Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J37o97s97e12f 71M28i75k16e49l

16. 3. 2019 13:01

Ti přítomní europoslanci stejně měli určitě zašpuntované uši. :-/:-)

0 0
možnosti
RH

A mainstream jako obvykle hluboce mlčí. Děkuji pane Zieglere, tohle jsem nevěděl.

5 0
možnosti
Foto

Každý etatista umí poukázat na násilí těch druhých a násilí skupiny kam patří náležitě odůvodnit. Tak to bohužel chodí. Mluvím o násilí proti lidem, kteří se sami žádného násilí nedopustili, jen měli tu smůlu, že patřili k nějaké národnosti, státu, nebo k nějaké jiné skupině

0 0
možnosti
JR

J70a29n 65R67á60ž

15. 3. 2019 18:09

Dobrá zpráva....myslím to, že bylo v EP umožněno říci svůj názor i Izraelcům. Nějak to bylo u nás novinářským mainstreamem ignorováno, takže o tom ví jen pár zasvěcenců.

PS. Ve stranách pro mne nevolitelných, se najdou lidé, které bych v přímé volbě volil. Např. Zdechovský. Je škoda, že pravděpodobnost jejich zvolení se při stranickém principu těchto voleb snižuje.

12 0
možnosti
VH

Je škoda, že pan Zdechovský bude na stejné kandidátce, jako paní Šojdrová.

0 0
možnosti
Foto

O tom vystoupení vojáků IDF jsem nevěděl a jsem rád. Karma.

17 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,49
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz