Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O Zemanovi a Ovčáčkovi si myslím své a negativa hodně převyšují pozitiva. To, že se Ovčáček ožral přes čáru, to mu ale rozhodně nezazlívám, a dělat z toho aféru, je taky přes čáru. Kdo se nikdy nikde neožral, ať hodí kamenem. A jestli víc chlastal Zeman nebo Havel, to si netroufám hodnotit, protože vím, že nic nevím

0 0
možnosti

Ovčáčka fakt rád nemám, ale označovat někoho opilcem za jeden exces mě přijde trošku přes čáru ...

1 0
možnosti

Jen zbabělec kope do mrtvol;-(

0 0
možnosti

J21a18n 16R68i88c65h56t39e20r

20. 12. 2021 9:40

Ví někdo, jak konkrétně je vlastně napadal? Jestli někoho odstrčil se slovy "nešahej na mě", měl pravdu. Záchranář na něj neměl co sahat. To měli dělat lidi od záchytky.

A mimochodem, když si vzpomenu na takového Kalouska, který opilý dělal i rozhovor do televize, tak tohle není až tak hrozné. navíc pokud vím, tak ten taxikář ho sebral sám na ulici, on si ho ani nevolal.

2 5
možnosti

J53a20n 82Z23i79e88g72l52e87r

20. 12. 2021 10:03

Ne, Ovčáček byl horší.

2 2
možnosti

Džamila Stehlík je zase vizitkou vaší. Z kocoviny se ovšem člověk vyspí, jak známo... Havla hlídala Olga, ale neuhlídala .

5 3
možnosti
Foto

Ovčáček je tragická figura, ale tohle není fér, to se může stát každému.

7 3
možnosti

Ne, to se opravdu nestává každému.

2 0
možnosti

J27a90n 60Z81i77e50g55l45e17r

19. 12. 2021 16:15

Jenom spodina může obhajovat napadání záchranářů. I když u některých jedinců to neprekvapuje.

6 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti

Já jsem se opil tolikrát, že si to ani nepamatuji, ale na žádného záchranáře jsem nikdy nezaútočil, ani jsem nikdy nezůstal dlužen taxikáři. Takže kde máte tu chytrou hlavu, ať si můžu hodit?

6 1
možnosti

To, že se Ovčáček opil a ještě dělal ostudu mi vlastně vadí ze všeho nejmíň. Daleko víc mi vadí prostředí včetně osob ve kterém se pohybuje. O hodně víc mi vadí několikrát soudně uznaný lhář, který se nestydí zúčastnit v podroušeném stavu otevírání komory s korunovačními klenoty a to v přímém televizním přenosu. O hodně víc mi vadí osoba několikrát trestně stíhaného tajemníka prezidenta republiky, bez bezpečnostní prověrky. V tomto kontextu je Ovčáčkův opilecký exces, následovaný upřímnou omluvou, vlastně úsměvný.

7 2
možnosti

Souhlasím s vámi, ale stejně by měl Ovčáček podat výpověď hned jak po tomhle dobrodružství vystřízlivěl.

4 1
možnosti

J24a31n 51Z38i72e20g97l33e90r

19. 12. 2021 12:45

Už jsem to tady napsal, nejde o to, že se Ovčáček opil. Také nejsem světec. Ale nikdy jsem nenapadal záchranáře a policisty, z taxíku pokaždé vystoupil a taxikáři zaplatil. Ovčáčkovo jednání by v krajním případě mohlo být ohodnoceno jako trestný čin útoku na veřejného činitele.

6 1
možnosti

Jiste ze ano, ovsem u mluvciho "prezidenta" k tomu jiste nedojde. Von uz to Milous zaridi.

2 1
možnosti
  • Počet článků 3311
  • Celková karma 27,03
  • Průměrná čtenost 1813x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz