Středa 1. dubna 2020, svátek má Hugo
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 1. dubna 2020 Hugo

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B27o60h72u86m87í74r 85Š84i93m21e36k 3701200654114

R^

Když Tomio Okamura chtěl být senátorem, tak jsem mu fandil. Když chtěl být prezidentem, tak jsem ho za to nechválil. Když se stal předsedou partaje, signalizovalo to podivný politický byznys. Když začal dávat dohromady svoje politické teze, stal se pro mne absolutně nepoužitelný. Sbírá revoltující hlasy, část sebral komunistům, ale zdá se, že voliči ho začínají opouštět, protože poznávají, že není zlato vše, co se třpytí.

:-)

+1/0
2.3.2019 13:05
Foto

K20a60r70e75l 65M14á62d17l82e 6704111284263

Hlasy pro Okamuru jsou hlavně varovné hlasy dalším politickým stranám, aby si uvědomily, že voliči berou otázku migrace vážně. Žádné zlehčování, že u nás nikdy nikdo opravdového migranta neviděl. Většinou to nejsou fanoušci, kteří by chodili s Okamurovou plackou na klopě nebo podobiznou na tričku, ale toužebně vyhlížejí serióznější politický subjekt, který by měl nějaké nadějné preference. Hodně se doufá, že se Václav Klaus mladší rozhodne opustit ODS a přidá se třeba k Realistům nebo Alternativě.

+1/0
2.3.2019 13:55

B11o56h63u38m92í31r 14Š37i12m23e71k 3951270624494

Rv!!!

0/0
2.3.2019 14:51

D17a78n 26R55o74z12s81í90v42a77l 3150522630524

To je pravda. Nějaká protiimigrační a euroskeptická strana, ovšem podstatně profesionálnější, tu opravdu chybí.

+2/0
2.3.2019 18:06
Foto

J88a26n 85H55o68r82n47í57k 6973777875617

Jasně, migrace je veliký problém.

Na druhou stranu, Okamura a sposuta jiných toto téma akorát zneužívají, přifukují apod. Pak maj pár hlasů jistých, ale že by to chtěli nějak seriózně řešit...

No to se na mě nezlobte.

0/0
2.3.2019 18:26
Foto

T73o18m46á98š 78V47o50d23v10á13ř53k54a 3523241287654

Karma. R^

+5/0
2.3.2019 10:32

J30a59r86o78s50l83a22v 96N84á49p58r78s12t59e80k 6485666

Souhlasím s vámi. O tom, kdo bude v klubu vystupovat rozhoduje majitel klubu.

Jen pro upřesnění prosím o informaci. Jednalo se o odmítnutí nově plánované akce nebo o zrušení akce již zařazené do programu na kterou už byly vylepeny plakáty a v prodeji vstupenky?

+3/0
2.3.2019 9:43
Foto

K23a38r73e53l 43M98á67d11l50e 6524841714413

Píšu o tom dva příspěvky pod Vámi. Jednalo se o akci na samém začátku zatím nezávazného domlouvání.

0/0
2.3.2019 11:14

J13a53r64o80s36l47a89v 19N21á88p95r49s24t38e88k 6705206

v tom případě je to opravdu věc majitele klubu.

+1/0
2.3.2019 14:19

M49i32l14a87n 39S85t54e22h85l60í29k 7760989403361

Souhlas. Řekl bych, že je docela signifikantní, že Pepa Nos se může se svým "uměním" uplatnit tak akorát u SPD.:-)

+3/−1
2.3.2019 9:28
Foto

K35a52r46e14l 24M30á32d42l58e 6574121484773

Mimořádně s Vámi souhlasím. Kdybych provozoval klub, taky bych si tam nepozval Hutku nebo Kluse, aby mi tam prováděli nějakou agitku. I když od toho budějovického provozovatele je velice neprofesionální a hloupé, že si tam Pepu nejdřív sám pozval.

Pro ty, kteří tady v diskuzi spekulovali o porušení smlouvy - celou situaci dnes popisuje Petr Žantovský v Parlamentních listech. Probíhalo zatím jen předběžné domlouvání na dálku. Když to provozovatel ukončil, smlouva ještě zdaleka podepsaná nebyla.

Mimochodem - ten provozovatel je také komunální politik za Piráty. Kdyby ten koncert nezarazil, asi by od svejch soudruhů dostal pěknej kartáč.

+2/−1
2.3.2019 9:15
Foto

J13a29n 69H77o40r39n13í62k 6663537735677

Jak proste. Srozumitelné a strucne R^.

+3/0
2.3.2019 9:05

P19e68t49r 86L69a41n21g58e68r 6245705910832

Nám to naopak než vy. Pepa Nos je snad jediný folkař, jehož písničky a zpěv, dá-li se to tak nazvat, nemám rád.

Myslím si ale, že bránit vystoupení kvůli členství v politické straně není úplně v pořádku. Je to ale plně právo majitele klubu.

Ovšem vyjádření Okamury o totalitě je hrubě mimo mísu. Jednotlivý pripap, navíc, kdy jde o soukromého majitele klubu opravdu o totalitě nesvědčí.

V tom máte pane Zieglere pravdu.

+2/0
2.3.2019 8:16

M55i89l26a88n 55S39t36e47h76l18í66k 7900519463681

Pokud připustíme, že majitel klubu nemusí vůbec zdůvodňovat, proč někomu neposkytl prostor k umělecké produkci, je v podstatě úplně jedno, co k tomu odmítnutí řekl.

+3/0
2.3.2019 9:32
Foto

O37t73a67k98a72r 46S15e61k81l 4551873255900

Souhlas a karma. O tom Pepovi N jsem to nevěděl a docela mne zklamal.:-(. To snad mohu říci nebo napsat.

Totéž , snad ještě ve větří míře , platí o J. Nohavicovi.

+6/0
2.3.2019 7:30

J89a18r88o58s76l92a83v 49N85á72p21r23s46t29e41k 6595826

Písničky Pepy Nose se mi nikdy nelíbily. Ale ocenil jsem, že v době nedávné mediální štvanice na Jarka Nohavicu se postavil na jeho stranu.

Takže vás vlastně zklamal už podruhé.

+1/0
2.3.2019 9:39
Foto

T94o28m94á51š 31F93l55a70š29k47a 5505375436431

To je úplně stejný, jako když se zde smaže dehonestujici nebo lživý příspěvek, tak místní ruďoši hned řvou o cenzuře. Ostatně jeden se už ozval.

+8/0
2.3.2019 4:23

J66a23r45o57s67l29a17v 23N57á61p29r50s10t56e85k 6355266

On vám někdo maže příspěvky? Ale je to od vašich přátel hezké, že se vás zastanou.

0/0
2.3.2019 18:58

J72a11n 98Z59i69e29g48l67e24r 1421876571558

Je srandovní, jak Standa Novák lajkuje protichůdné příspěvky, jen když to má být proti mě.;-D

+7/−1
1.3.2019 22:44

S43t21a51n39d53a 98N11o71v73á40k 8759813706434

:-)......Já považuji za srandovní, když mě mažete, v případě, že s Vámi nesouhlasím ! V

0/−3
1.3.2019 23:05
Foto

T32o79m92á98š 83F92l31a76š36k44a 5825955926961

U Standy jsme si na jednodušší uvažování již zvykli.

+6/−1
2.3.2019 11:27

S88t53a86n28d64a 12N27o17v97á70k 8129853346534

:-)....Pane Flaško, s Vámi zřejmě cloumá IQ 150! Všude jsem byl, všechno vím, všemu rozumím ! !!!!!!

0/0
2.3.2019 18:28
Foto

M98i70r32o77s97l85a25v 87M30a43c14e63k 5331665840172

V demokratickém systému má občan svobodu kandidovat za jakoukoli státem registrovanou stranu. Pokud kdokoli zakáže z tohoto důvodu občanu jeho další, např. vádělečnou činnost, je to samozřejmě darebáctví, které je odstrašujícím příkladem korektní demokratické soutěže.

+1/−11
1.3.2019 21:42
Foto

J55a56n 15H14o82r30n53í56k 6273687265257

Hlídací pes demogracie. To je strasne nevděčna role.

0/0
2.3.2019 9:07

I80v32a95n 96M68a76r76e65k 6224158972

Nemůže vystoupit? Nebylo to zde už kdysi? RvRvRv

+1/−3
1.3.2019 21:06
Foto

J17a80n 10H32o52r24n10í77k 6593327905247

Bylo. A jestli nevidíte rozdíl mezi tím kdysi a nyní, tak co na to říci. Asi, že vám nebude nikdy přáno, dycky to bude stát za prd. Zas na druhou stranu, vy se vždycky nějak protlučete :-)

0/0
2.3.2019 18:23

M55a80r29e69k 78T27r74i59z39u69l10j16a97k 8470166937567

R^ Karma

+4/0
1.3.2019 20:15
Foto

M88a28r94t50i58n 97B32r81a96u10n 2424267901659

Ono s tím právem majitele klubu je to trochu složitější. Aby mohl kdokoliv kdekoliv vystoupit, musí jej někdo samozřejmě pozvat. Pokud chci někoho někam pozvat, musím si nejdříve domluvit pravidla a sepsat a podepsat smlouvu s majitelem či provozovatelem prostoru, kde má dotyčný host vystoupit. Pokud se tedy nejedná o mé osobní prostranství. No a pokud takovou smlouvu majitel podepíše, tak je od něj pak minimálně neseriozní, když toto vystoupení zruší s poukazem na příslušnost nebo kandidaturu vystupujícího. Nenazval bych to totalitou ale tupostí majitele. Řekl bych, že v takovém případě má organizátor plné právo vyžadovat finanční odškodnění od majitele. Ale nechci zacházet do detailů, protože neznám skutečné pozadí.

+9/−1
1.3.2019 18:24

J92a89n 17Z50i26e49g16l97e48r 1461546671478

V tomhle případě majitel klubu žádnou smlouvu nepodepsal. Můžeme se bavit o tom, jestli, je jeho přístup férový, ale o žádnou totalitu nejde.

+4/0
1.3.2019 22:47
Foto

M80a92r34t15i18n 15B31r70a13u95n 2724957821969

To je dost těžko uvěřitelné, protože jak pak mohl v tomto klubu proběhnout nějaký koncert, když pořadatel neměl s majitelem nebo provozovatelem řádnou smlouvu o pronájmu prostor? Na základě záboru? To snad ne?

0/−1
1.3.2019 23:49
Foto

K86a80r26e42l 43M48á13d17l26e 6894961884543

Bylo to stopnuté ve fázi, kdy se o konkrétních podmínkách smlouvy ještě ani nemluvilo. Viz dnes Petr Žantovský v Parlamentních listech.

+2/0
2.3.2019 9:20
Foto

M49a89r79t57i95n 90B59r51a88u72n 2934337201699

Takže se vlastně nic nestalo. Někdo měl zájem uspořádat koncert a majitel prostory nepronajal. Normalni postup a žádný zákaz.

0/0
2.3.2019 14:47

J94i88ř92í 43K53o43m51á28r27e31k 1136208295430

Přesně. Tohle strašení totalitou a cenzurou v soukromém sektoru je směšné. Jako soukromá osoba prostě můžu spolupracovat s kým chci. Například mohu nepronajmout svůj byt někomu jen kvůli barvě kůže, nebo že volil "Mažńáka" a neměl by mě za to nikdo popotahovat. Naopak státní, nebo veřejné instituce by měly být otevřené všem, bez rozdílu.

+8/0
1.3.2019 18:13

M73i76l43a18n 28T59e80l79a33ř47í76k 6150325556975

A majitel restaurace smí nechat kouřit na svém majetku ?

+1/−2
1.3.2019 18:20

J18a32n 18Z33i78e18g27l33e56r 1521556131308

To je jiná situace, na to je zákon, ale žádný zákon nenařizuje majiteli klubu, koho smí nechat vystoupit a koho ne.

+6/0
1.3.2019 18:23
Foto

M72a57r53t84i70n 25B77r22a39u85n 2154597871249

Řekl bych že teoreticky ano. Pokud je budova a pozemek oné restaurace výhradním majetkem provozovatele, pak si myslím, že to kouření by u soudu obhájil. Každopádně by to byl zajímavý soudní spor.

+3/0
1.3.2019 18:26

B65o54h65u48m20í95r 29Š19i98m94e86k 3501350554524

Neobhájil! Jde o věřejný prostor.

0/0
2.3.2019 13:36

J85i64ř72í 56K60o17m74á92r91e43k 1166778855770

Bohužel ne.;-( Tento zákon jde právě proti mému příspěvku, a já s ním nesouhlasil.

+1/0
1.3.2019 18:26

J46a13n 72Z89i92e61g77l89e14r 1441166101638

Se zákazem kouření také nesouhlasím a považuji to za zásah do vlastnických práv.:-)

0/0
1.3.2019 22:49

J58a58n 96Z30i89e31g68l52e30r 1411126361178

A budu hájit právo vlastníka rozhodovat o svém majetku.

+1/0
1.3.2019 22:50

M90i61l73a14n 13S28t43e40h62l91í24k 7590429923741

To je nesmysl. Na provozování služeb veřejného stravování není vlastnické právo. Ve svém majetku si majitel skutečně může dělat co chce, ale když tam provozuje služby veřejného stravování, musí dodržet pravidla, stanovená státem. Je to stejné, jako když každý developer musí dodržovat stavební zákon.

+2/0
2.3.2019 9:23

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz