Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-)......Jane...kdo se mnou nesouhlasí, toho mažu. Před chvíli jsem napsal příspěvek už tu není!' Díky! Raději neotvírejte diskusi, nebo jen pro ty, kteří Vás chválí!;-D;-D;-D

2 0
možnosti
JZ

Pokud budete pane Nováku umět diskutovat věcně, tak není problém. Viz dole paní Moudrá. S tou v mnoha případech nesouhlasím, ale respektuji její názor. Ovšem trollení bude mazáno. Je obecně zvykem diskutovat k tématu.

2 2
možnosti
PL

P88e33t93r 81L85a75n95g58e10r

23. 5. 2019 12:11

Jo, jistě, s obsahem souhlas, až na drobnosti, na které jste byl upozorněn níže.

R^

A obligátní otázka. Jen mi vysvětlete, proč potřebujete ke každému svému sdělování čehokoliv údernost, agitku a ostatní prvky socialistické propagandistické novinařiny, když sám komunisty tak nenávidíte? 8-o

Jsem zvědav, zda budete mít koule na odpověď nebo mě klasicky vymažete.

2 1
možnosti
JZ

Děkuji Vám za podnětnou připomínku pane Langře. Já si píši, jak uznám za vhodné. :-)

2 0
možnosti
Foto

Vždyť i v tom článku uvádějí, že rozdíl je dán sestavením jízdního řádu, tedy množstvím prostojů vlaku. Ty jsou pochopitelně závislé na průjezdnosti dané tratě (vlaky čekají na volnou vlakovou cestu). A zajímalo by mě, zda se nezměnil i počet zastávek příslušného spoje. Pikud nějakou přidali, vlak pojede déle (a naopak).

2 0
možnosti
JZ

Paní Moudrá, konečně někdo s věcnou poznámkou a já Vám za ni děkuji. Máte naprostou pravdu. :-)

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Je to možné, ale ještě by to chtělo srovnat cenu jízdenek na téže trase tehdy a dnes.

2 0
možnosti
PB

A taky výši platu, né? Když soudruh matematik, tak se vším všudy!

5 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JR

J14a55n 73R22á16ž

22. 5. 2019 19:21

A to nic není. Představte si, že za komunistů měla Škoda Octavia max.rychlost 125km/hod a dnes 185km/hod. ale starou Octávkou jsem za komunistů přejel v poledne Prahu za 35 minut a dnes s novou Octávkou mi to trvá min., 1hod a 30minut.Je to pitomé srovnání, to vím, ale nepíši o tom blog. Srovnávat nesmyslně čas jízdy z Brna do Liberce a napsat o tom blog pod takový titulek ...... NO coment!,

9 1
možnosti
JZ

Vite Ráži, oni jsou fakt hlava. ;-D Srovnávají hrušky s jablkama a v obci byla a je omezena rychlost na 50 km v hodině.;-D

3 4
možnosti
Foto

To mezi Libercem, Turnovem a Prahou také. Svého času se tu musely rychlíky přeznačit na spěšné, protože jejich rychlost byla jaksi i za komančů poněkud nedostatečná. Dodnes je to jednokolejná trať, o nějaké elektrifikaci nemluvě.

A i za R-U se tu jezdilo rychleji - neb koleje byly nové a pražce se neviklaly.

40 let budování komunismu udělalo v dopravě nesmírnou paseku a napravit ty škody bude ještě nějaký rok trvat.

R^

4 3
možnosti
LH

A proč to nenapravilo 30 let budování kapitalismu....? :-)

6 1
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,98
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz