v Istrii: v ospalém, poklidném odpoledni se najednou ozve velmi razantně "sojuz něrušimyj..." za chvíli vidím jeho původce - obtloustý čtyřicátník v rudém tričku se žlutou hvězdou. Pod ní, na řádně klenutém pupíku je zavěšen půlmetrový bluetooth reproduktor. Týpek poctivě projde klikatým břehem celou pláž, aby zanechal vzkaz: "tak tady jsme také".

1 0
možnosti
Foto

Z vlastní zkušenosti se přídávám k názoru. Někdy mi to připadá, že se poprve dostali ven, neví co s tím a uplatňují svoje normy chování.

1 0
možnosti

M34i83r51e85k 12Ř15í88h44a

30. 10. 2018 12:59

Přes 3 a půl roku jsem před dávnou dobou bydlel minutu od Václavského náměstí. To je na získání zkušeností s cizinci habaděj. Rusové a němci byli hluční, britové věčně čůrali a zvraceli na dveře domu kde jsem bydlel, japonci byli usměvaví atd. Netvrdím však že jsou všichni stejní. Chápu, že je dnes módní psát negativně o čemkoli z ruska. Ale neházím všechny do jednoho pytle. BTW něco podobného jako autor jsem zažil ve španělsku, ale v hlavní roli byli češi.

5 0
možnosti
Foto

Mluvíte mi z duše...

0 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,66
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz