Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pekny fotky i namet, diky. jen mi trochu nesedi, ze se divite arabske poctivosti....a podprahove hned pridavate vetu o tom, ze Palestinci mohou byt i krestane, coz by tu poctivost jaksi vysvetlilo...ja jsem zil rok a pul v Tunisku a nepamatuju se, ze by se mne nekdo snazil okrast, ato vcetne treba taxikaru...samozrejme, smlouvá se natvrdo a se vselijakymi nekdy az usmevnymi uskoky (cena jen pro vas, posledni kus v celem vesmiru atd.), ale jakmile se neco domluvi, tak to plati a ani na to nemusi byt zadna smlouva. A platilo to i u slozitejsich transakci, treba objednavek komplexnich sluzeb.

0 0
možnosti

R^Zajímavé musí být vidět tamní místa8-o

2 0
možnosti
Foto

On je problém s tím autem. I v Judei a Samaří je možné jezdit autem s israelskou SPZ, avšak jen po jisté typu cesty, která je pod kontrolou IDF, pak jsou ty, kde jezdí společně jak Židé a Arabové (i ten je pod dozorem IDF), třetí typ je pod správnou Arabů a tam se jezdit opravdu nedoporučuje, protože případný útok IDF neřeší.

Jinak Betlém je tak trochu výjimečný tím, že tam žijí i křesťané, i když jejich počet dramaticky klesá. Je tam bezpečno, ale v noci bych se dále do hloubi města nepouštěl a určitě ne s ženskou.

V osadách je bezpečno, ty jsou hlídané velmi dobře. Každý osadník Vám však řekne, je občas cílem útoku a každý nosí u sebe pistoli pro osobní ochranu (a neváhí ji použít).

3 0
možnosti
Foto

I57v58a84n 48M19a77r36e65k

30. 10. 2018 18:40

Hezké fotky i vyprávění.Karma R^ . . . . . Díky Vám si nic nedovolili? Až pojedu do nějaké rizikové oblasti, chtěl bych, aby jste byl můj bodyguard. 8-o R^

3 0
možnosti

Pěkné,v tomto životě se tam už asi nedostanu a tak každá info mě zajímáR^

2 0
možnosti
Foto

J43i32ř27í 36K32i39n94d27l

30. 10. 2018 18:15

Manželka byla v Izraeli s dcerami a v Jeruzalémě si vybírala v obchodě pomeranče. ybírala takovo barvy, jaké si kupuje u nás doma. Vedl ní stála zahalená muslimka a pozorovala manželku, jak si vybírá. Pak najednou ji vzala sáček s pomeranči a vysypala jej zpátky a sama jim vybrala pomeranče a podala jim sáček. Holky po návratu říkali, že tak dobré a sladké pomeranče nejedly.

5 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,68
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz