Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PP

Vzpomínám, jak se do Paříže i Londýna jezdilo nočními autobusy nebo i soukromými auty) a spalo se v levných motelech na kraji Paříže. Jo, dnes se létá letadly, že pane Zieglere... (:-)

1 0
možnosti
JZ

J25a79n 79Z91i88e57g33l23e19r

19. 12. 2019 11:33

Také si pamatuji na svoji první Paříž v roce 1998, Noční přejezd autobusem a spaní v hotelu Etap.

0 0
možnosti
BH

Akorát by to chtělo příště fotit raději mobilem než Praktikou VLC2 a vybrat něco zaostřeného s úpravou zobrazení;-)

0 0
možnosti
JZ

J25a55n 74Z60i29e21g23l35e21r

17. 12. 2019 15:16

To bylo foceno mobilem.

0 0
možnosti
Foto

Za dva a půl dne - klobou dolů. R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^R^

Pěkný blog. Paříž miluji a rád na ni vzpomínám

2 0
možnosti
Foto

My jsme si koupili univerzální jízdenku na několik dní a platili s ní ve všech dopravních prostředcích včetně příměstských vlaků, my bydleli v hotelu v Evry. Paříž je nádherná, dojem však kazili houmlesáci, kterých tam bylo hodně.

0 0
možnosti
MK

Já jsem byl v Paříži před dvěma léty se svým přítelem a Paříž jsme prolezli celou. Už nikdy více. Maximálně galerie a kavárny. Paříž už není francouzská. Mimochodem ten můj přítel je Alžířan.

0 0
možnosti
MK

My jsme byli o víkendu v Krakově a Osvětimi. V Katedrále na Wawelu jsme uctili při Mši oběti holocaustu. Před tím jsem v sobotu prošli krakovské trhy a město jako takové a vánoční atmosféra byla vynikající.

0 0
možnosti
JS

R^ Paříž nemůže zklamat. Díky!

2 0
možnosti
MK

Může. Protože to není ta sladká Paříž. Je to Paříž slavných míst a ulic, ale není to Paříž Karla a Josefa Čapka.

1 0
možnosti
MJ

Krasny sen. Uz jste se probudil?

1 0
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 26,77
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz