Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J14a58n 12R43á67ž 1709273814310

Jakmile není obsah článku produktem autorovy až chorobné nenávisti k Rusku, většinou s obsahem souhlasím.

Takže KARMA!

+11/−1
doporučit
12.2.2019 19:08

I63v85a96n 37M55a22r51e72k 6844778552

Dnes souhlas a karma p.Jene. R^

+10/−2
doporučit
12.2.2019 17:18

M47a54r62e19k 74V79a95l78i11č89e69k 2441589284920

... a komu může uškodit, když se vezmou Pavel a Jan, nebo Eva a Iva? Prej a bude ti prano.

+13/−5
doporučit
12.2.2019 20:00

R32a60d86e44k 30J62a13r21o70š 4757808730926

Vidím to velice podobně a s reakcí většiny našich poslanců jsem zcela spokojen. Karma R^

+7/−1
doporučit
12.2.2019 17:41

J98a29r34o81s63l18a23v 93N83á31p46r88s68t37e21k 6865156

Jsem více než dvacet let šťastně ženat pořád se stejnou babou. Máme jednoh syna dospělého jednoho dospívajícího. Takže bych snad měl právo mluvit o tom, že manžleství je výhradně ..... I já si myslím, že pro homosexuální páry by se to mělo jmenovat jinak. Ale na druhou stranu, znám spoustu lidí, kteří mají několik dětí z několika nemanžeství a je obtížné se v jejich vztazích orientovat. Není vyjímečná rodina, kde má matka jiné příjmení než otec a děti mají taky různá příjmení.

Takže ty stesky nad "tradičním modelem rodiny" asi už můžem ponechat minulosti.

+5/0
doporučit
13.2.2019 9:15

V66l13a15s93t34i16m51i31l 73K44r75a78u80s 3443814804763

Souhlasím a dal jsem karmu. R^

+6/−1
doporučit
12.2.2019 16:55

J54i29ř35í 60H30r63b44e70k 9844713285173

Nechápu z čeho vychází ta hnidopišská snaha bránit dosavadní význam slova "manželství". V čem to heterosexuální páry omezí, když budou pojmem "manželství" častováni i ne-heterosexuální vztahy? To máme strach, že nějakým předefinováním slova zapomeneme na to, že zplodit dítě může pouze muž se ženou? Budeme se cítit morálnější, když jim zákonem nedovolíme označovat svůj vztah za "manželství"? A ty děti, které "zachráníme" před výchovou u dvou milujících bytostí, jejichž jedinej "problém" je to, že jsou v intimním vztahu jinak orientovaní, se budou snad mít v děcáku bez možnosti přilnutí k dospělákovi lépe?

+10/−5
doporučit
12.2.2019 21:09

J18o75s97e53f 66N70i85k49l 7856560976593

..tentokrát karmaR^R^

+5/−1
doporučit
12.2.2019 19:22

M46i86r39o42s59l12a50v 69B43u49č11e59k 6663513321424

Čas od času seobjeví cosi rozumného. Odpískané obědy zdarma + Zákon Homo svazků. Osobně vidím a vítám posuv tolerantního vnímání společnosti - Obrovský pokrok z doby minulé! Nemám s tím žádný problém. Problém ovšem mám s Tvrzením, že Manželství může být jiný model = Než-li svazek muže a ženy. Svým způsobem pak žasnu nad kravinami nápadů. Pak jde o Svazek, který je Registrovaný. I považuji za docela zajímavé, že podporovatelem Zrovnoprávnění jsou Piráti - (Nějak mládežníky chápu). Nejde mi ovšem na rozum podpora ČSSD! Bez přehánení - Tak na koho ta strana vlastně vůbec cílí? Na matky samoživitelky, otce na MD, na sexuáulní menšiny? Svému voliči zakáží kouřit v krčmě + OSVČ je Parazit! Vážně, kdo je pro ČSSD vůbec koncovým voličem ? ... :-)

+4/0
doporučit
13.2.2019 5:07

P29e32t16r 98L43a55n75g89e18r 6185935940942

Já jsem docela tolerantní člověk. Proto nemám nic proti změně zákona, který by umožňoval sňatek dvou osob stejného pohlaví včetně možnosti adopce. Je to ale čistě můj subjektivní názor, vycházející z toho, že se potenciálním manželstvím homosexuálů necítím nijak omezen ani právně ohrožen.

U většiny odpůrců jde stejně jen o to, jak přiznal autor blogu, že jsou konzervativní. Ti lid, jako je pan Ziegler mají na to samozřejmě právo a budou li ve většině, musí to menšina respektovat, přičemž si samozřejmě ponechá právo vyjadřovat svůj názor.

+4/−1
doporučit
12.2.2019 20:10

J34a77n 93Z81á47t31u86r13e41c30k25ý 9383773157582

Na Vaší argumentaci, lidově velmi rozšířené, mě fascinuje jedna věc: že tvrdíte o něčem, že je to takové jaká to je právě proto, že je to momentálně legální. Jako by jste tvrdil, že na červenou se má stát, na zelenou jet a že v obci je nejvyšší rychlost padesátka, a z toho důvodu se na tom nemá nikdy nic měnit, protože je to teď takto nastaveno. Což je nesmysl.

Manželství není nějaká reálná existující věc. Není to přírodní objekt, hvězda, teplota, živočich ani nerost. Není to něco, co má nějaké vlastnosti. Není to dokonce ani druh chování, neboť za manželé mohou jsou považování i lidé se zcela rozdílným vztahem k sobě navzájem. Manželství není nic jiného než hra s určitými pravidly. Stejně jako fotbal. Jediné, co určuje tyto hry, je právo, tedy systém práv a povinností. Nic víc manželství jako takové není. Manželství v tomto smyslu je totéž, jako vztah zaměstnance a zaměstnavatele či prodávajícího a nakupujícího. Proto nemá smysl se odvolávat na jakousi objektivní vlastnost manželství, která předchází jeho institucionalizaci a zákonné pojetí. Bez pravidel hry není manželství vůbec ničím. A žádná pravidla nejsou pevně daná.

Musím ovšem říci, že mě stejně tak fascinuje ještě další aspekt toho problému: to odvolávání se na nějaký údajný slib zástupců homosexuálních sdružení. Chcete tím snad naznačit, že v této zemi se zákony povolují výměnou za dohodu, že už nikdo nikdy nebude chtít tyto zákony měnit? Není možné přece skládat před zákonem nějaký slib, že už ho nikdy nikdo nebude měnit?! V této zemi má snad každý člověk právo zažádat o návrh změny zákona. Není možné nikomu v těchto návrzích bránit odkazem na to, že kdosi kdysi slíbil, že už se nic měnit nebude. Takhle přece systém práv nefunguje.

+6/−4
doporučit
12.2.2019 17:33
Foto

M19a56r31i34e 50J63a42n86d22o51v83á 8561783305486

Běžně to nedělám, ale dám sem to, co jsem napsala do diskuse u Karla Trčálka.

"Připraven je prý také návrh zákona, že manželství, která do pěti let od uzavření sňatku nezplodí alespoň jednoho potomka, budou z moci úřední rozvedena a jejich společný majetek připadne rodinám se třemi a více dětmi. Vyjmuty budou pouze ty páry, které přinesou potvrzení, že se přes veškerou snahu nepodařilo ani umělé oplodnění na některé oplodňovací klinice pana premiéra"

Já, ať dělám, co dělám, nemohu přijít na žádný důvod, proč by mi mělo vadit, že Karel nebude Vencovým registrovaným partnerem, ale jeho manželem, když se mě to netýká. A hlavně VŮBEC TO NEOMEZUJE MOJE PRÁVA!!

Váš článek, Jane, bohužel vyzněl tak, že vám to sice nevadí, ale normální to není. Docela mě pobavilo, že v tomto byste si možná částečně rozuměl i s Putinem ;-);-D

+7/−6
doporučit
12.2.2019 19:33
Foto

J64a16r26o90s49l67a62v 38C78h47u89d21á14č93e37k 7924845456285

Pěkně tu diskutujete. Já jsem heterosexuální muž, již 40 let šťastně rozvedený. Od té doby za těch 40 let jsem měl několik přítelkyň. Znovu jsem se však neoženil. Teď žiji celkem šťastně sám. Ne však docela sám. Mám plyšového Míšu (made in China) a mám ho moc rád. On mě myslím taky. Sedí na dressoiru hned vedle mého pracovního stolu a často mne sleduje. Mne těší, že teď nejsem sám. Občas ho i obejmu, to dělám rád a je to prý zdravé.

Nevím jakého pohlaví Míša je a je mi to jedno. Myslím si, že je to plyšový míša neutrálního pohlaví. Rád bych se s ním oženil!!Občas se mi nelíbí, když někde jsem otázán, jaký je můj stav a já musím říci rozvedený. To je také nesmysl, protože si myslím, že jsem teď svobodný, i když jsem někdy ženatý byl. V nizozemštině mohu říci alleenstaande, to znamená svob. i rozvedený. Stalo se mi však, že když jsem jednou na srazu naší české třídy uvedl, že jsem svobodný, tak organizátorka bývalá spolužačka začala ječet, že to není pravda, že jsem rozvedený.

S článkem pana Zieglera v principu souhlasím. Napadlo mne však, že některým registrovaným homosexuálním a lesbickým párům se možná nelíbí, když přijdou někam do společnosti a svého partnera představí slovy: toto je můj partner nebo toto je můj registrovaný partner (to zní strašně). Jedna má bývalá dosti konzervativní francouzská přítelkyně byla také nespokojena, že mne během naší společné dovolené musela představovat jako svého přítele a ne jako manžela.

Možná by bylo dobré řešení pro homosexuální a lesbické páry zavést nový název pro jejich vztah. Z voleje mne napadá třeba:

hetero páry: manželství, manžel manželka

homo páry: hanželství, hanžel, hanželka nebo dva hanželé

lesbické páry: lanželství, lanžel, lanželka nebo dvě lanželky.

Podstatné by bylo, že právně by manželství, hanželství a lanželství bylo (až na ta pohlaví) ekvivalentní: co se týče dědictví, práva na lékařské informace atd.

+3/0
doporučit
12.2.2019 21:14

M67i83l66a39n 61S18t21e35h19l34í68k 7100489483351

Podle mne je úplně jedno, jak se to nazve. Většině odpůrců "manželství" homosexuálů vadí hlavně to slovo. Pro mne za mne, ať se jim dál říká registrovaní partneři, ale ať mají stejná práva a povinnosti, jako manželský svazek. Pokud jde o možnost adopce, můj názor je, že by homosexuální páry neměly být vyloučeny z možnosti adopce, ale měly by přijít na řadu až v momentě, kdy budou uspokojeny heterosexuální páry. To se netýká situace, kdy jeden z páru je biologickým rodičem dítěte. Tam by se adopci druhým z páru nemělo bránit.

+3/0
doporučit
12.2.2019 19:04

H13e33l87e20n51a 29M39í19č41k22o46v69á 1157936378162

Já na manželství homosexuálů nevidím nic nenormálního ..kvalitní manželství nemusí být jen mezi ženou a mužem .. Tyto předsudky se hodně podobají době ,kdy zapšklí komunisté homosexualitu zakazovali

+5/−6
doporučit
12.2.2019 18:20
Foto

R65a87d93k63a 18K13i97e15l64b39e42r93g37e40r98o64v18á 6793157270504

A někomu stačí být sám. Někomu se přehoupne petatřicítka a zjistí, že žije stejně pořád prací a že se nerad mění kvůli komukoliv vedle sebe a že se rozhodl, že žádné děti nechce. Má peníze, volnost a je ukázkou spokojeného života...vynášený v časopisech. Takových dnes je! Co tím chci říct. Někdo to označí za sobectví co hýbe dneškem. Někdo za normu dneška v pohodě.. Svět je dávno jiný. Jak píše František, trpí čímkoliv takovým ten v manž.svazku? Nedotkne se ho to. Je šťastný ve svých svobodně zvolených kolejích a žádné jiné koleje na těch jeho nic nezmění. Svět ale pořád rád souloží a pořád ale neprodukuje zodpovědnost. Jako dítě, kterého by se někdo ujal, domníváte se, že byste vážně řešil, jak to má dotyčný v kalhotách a hlavě nastaveno? Vztáhl byste ruce k rukám, kde byste z nich cítil lásku. Někdy mi státní aparát přijde jako ta nejhorší podoba zkostnatělé církve v historii. Co vím...adopce je natolik přísný a zdlouhavý a až kolikrát za mantinelem únosného schvalovací systém, že nějak nevím, proč se tak moc bát a nepovolit tu možnost.

+3/−2
doporučit
12.2.2019 18:46

J64a16n 19R36i70c30h68t56e24r 5822292533455

Registrovaní partneři mají stejná práva a povinnosti jako manželé. Tak o co v téhle debatě vlastně jde? Jde jim jen o to slovo?

Česká republika je údajně jedna z nejvstřícnějších zemí vůči sexuálním menšinám a stejně tak její obyvatelé, alespoň já neznám nikoho, komu by homosexuálové nebo lesbičky nějak vadili.

Nicméně vadí mi (a jistě nejen mně), když se ze sexuální odlišnosti dělá divadlo, je to trapné a uráží to zase jen homosexuály/lesbičky.

Ale pro další desítky úchylek, které najednou všichni musí povinně uznávat, už příliš pochopení nemám. Člověk aby se bál někoho oslovit, aby ho náhodou neurazil.

+2/0
doporučit
13.2.2019 10:10

F73i46l39i44p 36V97r67a57c77o57v91s98k19ý 8750147661640

Nejvíc se mi nezdá pokřik kolem plození dětí... Budeme před vstupem do manželství dělat testy plodnosti? Pokud se budou chtít vzít senioři, také jim to zakážeme? Věřím, že jako společnost jsme už dál...

+3/−3
doporučit
12.2.2019 20:10
Foto

M86a52r72t98i55n 60B33r43a49u56n 2834317441859

Pro ty koho se to tyka je to normální a společnost by to měla respektovat. Pokud ne stáváme se rukojmími demagogu a nabozenskych fanatiků

+4/−6
doporučit
12.2.2019 20:42
Foto

M95a29r90i10e 63T38o19m21š56í49č92k71o16v98á 4607665626136

Nechápu, že dnes, když děti převážně vychovájí ženy, vadí mnoha lidem, že by se situace otočila a byli by to muži, kteří by se sami podíleli na jejich výchově.

Také mám konzervativního manžela, který jiné spojení, jako muž a žena neuznává.

Mohu však dodat, že už se mi ho podařilo trochu zviklat jediným příkladem. Po otázce, jak by se zachoval, kdyby nám syn představil přítele, s kterým chce žít v jedné domácnosti, musel uznat, že tady není žádná volba, milujete-li své dítě, nemůže toto vaši lásku k němu ohrozit.

A povolení sňatku a osvojení dětí, proč ne. Když vidíme jaká individua vychovávají děti a co z nich vychovají, proč nedat tuto možnost mužům zodpovědným, toužícím míti svého následníka. Oni se tento osud nevybrali, byl jim předurčen, tak proč mají přijít o to krásné slovo táto, které malý prcek vysloví a to nesmíme zapomenout také na jejich rodiče, kteří touží stát se dědečkem a babičkou.:-)

+2/−1
doporučit
13.2.2019 12:42
Foto

P68a70v19e30l 96D84v50o13ř88á87k 5519755334710

Co se týče formy nějakého svazku, tak je mi to úplně jedno. Jen mám pochybnosti, zda je možnost adopce (nebo jiný způsob nabytí) dětí homosexuálními páry ideální. Domnívám se, že na duševní vývoj dítěte to může mít neblahý vliv. I když rozhádaní "klasičtí" manželé také ideální nejsou.

To, co se mi nelíbí, je, jak podobné minoritní skupiny okázalým způsobem předvádějí svou odlišnost a domáhají se zvýšené pozornosti.

Přitom my, co musíme nosit brýle, nepořádáme např. pochod Optic Pride, a přitom také za tuto zdravotní odchylku nemůžeme. A víte, kolik musíme u optika vysolit za nové brýle? A nikdo se nás nezastane. Umíte si představit, v kolika činnostech nás nošení brýlí (ba i čoček) omezuje? Víte, jako často jsou obrýlení žáci ve škole šikanováni? Proti tomu jsou potíže homosexuálních párů nicotné.

Proto navrhuji založit Stranu Krátkozrakých a Dalekozrakých (SKD), jejímž hlavním cílem bude prosadit zákon, že její členové mají nárok na brýle se slevou 96%.

Pane autore, Vaše starosti na mou hlavu. ;-(

+2/−1
doporučit
13.2.2019 11:23

L80a38d11i97s55l47a93v 54K18o47l59a10č91k55o10v66s79k45ý 5863231229241

Takový zvláštní blog. Myslím, že nic čtenářům nepřinesl. Je to jen rozvedené vyjádření názoru autora, že se mu nelíbí stejnopohlavní "manželství" , protože je konzervativec a myslí si, že to není normální a úprava je dostačující. Samozřejmě blog autora je místo posvátné, nikdy bych si nedovolil kritizovat výběr tématu (pán Bůh chraň), ale chtělo by to k tomu přistoupit smysluplněji. Tolik můj pohled.

+2/−1
doporučit
13.2.2019 10:49
Foto

F87r21a78n87t20i74š85e43k 87K84š67í64r 2709186535

A co je vám do toho? Tím, že nějací lidé budou uzavírat manželství a budou jednoho pohlaví, se tím nějak sníží kvalita manželství ostatních ?

Je to pořád to samé, donutit ostatní žít tak jak se mi to líbí a nejlépe to jde skrze stát.

+4/−7
doporučit
12.2.2019 17:42
Foto

P22a71v18e94l 31P21o18k37o50r83n83ý 2326534110382

Ten titulek navozuje úvahu, že by mohli mít více, ale že jim to má stačit.

"Tak jestli jim jde o to, aby mohli po sobě dědit, nemuseli v případě soudů svědčit proti sobě, měli právo na informace o zdravotním stavu partnerů, tak proč ne, ať to mají."

To první a poslední citované v uvozovkách jde i bez registrovaného partnerství, závětí, plnou mocí, proč zaplevelovat právo dalšími zákony?.

A ty soudy? Co nepřidat do zákona, že i jako ženatý nemusím svědčit proti své dlouholeté a možná i vdané milence, se kterou se na úřadu řádně zaregistrujeme jako registrovaní milenci? Karel Janeček, David Rath, Radek John a další by byli určitě také pro.:-)

+1/0
doporučit
13.2.2019 8:30

Z63d18e82n69e58k 22H86o79r60n60e66r 4324781942393

Tak hlavně, že máte mezi nimi kamarád; vy jejich rozhodně nejste. Rv

+1/0
doporučit
13.2.2019 0:23

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz