Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Polistopadové dějepisectví je pouze protinárodní propaganda, která se schovává za fíkový list katolictví. Jeho cílem je zničit příběh národního obrození a české státnosti. Husitství nebo komenský nemají samozřejmě s komunisty nic společného.

0 2
možnosti
Foto

Díky za informaci. Aspoň vím, co nemám kupovat... Knih o historii českého národa - a státu, máme dost, netřeba radit. :-( Dobré také je počkat si na její recenzi od seriozních a korektních recenzentů, od takových. kterým se dá věřit. Na reklamu nedám... Rv

0 1
možnosti
JZ

Chápu, že komunisté, okamurovci a spol. nemají rádi pravdu o české historii. :-)

0 1
možnosti
AL

Když občan Ziegler začne mluvit o dějinách a pravdě, tak je z toho nefalšovaný oxymóron bez příkras.

.

:-)

1 5
možnosti
JM

Ano, knihu mám a špatná není. Možná jsem něčím stále ovlivněn, ale v rámci našich dějin mě stále nejvíce baví doba cca od roku 1200 do roku 1650. Pak je to pro mě spíše nuda. A nově mě pak zase baví dějiny od roku 1914, ale to spíše ty světové.

Ještě poznámky - moc nechápu, proč lidé říkají že jsme byli pod Rakouskem. To je špatně, šlo o jednotlivé korunní země. No a ti Němci - ta politika cukru a biče byla vlastně největším nebezpečím. Když to spojíme se zavřením vysokých škol, je jasné, co z nás Němci chtěli mít - mlčící dělníky bez vzdělání.

2 0
možnosti
KM

Zaujala mě hned druhá Vaše věta, že "Kniha je bez nesmyslů typu husitství nejlepší éra našich dějin, ale zdobí ji nadhled" a vzpomněl jsem si na jednu historku.

Po roce 90 nebo 91 se poprvé otevřel pro veřejnost téměř celý Břevnovský klášter, když předtím jsme tam zašli párkrát když byl synek malý se o Vánocích podívat na Betlém, protože jsme bydleli poblíž a na klášter viděli z okna. A protože tam chodily zástupy zvědavců a synek už byl větší, jsme tam jednu neděli také zašli a zúčastnili se komentované prohlídky v jejímž rámci byla část historie věnována i době kdy byl husity poškozen a zabrán.

A tak jsem polohlasně synkovi říkal, tak aby to slyšelo i okolí "Tohle si zapamatuj, to bylo to nejlepší co se v historii stalo."

...a musím říci že provádějící, ale i řada zarytých křesťanů se od nás až do konce komentované prohlídky držela v uctivé vzdálenosti a já se dokonale bavil.

2 3
možnosti
KM

A přestože ty prohlídky tehdy byly značně obsazené návštěvníky, tak my se synkem jsme potom měli do konce prohlídky kolem sebe poměrně dost místa.

1 1
možnosti
JK

Bylo chybou brát chudé Slovensko do společné republiky.Jistě velmoci by byly uznali Česku republiku s třema miliónmi sudetských němců.i bez slovenského území.

3 3
možnosti
DH

Pane Kasenčák, nejsou voni Slovák?

...no, tak usuzuji podle té Vaší gramatiky viz "velmoci by byly uznali ČR" a pak na konci to maličké "i" na začátku té třetí, poslední věty.;-D

1 1
možnosti
Foto

Pravdou bez příkras je, že jedna česká politická strana, tj. radikálně státopravní si samostatné Česko uměla představit. Tedy třeba Rašin a Kramář.

2 1
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,26
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz