Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děláte chybu, pane Zieglere.

Já bych tu pana Petříka nechal, vždy dovede diskuzi zpestřit;-D

0 1
možnosti

Petřík sám zavřel diskuse, a nyní se cpe do diskusí jiných. Už proto si nezaslouží diskutovat. :-)

0 1
možnosti

A například kolega Trizuljak je u politických blogů často nezavírá? :-)

3 0
možnosti

J93a66n 40K20o62z10á79k

1. 4. 2020 0:00

A můžu dávat plus či mínus na ty šedé proužky? Já jenom, abych někoho neurazil. Třeba se to taky tady nesmí.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Dal jsem "-" abyste to pochopil.

0 0
možnosti

M68i12l56a77n 36K67e20s82l

31. 3. 2020 23:15

Rozhodli jsme správně?Dnes jsem se díval na vystoupení generálního štábu ODS.Šéf této organizace se pustil do tvrdé kritiky vlády.Vyčítal jí nákup zdravotních prostředků v Číně.Prohlásil,že to byla politická i obchodní chyba.Nakupovat takové věci v cizině a ještě k tomu v Číně.Podle něj má Česko dostatečné výrobní kapacity na výrobu všeho potřebného.Jestli nekecal tak vláda se rozhodla správně.Proč něco někde nakupovat,když to máme doma.A ten evropský nákup.Nakoupíme společně a potom to rozdělíme.Jen,aby to potom nedopadlo jako vařila myšička kašičku-tomu dala do hrnečku,tomu do talířku a tomu malému nedala nic.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

A ještě jsem zapomněl na Davida Horáka. :-)

1 4
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 3312
  • Celková karma 26,79
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz