Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já si myslím, že kdyby to přenášela TV Barrandov, tak by to pro autora blogu bylo úplně perfektní, i kdyby tam jen vystoupila hlasatelka a přečetla pořadí v jednotlivých kategoriích.

13 3
možnosti
PT

P22e59t67r 61T17o40m19e23k

22. 12. 2019 18:48

Proč hlasatelka? Tam by to zcela jistě přečetl Soukup.

7 0
možnosti
Foto

ANO, ale ... klasika alá Nožička - navrhuji, aby to napříště dělala TV Barrandov - to by byla ta pravá podívaná;-D;-DRv

11 3
možnosti
Foto

I14v30a21n 58V45e62s40e51l56ý

22. 12. 2019 14:54

Neviděl jsem, ale jste si jistý, že za scénářem vyhlašování stojí ČT a ne pořádající agentura BPA? Nechci se ČT zastávat (jak se říká je mi docela ukradená), ale vaše kritika může, zdůrazňují může, mířit na nesprávné místo.

1 0
možnosti
JN

Detaily samozřejmě také neznám, ale domnívám se, že minimálně to, kdo bude pořad moderovat (moderování Událostí na ČT přece jen sedí paní Písarovičové víc) a jaký bude doprovodný program neurčuje pořádající agentura.

0 1
možnosti
DR

Díky současné syrské ofenzívě jsem to neviděl, takže jasná karma za informaci, že jsem vůbec o nic nepřišel. R^

2 2
možnosti
RC

To muselo dat hodne prace, vyhrabat banality, aby se dalo zase plivnout na CT.

8 9
možnosti
JN

Nápodobně: to muselo dát hodně práce, abyste tradičně mohl napsat pod můj článek něco kritického. ;-)

Přesto Vám pane Caho přeji klidné a pohodové prožití vánočních svátků - všem ostatním čtenářům samozřejmě také.

4 2
možnosti
  • Počet článků 1584
  • Celková karma 39,97
  • Průměrná čtenost 3238x
Píši hlavně o politice, školství a sportu. 

 

Seznam rubrik