Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak mi EET dobře vydělávála.

0 0
možnosti
Foto

15 (slovy patnáct) smazaných příspěvků autorem blogu o něčem svědčí.

1 2
možnosti

Skoda ze neni videt jake.

A domnivam se, ze je lepsi nez kdyby byla smazany administraci, to by zmizelo cele vlakno.

0 0
možnosti

Poučné je zejména to, že EET začalo strašně vadit až se mělo týkat i t.zv. svobodných povolání.

1 2
možnosti

No a jaké poučení z toho plyne?

3 0
možnosti

Jestli to z blogu chápu dobře, tak když se nyní zruší EET, tak ty vesnické prodejničky zase ožijí?

A naopak, tam kde s tím žádné problémy neměli, nainvestovali do toho značné prostředky a funguje to, těm teď jako řekneme, "sorry, ale můžete to všechno vyhodit"?

A to všechno jenom proto, aby se pár politiků mohlo plácat v prsa, jak jsme to tomu zlému Babišovi natřeli?

5 5
možnosti

vzhledem k tomu, že příští vláda bude potřebovat každou korunu, bych zrušení EEt nepovažoval za nic definitivního. že to tvrdili před rokem je něco jiného

0 0
možnosti

A75l32e10š 52N18o34v94á13k

2. 11. 2021 7:54

stejně jako vláda ČSSD zrušila poplatky u lékaře zavedené vládou ODS...Stejně jako vláda ČSSD zrušila soukromý důchodový pilíř zavedený vládou ODS...kontinuita v naší politice prostě neexistuje.

1 0
možnosti

Takhle to dopadá vždycky, když si někdo myslí, že tak podstatné věci se namísto koncenzu dají protlačit silou.

0 0
možnosti

Nebyl jsem z pojetí EET nadšený. Na rozdíl od hlášení DPH, to je ideální parketa pro podvody. AB to EET okouknul v Chorvatsku a tam to také moc nefungovalo. Pro objektivitu ale měl pan bloger uvést kde všude a jak se "EET" v EU praktikuje (nejen Tajvan) - pokud vím někde sektorově, některé státy ji připravovaly atd.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Karma, EET zavedl Babiš především proto, aby mohl šmírovat svoje konkurenty a určit tak, na koho poslat zaklekávače.:-)

5 3
možnosti

Jasné, paní ze zmíněného obchůdku byla Babišovi konkurentkou

3 1
možnosti

Zavedení EET bylo pro mne skutečně přínosné, zejména když ještě fungovala ta nezapomenutelná lotérie "Účtenkovka". Tehdy jsem začal chodit na procházky se psíkem místo do přírody, do oblastí nákupních center. Zde jsem různě hledal nezodpovědnými zákazníky odhozené účtenky, a večery jsem pak užitečně trávil tím, že jsem zadával příslušné údaje do této lotérie.

A nejpřínosnější bylo, pominu-li nějakou tu drobnou finanční výhru, která potěšila pak byla nová zkušenost, kterou jsem získal když jsem začal navštěvovat zadní části prodejen. Zde jsou umístěny kontejnéry a kromě účtenek které si nezodpovědní zákazníci neodebrali a obsluha sem poté vyhodila, bylo možno nalézt skutečně zajímavé věci a různé drobně až nepatrně poškozené zboží, či takové které se neprodalo v rámci slevových akcí a podobné.

Takže jsem sem dokonce začal chodívat s modrými objemnými taškami které nabízela svého času prodejna IKEA a vracíval jsem se s těmito taškami až do vrchu naplněnými velice zajímavým a přínosným zbožím. A díky tomu jsem začal být velice oblíben mezi širokým příbuzenstvem a známými, které jsem vždy při příležitostech narozenin, svátků a všelikých významných výročí nezapomněl obdarovat a přitom mě to nic nestálo, a takto jsem ušetřil, neboť jsem za tyto dárky ani korunku neutratil a hodnota takto získaného zboží mnohonásobně překročila dosažené výhry z této lotérie.

A tak i když již není šance vyhrávat finanční výhry, tak zase díky této zkušenosti budou mít jistě příbuzní a známí šťastné a na dárky bohaté i letošní Vánoce jako tomu je a bylo již pár let. A přitom mě to nebude stát ani haléř a ještě si získám a prohloubím další jejich obdiv.

0 0
možnosti
Foto

Nejen EET, ale i spousta byrokracie, draze placených povinností, k tomu zaklekávání, snaha každého živnostníka nachytat a pokutovat. Je třeba zrušit nejen EET, ale i přebujelou byrokracii, nechat živnostníky volně dýchat a zjednodušit daňový systém až na dřeň. Je prokázáno, že nejvíce daní se vybere, když jsou daně nízké a daňový systém je jednoduchý.

9 0
možnosti
  • Počet článků 3313
  • Celková karma 26,67
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz