Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nezlobte se na mě, ale podle mě ten klip fakt není výpovědí Poláků, kteří zde žijí. Je to typicky oficiální propaganda, která nepůsobí ani trochu autenticky. Netuším, jestli to Poláci žijící zde cítí, tak jak hovoří to propagační video. A silně pochybuji, že to víte vy. Jen si myslím, že ten klip nepůsobí tak jak tvrdíte ve svém blogu. Netvrdím ale, že ve Šlonsku existují nějaké výraznější národnostní třenice.

0 0
možnosti

R^Je dobře, že jsou na Těšínsku všichni v pohodě. Vždycky to tak nebylo. Vztahy Čechů a Poláků v letech 1918-39 jsou výborně popsány v knihách Šikmý kostel a Šikmý kostel2 spisovatelky Karin Lednické. Vřele doporučuji.

Pro rozptýlení - to je také pěkný polský klip: ̈

https://www.youtube.com/watch?v=6P9pNMzU43E ;-D

2 0
možnosti

R^ Poláky (i polštinu) mám rád. Při svých častých služebních cestách do téhle země jsem vždy setkal s milými a přátelskými lidmi. Jsem tedy rád za náš přístup, o kterém píšete.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3314
  • Celková karma 26,45
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz