Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždyť i v tom článku uvádějí, že rozdíl je dán sestavením jízdního řádu, tedy množstvím prostojů vlaku. Ty jsou pochopitelně závislé na průjezdnosti dané tratě (vlaky čekají na volnou vlakovou cestu). A zajímalo by mě, zda se nezměnil i počet zastávek příslušného spoje. Pikud nějakou přidali, vlak pojede déle (a naopak).

2 0
možnosti
JZ

Paní Moudrá, konečně někdo s věcnou poznámkou a já Vám za ni děkuji. Máte naprostou pravdu. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,46
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz