Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je kouzelné, jak tady Standa Novák lajkuje příspěvky podle jmen a jednou je podle něj film Nabarvené ptáče dobrý, jindy zase špatný. ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

je z teho volaký zmetěný

3 0
možnosti

Nechápu tu posedlost některých lidí hnusným. Někdo může říkat, že je potřeba si stále připomínat, co špatného se dělo, abychom se poučili, abychom nezapomněli.

Není toho připomínání již moc?

Problém hnusných věcí je v tom, že hnusné věci vám různě kazí život, třeba jen spaní. Když se pak ovlivněný hnusnými věcmi rozhlédnete, vidíte místo krásných věci jen ty hnusné.

Zajímalo by mě, zda si film při rozpočtu 10 milionů, vydělá aspoň na „slanou vodu“, tedy zda tržby pokryjí aspoň náklady + něco navíc.

Divím, že by někdo chtěl platit za něco hnusného či s tím ztrácet čas, když kolem je plno krásných věcí. Třeba právě jinovatka na stromech, slunce svítící mezi stromy.

2 0
možnosti
Foto

Viděl jsem. Je to řemeslně skvěle vyvedený film, mne zaujal výběr tváří vesničanů, lidí, kteří filmem procházejí, těch obyčejných jedinců.

Film je dost brutální, někdy se mi ona brutalita zdála až přehnaná, možná trochu zbytečná. Ale jinak s Tebou souhlasím, že jde o ojedinělý filmařský počin a panu Marhoulovi se sluší pogratulovat. R^

3 0
možnosti

A96l34e88š 45N19o41v43á27k

8. 3. 2020 15:41

Film jsem viděl a od jeho shlédnutí jsem odradil několik svých dobrých kamarádů. Že dostane lvy se dalo čekat.

5 0
možnosti
Foto

Knihu jsem četl 2x a na film jsem se těšil. Film je opravdu pozoruhodný a ocenění si zaslouží. Jen jsem měl trochu větší očekávání, při srovnání třeba s filmem Volyň.

3 0
možnosti

Já to mám přesně naopak. Knihu jsem četl a díky tomu na film nepůjdu a asi si ho nechám i ujít v TV. Prostě mě podobný styl nebere. To ale neznamená, že tvůrcům filmu nepřeji úspěch...

2 0
možnosti
Foto

Určitě. (Ale pro silné povahy.)

2 0
možnosti

A40l93e36š 66N24o69v97á94k

8. 3. 2020 14:52

Marhoul údajně před natáčením dá do zástavy svůj dům. Znamená ekonomický neúspěch, že o svůj dům přijde?

2 1
možnosti

Tak jistě. Argumenty o návštěvnosti neberete. Ovsem nedávno ohledně nějaké petice jste naopak argumentoval počtem podpisů. Klasická Zieglerovština, berete jen to co se vám hodí.

Jinak film je to velmi zvláštní a ojedinělý. Řemeslné dobře provedeny. Stojí za to vidět.

2 0
možnosti

Mezi návštěvností kina peticemi je fakt rozdíl. Petice jsou dočasné, filmy nadčasové. A přeji míň nenávisti a pokoj v duši pane Langře. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 3316
  • Celková karma 26,50
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz