Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Nenávidění Rusové"? Jistě jsou důvody, sám jsem zažil rok 1968, ale nevím, jak dlouho ten pocit vydrží za působení současné přece jen oficiální propagandistické palby..Mám dojem, že je to něco podobného, co jsme tu s opačnými znaménky měli za bolševika..

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem se potěšil.

Karma R^

3 0
možnosti
Foto

J66a15k83u67b 37R40o71t38h

28. 11. 2018 15:38

Honzo, jen si říkám, ve světle textíku kolegy Kroupy, jestli někdo z Tvých skalních "fandů" napíše, že tak strašně nenávidíš Rusko, žes raději jako Budějičák fandil plzeňským. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Vždycky, když vidím někoho, kdo plete politiku a osobní nenávist do všech možných ostatních stránek života, ptám se, co to může být za člověk, jestli má na hlavě rohy, jestli má hrb, nebo jestli má nějaké jiné znamení, podle kterého poznáme, že jde o člověka bez nadhledu a bez normálního vidění světa a života. A ejhle, dnes jsem dostal odpověď. Už vím, jak takový člověk vypadá. Není to moc, ale jako odpověď na mou otázku mi to stačí...

4 2
možnosti

J97a81n 92Z78i37e51g18l50e35r

28. 11. 2018 15:27

To se povedlo, Kroupa, který se může zalknout nenávistí k Ukrajině a Západu, poučuje o toleranci. Duševní omezenci holt nechápou článek napsaný s nadhledem, já v něm totiž žádnou nenávist nevidím.:-) Já se jenom raduji z vítězství ve fotbale, což je přirozená věc, a jenom zapšklý člověk bez rozhledu to nechápe. Kroupa holt žije ve svém skleníku a neví nic o životě. Kdyby chodil mezi normální lidi do hospod, tak by zjistil, že ze sportovních porážek Rusů mají mnozí lidé mají velkou radost. Spousta z nich mně řeklo, můžeme prohrát s každým, ale rusákům to musíme naklepat. To je holt život s kterým lidé jako Kroupa nic nenadělají. :-)

3 2
možnosti
Foto

Pro mne osobně to byl šok, protože jsem v Tipsportu přišel o 300 korun. Nicméně mne víc zajímá, jestli zítra uhrají nějaký ten bod sešívaní v Bordeaux... Nicméně každý bod do koeficientu je dobrý. Takže 3 body Viktorky jsou super

3 0
možnosti

Do koeficientu se za vítězství počítají pouze 2 body.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz