Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V této záležitosti se ministr Petříček určitě bude angažovat, na rozdíl od řidiče Sagana uvězněného ve Francii.

2 6
možnosti

:-).....Jaromíre, škoda klávesnice. Už to ani fandy nebaví, furt na jedno kopyto! R^

0 3
možnosti
Foto

Je jasné že vám dvoum i kdyby Rusové znásilnil dceru, tak jim ještě zatleskáte.

5 1
možnosti

Byl jsem od pane autora ujištěn že měří oběma stranám stejným metrem.

Jen je divné že v poslední době si pod těmi nestrannými a vyváženými ruskými výtvory beseduje už spíš sám. :-)

2 2
možnosti
Foto

Na Vás jsem zapomněl .

3 0
možnosti

V nedávném blogu o Izraeli jsme vyzval k odstoupení ministryni zahraničí EU paní Mohengrini. :-)

0 0
možnosti

Nějak už fandy ani nemáte.

1 0
možnosti

Ministr Petříček se angažuje i v záležitosti řidiče Sagana. Mimochodem i já jsem napsal kritický blog vůči Francii v jeho záležitosti. :-)

1 0
možnosti

Domnivam se, ze ridic Sagan dostal co si zaslouzil. A jak je videt ten trest nebyl pro jine ceske ridice jeste dost odstrasujici.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,49
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz